teodor_peev написа:тука не е германия и няма Специални места дет да си остаиш колелото
Хм. Дори и да имаше, не виждам кой човек с колело за над 100 лева би си го оставил на Специалното място.
teodor_peev написа:тука не е германия и няма Специални места дет да си остаиш колелото
TOYAGA написа:bluskanie написа:Ми ако разстоянието от дома до началната спирка е голямо, както и между крайната спирка и работата? Тогава кво става?
Не ползваш велосипед, драги. Не ти ли се струва логично?
teodor_peev написа:Добре де ако хипотетично разстоянието от къщата ти до спирка и после от спирката до работното място е повече от 10км и нямаш друг начин за транспорт???Кфо праим тогаа?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PtD написа:teodor_peev написа:тука не е германия и няма Специални места дет да си остаиш колелото
Хм. Дори и да имаше, не виждам кой човек с колело за над 100 лева би си го оставил на Специалното място.
, ако му е изчезнал, най-много някой друг да го взел на заем, за да се прибере, оставяйки го на видно място.teodor_peev написа:няма Специални места дет да си остаиш колелото
Alpina написа:Във Фано (Италия), почти всеки се придвижва с велосипед и го оставя където намери за удобно, защото няма Специални места дет да си остаиш колелото, ако му е изчезнал, най-много някой друг да го взел на заем, за да се прибере, оставяйки го на видно място.
PtD написа:Само малко въпросче: в Италия с левове ли се разплащат?
Не случайно казах 100 лева.
PtD написа:Пък и в Италия тези на публичните паркинги са евтинджоси тип градско колело. И дори и там се крадат. На един колега от Парма му откраднаха 3 колела за 1 година. Вярно, че той просто си го опира на стената до офиса.
PtD написа:@Тук се говори дали по принцип трябва да се допускат велосипеди в метрото или не. И докато, както видяхме, в повечето обсъждани случаи не само се допускат, но има и специални улеснения за тях, то в българското метро всяка лелка на входа има право да си тълкува правилника за обществения транспорт както си иска. Дали е правилно?
rarekin написа: - Колко от вас си носят четка и лопатка, за да почистят след своето колело, преди да слязат от автобуса?
Член 1. С настоящата Наредба се определят цените и условията, при които транспортните оператори за масов градски транспорт (МГТ) на територията на Столична община (СО) извършват превоз на пътници с трамваен, тролейбусен, автобусен, метрополитен и друг транспорт.
Член 2. Наредбата е единна и задължително се прилага от всички оператори за МГТ на територията на СО, извършващи превози по регулярно установени от СО маршрути.
...накарате да ви го покажат в закона това "с колело не може в метрото"..
....когато почва да вали мокър сняг, става кално, мокро студено, варианта да карам бавничко и да замръзна, да се намокря го замених с качване в трамвай за 10на спирки
...го правя единствено ако няма много хора и ест има начин да го вкарам в онези широките пространства без да нацапам нищо и никого
...Следователно е възможно така да се прави, че на никой да не нарушавам удобството или да го цапам. Тогава защо трябва да е забранено?
bikerider написа:Дали е редно да се пускат колела в ТОВА метро - не, не е редно, защото не е предвидено.
би ли ме осветлил, къде по света си видял да се возят DH машини в обществен транспорт?
PtD написа:bikerider написа:Дали е редно да се пускат колела в ТОВА метро - не, не е редно, защото не е предвидено.
Е, тогава и в автобусите не трябва да пускат
PtD написа:Честно да си призная, по света не съм виждал никъде някой да кара DH колело в града.![]()
Ayrton Senna написа:
Иначе за метрото - ами който му се занимава отива да пробва с колелото да мине, и като му кажат "с Колело неможе" ще ги накарате да ви го покажат в закона това "с колело не може в метрото".
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта