outfaced написа:Та цената става второстепенна. Удобстовто и разнообразието са водещи.
Нема такъв филм!
Удобство, разнообразие, цена, поддръжка... това са все плюсовете на един продукт. Не може да се пробива само с цена, ако няма разнообразие, удобство при поръчката, качественна гаранционна поддръжка... Не може и само с поддръжка и разнообразие, ако цената не е конкурентна. Не може това, не може онова.... Не случайно продуктовите мениджъри вземат добри заплати. Те, ако са кадърни, те са най-добрата инвестиция.
Точно това му е хубавото на пазара - няма универсална рецепта за успех и всеки си търси мястото. Има място и за големите, и за малките. Номерът е да познаваш пазара, да умееш да го прогнозираш дългосрочно и да си правиш сметките. Ама не само тънките сметки.
В този контекст, мрънкалниците, цитирани в първото мненине в тази тема, са просто ЖАЛКИ!