Antediluvian написа:quiz e ДОСТА прав.
Antediluvian написа:Но не мислите ли, че е редно да се спомене колко е вредно колоезденето в София като толкова много го препоръчвате?
bikerider написа:Antediluvian написа:quiz e ДОСТА прав.
Quiz е напълно правА.
Решението е да се създадат икономически условия в провинцията, та да не са налага хората да се местят.bikerider написа:Един интересен момент, за който си мисля от няколко дена:.........
Antediluvian написа:... гърците си разширяват селата ...
NovemberCharlie написа:Решението е да се създадат икономически условия в провинцията, та да не са налага хората да се местят.bikerider написа:Един интересен момент, за който си мисля от няколко дена:.........
Да не идват повече, а и да се върнат. Ако аз получавам в НАП Пазарджик толкова кинти, колкото в Централно управление веднага шиткам Хапартамента и си купувам в Пазарджик къща за тия пари. И щракам с пръсти.bikerider написа:NovemberCharlie написа:Решението е да се създадат икономически условия в провинцията, та да не са налага хората да се местят.bikerider написа:Един интересен момент, за който си мисля от няколко дена:.........
Имаш предвид да спрат да се местят или да се върнат? Защото и да спрат да се местят към София, столичните проблеми си остават...
silvertm написа:Първо: Честита Нова Година на всички!
Решението е другаде и то се сътои в значителни ограничения (думата е точно такава: "ОГРАНИЧЕНИЯ" - намаляване на възможния избор) на възможностите за влизане на автомобили в някакъв обособен център на града, периметърът на който постепенно трябва да расте. Съответно (и пропорционално) трябва да се търсят възможности за заобикалянето му от автомобилите.
Как ще се придвижват хората до центъра ли?
Ами с градски транспорт - метро, трамваи и тролейбуси, - а също и таксиметров такъв
Сега общественият транспорт е прекалено скъп (и като пряко разходвани средства, и като време, и като неудобство), но това е жертва в името на свободата (т.е. на автомобилния трафик).
Antediluvian написа:...
bikerider написа:... велоалеята по Евлоги Георгиев между Синьото и НДК е ПЪЛНА ПОРНОГРАФИЯ. Няма две ленти (само едната е обозначена за велосипедисти), завива на зиг-заг, и прочие и прочие.
@Quiz: Някои хора определено работят здраво
Quiz написа:http://www.dnes.bg/article.php?id=66169
bikerider написа:@Daniel Panev: с риск да отклоня фокуса - нека не забравяме, че доста хора не могат да си позволят лукса от 2 часа разходка само за тях - за тях автомобила е неoбходимост, а не лукс.
silvertm написа:по-голямата част от шофьорите са нахално и невъзпитано племе по дефиниция.
did написа:silvertm написа:по-голямата част от шофьорите са нахално и невъзпитано племе по дефиниция.
лош материал, викаш...
silvertm написа:Некадърното лице тук е т.нар. главен архитект Диков
silvertm написа:2)твърде скромни ми се виждат необходимите средства за велосипедни алеи, за да бъдат част от каквато и да било "схема за източване". Говоря за чиста логика, нямам информация от кухнята.
Daniel Panev написа:silvertm написа:2)твърде скромни ми се виждат необходимите средства за велосипедни алеи, за да бъдат част от каквато и да било "схема за източване". Говоря за чиста логика, нямам информация от кухнята.
Бегай на очен лекар Сега сериозно - за велоалеите в София (по спомени) за миналата година имаше заделени от бюджета 5 200 000 евро. Предполагам, че тия парички са 100% изразходвани...
Daniel Panev написа:...за велоалеите в София (по спомени) за миналата година имаше заделени от бюджета 5 200 000 евро. Предполагам, че тия парички са 100% изразходвани...
Моето мнение е, че са наясно и още повече - са част от тези стройни схеми за източване на пари от общината.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта