
Първо по ред, нека започнем с хубавото.Бях решил да си купя велосипед за am/endruro със 160/160 ход и цена около 5000лева. Спрях се на Oryx e-160 и по-конкретно на модела на който има ревю http://www.mtb-bg.com/index.php/product ... -oryx-e160 Висок клас части, рамка с хубава геометрия и конкурентна цена.Та историята е следната.
Декември месец отивайки в магазин в Габрово, който продава Oryx и може да поръча велосипеда, се уточняваме за следното. Искам, велосипед размер M и син цвят , с оранжеви лепенки. Тъй като "дилъра" ( да се разбира продавача - момчето от магазина) се свързва с хората от Oryx/Leader 96 във фабриката в Пловдив, се оказва, че хората работещи там нямат ни най-малка представа какво сглобяват .


"Колелото е заложено за сглобяване, ама не се знае кога ще се случи " , тоест никакъв конкретен срок и крайна дата, до която ще се изпълни поръчката.
Тогава решавам, че ако искам нещата да се случат, или поне да имам информация, трябва да бъда по-настоятелен. Свързвам се с г-н Титев използвайки Facebook (единствения контакт, който имам с него) На 31,01 отправям запитване, какво се случва с велосипеда. На 01,02 получавам следния отговор „Здравей до 12.2 велосипедът ще е готов “ Обяснено ми е, че трябват и един-два дена, за да дойде до магазина в Габрово. На 12-ти изпращам запитване, дали е сглобен велосипеда и дали мога да го очаквам до няколко дни. Отговорно ми е, че рамките са боядисани преди един ден и остава само да се сглобят велосипедите. На 13-ти (събота) г-н Титев ми пише, че във понеделник (15.02 )велосипедът, ще е готов да бъде изпратен за Габрово. Днес е 17 и нито имам велосипед, нито отговор, какво се случва. Не знам колко време трябва, за да доставят велосипеда от фабриката в Пловдив до Габрово, но знам че за два дена щях да се прибера на ход.

Та така, уважаеми приятели - запознах ви с премеждията, пред това да си закупя велосипед родно производство.
Надявам, се до ден два велосипед да дойде.
В никакъв случай не искам темата да се тълкува, като лоша реклама за продукта. Единствееното от което се оплаквам е обслужването.Живот и здраве като дойде велосипеда, тогава ще има отзиви и за него.Надявам се че ще са само положителни.
Ако може да обобщим ситуацията с българските „производители“ на велосипеди. Преди 8-10 години, имахме ужасни продукти и два пъти по-ужасно обслужване.


Ако ми беше казано, че велосипедът ще е готов и доставен в края на месец февруари съм убеден, че нямаше да имам повод за оплакване.
