@Quiz: имах предвид автоматизирано следене, а не че всеки продавач трябва да държи в главата си пълния списък с всички наличности и ръчно да обновява информацията в уеб магазина. Аз лично не бих мъчил никого с такава задача
За да се следи пълната складова наличност са нужни две неща:
1. Два списъка (компютърна база данни):
1) Списък поръчки, където са записани всички заявени стоки с техните количества
2) Списък инвентар, където са записани всички налични артикули: баркод номер, брой, описание, цена
2. Прилежно вкарване/изкарване на артикулите в/от списъците; това може до голяма степен да се автоматизира, но трябва да има дисциплина: всяка стока, която пристига в склада обезателно са скенира с четеца и се отбелязва бройката, след което минава от списък "поръчки" в списък "инвентар"; след това, при продажбата, отново се скенира, и автоматично излиза от списък "инвентар" (и примерно влиза в трети списък "продадени").
Всички баркод четци/терминали са свързани с централния компютър, така че всеки "вход"/"изход" автоматично се отбелязва в списъка.
Уеб интерфейса за магазина също директно и автоматично черпи инфо от този списък, така че да е постоянно актуален. Идеята е всеки - началник склад, началник поръчки, продавачи на касите, интернет магазина, изпълняващите поръчките от интернет, дистрибуторите в страната - всички те да могат да виждат този списък на компютъра си, за да са наясно с текущото състояние на инвентара.