GECKO написа:Друго исках да кажа. Анти-бобинг клапана е разположен на буталото на ребаунд-а и се получава един момент, че не можеш да си регулираш клапана директно, и това не се харесва на много хора. Като се постави клапана в другия край, се получава така, че можеш да го регулираш и да го спреш, като с това не влияеш на цялостната работа на амортисьора.
За CV/T и SPV това не е така, платформата е за компресията, не за рибаунда.
При технологията с 2 скорости на ребаунда няма нужда от клапа за педалиране, там директно задаваш скорост на сгъване и разгъване при ниски и високи скорости (педалиране и газене)
"Ниски и високи скорости" на сгъване и разгъване не е еквивалентно на "педалиране и газене."
като по този начин се елиминира забавеното разгъване при ребаунд базиранте клапи на високоскоростни препятствия и забавеното отваряне на клапите базирани от към компресията.
На старото колело бях с 5-th и наистина low-speed рибаунда беше по-бавен и това допринасяше за грубото усещане при бързо каране по неравен терен. Но на 5-th може да се промени shim stack-а и поотделно да се регулират low-speed (LS) и high-speed (HS) рибаунда. На моя след като му промених конфигурацията на LS и HS рибаунд, поведението се подобри значително - достатъчно бавен HS рибаунд, за да не "рита" и достатъчно бърз LS рибаунд, за да имам повече сцепление.
Тъй като писа за ниски и високи скорости на сгъване и разгъване, само ще поясня, че LSC (comp) и LSR (reb) имат огромно значение за стабилността и сцеплението на колелото. Повече LSC и LSR спомага за по-доброто педалиране, но осезаемо намалява сцеплението. От друга страна пък твърде малко от тях прави колелото нестабилно. Трябва баланс

но пък почти всички съвременни рамки се нуждаят от много LSC и LSR, което влошава сцеплението. Подходящата рамка в комбинация с хубаво настроения заден амортисьор си е предимство.