


П.П. Надявам се да ми обясните като на начинаещ както и се надявам да съм оцелил раздела .

I need money <> написа: Та въпросът ми е кога се кара ( на каква настилка и наклон ) на 1 , 2 ,3 ,4 ,5 и тн
П.П. Надявам се да ми обясните като на начинаещ .
Абе не е точно така....mitakaman написа:I need money <> написа: Та въпросът ми е кога се кара ( на каква настилка и наклон ) на 1 , 2 ,3 ,4 ,5 и тн
П.П. Надявам се да ми обясните като на начинаещ .
Еми прецени как ти е най-удобно и си карай всичко е строго индивидуално
boi4ka написа:Абе не е точно така....mitakaman написа:I need money <> написа: Та въпросът ми е кога се кара ( на каква настилка и наклон ) на 1 , 2 ,3 ,4 ,5 и тн
П.П. Надявам се да ми обясните като на начинаещ .
Еми прецени как ти е най-удобно и си карай всичко е строго индивидуално
На него може да му допада на малкия отпред и на малкия отзад, ама не е за препоръчване![]()
![]()
I need money <>, най важното е винаги веригата да е успоредна на венците. С други думи, когато си отпред на малкия венец, отзад си на най-големите два/три. На средния отпред имаш по-голям избор, без крайните малки и големи. И аналогично, когато си на най-големия отпред, отзад си на най-малките два/три.
В първия случай/на малък отпред/ се кара по наклони, нагоре разбира се:):)втория няма да го обяснявам, а третия случай е когато се движиш с по-голяма скорост и искаш да не ти се откачат краката![]()
И още нещо доста важно, когато сменяш скоростите, гледай това да става плавно и без голям натиск върху педалите при самото прехвърляне на веригата. Така ще избегнеш излишни шумове и ще удължиш живота на веригата/венците.
И накрая, но не на последно място, смазвай и чисти редовно![]()
![]()
Успех:)
_nightmare_ написа:кога на кой венец съм
_nightmare_ написа:израза "веригата да е успоредна на венците" не ми стана много ясна .
:):):)_nightmare_ написа:boi4ka написа:Абе не е точно така....mitakaman написа:I need money <> написа: Та въпросът ми е кога се кара ( на каква настилка и наклон ) на 1 , 2 ,3 ,4 ,5 и тн
П.П. Надявам се да ми обясните като на начинаещ .
Еми прецени как ти е най-удобно и си карай всичко е строго индивидуално
На него може да му допада на малкия отпред и на малкия отзад, ама не е за препоръчване![]()
![]()
I need money <>, най важното е винаги веригата да е успоредна на венците. С други думи, когато си отпред на малкия венец, отзад си на най-големите два/три. На средния отпред имаш по-голям избор, без крайните малки и големи. И аналогично, когато си на най-големия отпред, отзад си на най-малките два/три.
В първия случай/на малък отпред/ се кара по наклони, нагоре разбира се:):)втория няма да го обяснявам, а третия случай е когато се движиш с по-голяма скорост и искаш да не ти се откачат краката![]()
И още нещо доста важно, когато сменяш скоростите, гледай това да става плавно и без голям натиск върху педалите при самото прехвърляне на веригата. Така ще избегнеш излишни шумове и ще удължиш живота на веригата/венците.
И накрая, но не на последно място, смазвай и чисти редовно![]()
![]()
Успех:)
Благодаря за изчерпателния отговор но като начинаещ не разбрах едно как да разбера кога на кой венец съм и израза "веригата да е успоредна на венците" не ми стана много ясна . Благодаря и на другите който са отговорили на въпроса ми .
П.П. : Подвизавах се под ника @I need money <> но поради дублаж с друг ник профила беше истрит .
Потребители, разглеждащи този форум: Kkrase и 330 госта