
taurus13 написа:Опита досега е показал, че ако има страхливи към автомати колоездачи, то те си остават такива със всеки автомат. Шимано се опитват нещо да ги излъжат, ама няма да им върже. Човекът, който е осъзнал нуждата от автомат, си се закача на нормален автомат без да му мигне окото.
N.i.k.o.l.a написа::wavey: Здравейте, напоследък ....
Моите са Mallet 1 (ама са стари, новите гледам са по-различни) и са с иглен лагер откъм курбела и обикновен капсулован от другата страна. Гуменото пръстенче откъм игления е много куцо и вътре се пълни с гняс и ръждясва, има осезаем луфт, но от друга страна няма проблеми с движението. Последният път като го разглобявах, явно сепараторът е започнал да сдава, защото иглите взеха да изпадат.bio написа:Почнах да чета за тях (10min) и попаднах на доста негативни мнения относто втулките/лагерите им.
Pr3d4t0R написа:@Pencho93
Относно стойката и карането с автомати - колена могат да болят поради следните причини:
1. Недостатъчна или липсваща загрявка преди каране;
2. Твърде ниска или прекалено висока седалка - в най-високо положения и курбелите вертикални трябва опънатия ти крак да е леко сгънат в коляното;
3. Много е важно да се настрои ъгъла на парчетата, за да може краката ти да заемат естествената за твоето тяло позиция. Застани в покой и виж ходилата ти под какъв ъгъл (колко навътре или навън са ти палците) стоят и после пресъздай тази позиция, когато си закопчан;
4. Твърде бавен каданс - тук комфортната зона е индивидуална.
За 2. и 3. Админ-а много добре го е описал в сайта включително с примери ; - )
След като с платформи си бил ОК най-вероятно проблема ти е заради 3. - настройката тук е на принципа проба грешка - при мен навремето го уцелих от първия път.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта