
http://www.mtbtr.com/gezi_yayin/yayin.asp?kayitno=1210
XEK написа:супер яко, пистака е уникален, а voltagе-a - е нема такъв![]()
Нямам думи!
XEK написа:супер яко, пистака е уникален!
CYBER написа:Малееее къв е як Voltage-a жалко,че е от алуминий ама е жесток цуциии
THEZOGGO написа:XEK написа:супер яко, пистака е уникален!
Колелото е наистина много добро само че е за шосе а не за писта.
awd_volvo написа: Имам право да изразя мнението си свободно, без ти да ме обиждаш, за което!
dondodo написа:аз имам следния въпрос какво прави "traction control" при колето![]()
... да не приплъзват гумите
TOYAGA написа:dondodo написа:аз имам следния въпрос какво прави "traction control" при колето![]()
... да не приплъзват гумите
Ми да.
На мен ми е по-интересно дали наистина са го постигнали...demony написа:но интересно как технологично са го постигнали?!
Antares написа:На мен ми е по-интересно дали наистина са го постигнали...demony написа:но интересно как технологично са го постигнали?!
demony написа:според мен още при производството на рамката и нейните тестове са монтирали сензори на колелото чрез които са следили за приплъзване на гумата спрямо земята. По този начин са могли дълго време да правят промени по окачването и рамката следейки за най добрия резултат! И вече за да го публикуват официално явно наистина са постигнали по малко приплъзване
...както каза Toyaga при колелото самия тракшън контрол е само на задната гума и за едни добри инжинери едва ли е много голяма философия спрямо някой автомобил 4х4
TOYAGA написа:Естествено, че не са постигнали никакъв напредък...
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта