
moz написа:Само не можах да разбера ти как усети, че твоите приятели точно като са обърнали колелата са вкарали въздух, чу засмукването ли, или усети вятър в косите.
hitar_potar написа: Също така оплътненията долу при буталата могат да заминат, ако самите бутала са клеясали, мръсни, трудно се движат, общо взето ако 1 спирачка не се поддържа. Няколко приятели са пропищели от подобно нещо.
zafirovp написа:Можете ли да ми предложите баш гард? Трябва ми нещо евтино, понеже ще го използвам за градско колело. Да ми пази панталоните от масло и да не ми пада веригата, само за това ще се ползва. За 4 болта.
_SoRa_ написа:т.е след всяко махане на QR-а трябва да настройвам спирачния апарат
Plamen_EM написа:Не твърдя, че е от това, но точно тези колела на Мавик са малко ... недоизмислени, така да се каже. Много е важно да ти стегнат диска с нарочен инструмент. Това ако не ги ползваш на шлици.
si-fi*LISKO написа:Не си съсипвай новата рамка, че и чашките. Иди в сервиз! Там ще ги "набият" с необходимия инструмент на смешна (сравнено с тази на рамката) цена.
_SoRa_ написа:Как да поставям правилно колелетата, така че ротора да не опира в накладките? Скоро пукнах гума и след като я залепих и монтирах колелото, ротора търка в накладките. При свободно завъртане на същото след 1- 2 оборота само спираНе стягам добре или пренатягам QR-a
_SoRa_ написа:Как да поставям правилно колелетата, така че ротора да не опира в накладките? Скоро пукнах гума и след като я залепих и монтирах колелото, ротора търка в накладките. При свободно завъртане на същото след 1- 2 оборота само спираНе стягам добре или пренатягам QR-a
emoonthemove написа:Да, научих каквото ми беше нужно за нафтата.
Когато ми дойде музата, накладките заминават към кошчето за боклук. За диска нямам настроение да мисля.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 334 госта