outfaced написа:Велоалеята пресичаща пътя е със статута на пешеходна пътека
outfaced написа:Велоалеята пресичаща пътя е със статута на пешеходна пътека...
puleto написа:...Кой е от тези всеки трети?...
cyclopz написа:puleto написа:...Кой е от тези всеки трети?...
Да ти обясня как се пише "по журналистически": "Всеки трети" в случая означава всеки трети от проверените от КАТ велосипедисти. Не всеки трети велосипедист в България. Тоест, ако са проверили трима, глобили са един. Предполагам, че са проверили 50-тина, и са глобили 15.
puleto написа:Нито даваме рушвети, (с колата винаги давам)...
veskoz написа:puleto написа:Нито даваме рушвети, (с колата винаги давам)...
Браво!!!
subritual написа:Не мога да повярвам, че двама от трима проверени велосипедисти са изрядни. По-бих приел един от двама.![]()
И все по-трудно може да намериш статия без правописни грешки.
subritual написа:Tова е 1000ният ми пост!
Исках да го публикувам в необходимата за това тема, да бъде на място, да бъде специално.
Но не стана- тъй като съм временно умопомрачен, не можах да я открия.
Доста неща научих за тези 5 години. Научих се да чета повече, отколкото да пиша.Иначе, писал съм глупости.
И всичко това се пази! Един ден влизаш за последно,а всичко остава...
Но познах:subritual написа:Не мога да повярвам, че двама от трима проверени велосипедисти са изрядни. По-бих приел един от двама.![]()
И все по-трудно може да намериш статия без правописни грешки.
Всеки втори велосипедист нарушавал правилата
Какво пророчество....смях, дори зала няма. Има чуждоезични, дето владеят български. Пишат по някой смислен ред, иначе преливаме от пусто в празно. И караме... в природна България, без велотрасета. В свят на компромиси. Безгрижно на моменти, в неизживяно детство.В провинция с дъх на цветя и дим. Със срамна журналистика на първо място!
Простете за-а, но напоследък нямам трибуна.
каране в насрещното, минаване на червено и липса на светлоотразители
Slade написа:
По-добре е да загубим 10-на минути повече, за да се спазим правилата, отколкото да пострадаме или да научим децата да карат в нарушение.
Понякога и с кола е "безопасно" да се мине на червено, но по-голямата част от нас не го правят, нали?
galio написа:Slade написа:
По-добре е да загубим 10-на минути повече, за да се спазим правилата, отколкото да пострадаме или да научим децата да карат в нарушение.
Понякога и с кола е "безопасно" да се мине на червено, но по-голямата част от нас не го правят, нали?
Деца не уча и 10 мин закъснение за работа не би ми се отразило добре
За колите не е точно така, заради разликата в обема - с колело ми трябва ок. половин метър от тротоара и например при десен завой практически никого не бъркам дали пресичам на червено или на зелено. Разбира се, повечето светофари в София държат червено под минута и е откровено глупаво да се бърза, но има изключения.
Slade написа:Това, че си напълно безотговорен е съвсем друг въпрос,...
П.П. Никаква разлика в обем не ми пречи да мина с колата на червено на празно кръстовище или в 1ч през нощта, но НЕ ГО ПРАВЯ, а както гледам и болшинството също седят и си чакат. Разбира се, всяко стадо има мърша.
hitar_potter написа:Отностно „бързането“ - редовния ми маршрут в града е от Младост до Семинарията. При най-голямо бързане, минаване тук-там на червено, го взимам за ~21-22 минути. При спазване на правилата и стегнато темпо - ~24 минути. При мързеливо каране, стигам за ~26-28 минути. Та няма особена сметка да се бърза чак толкова, че да се пресича на червено...
puleto написа:...Вчера ходих до Яна по новата отсечка на магистралата и имаше две коли на КАТ в различни участъци. Въобще не ми обърнаха внимание че съм с велосипед, както и много други пъти по други пътища...
puleto написа: Бившата ми жена така ходеше на дискотеки и аз няколко пъти я предупредих. Тя ми се изсма че имала някакви права, ама като преспа в дранголника с две проститутки и дойде акъла. Обади ми се да и занеса ЛК, ама аз се "забавих" цяла нощ с едно гадже.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 387 госта