




И за да не е напълно такъв.
1) Ако следвахме напълно инструкциите на производителите - щяхме да живеем в друга държава и.... да не подхващаме темата.
2) Това да няма разлика между 130 и 150 е малко грешно. Разхода на гориво не е праволинейна зависимост, нито вибрациите, нито още куп моменти.

Само за пример - ако при 130 започнат да се появяват такива - то не е неочаквано при 150 отново да няма.

Инак - това с разхода на гориво е много трудна тема с колко точно - вдига се, после пада, после пак може да се вдигне.

Road Load Power = av + bv2 + cv3?
The a component comes mostly from the rolling resistance of the tires, and friction in the car’s components, like drag from the brake pads, or friction in the wheel bearings.
The b component also comes from friction in components, and from the rolling resistance in the tires. But it also comes from the power used by the various pumps in the car.
The c component comes mostly from things that affect aerodynamic drag like the frontal area, drag coefficient and density of the air.
Интересна графика, но общо взето винаги е близка до тази: http://www.fleetlocate.com/sites/defaul ... art-fl.gif
Но отново - не е коректно да се казва при еди какъв си монтаж е по-голям, от колкото при друг, защото има частни случаи за всеки отделен модел автомобил.
Отделно, може да се появят някакви шумове и вибрации при 120, но това в никакъв случай не значи, че при 140 ще са по-големи, напротив - може дори отново да няма такива.