DRAG

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот PtD » Вто Май 20, 2008 2:15 am

Отношението "днес няма, ама утре ще дойде... Е днес пак няма, ама утре ще дойде.... " е най-бързият път търговецът да ме загуби като клиент, особено ако разбера, че ме мотка.

Честните и открити отношения с клиента не само запазват клиента за търговеца, но водят и до увеличаване на броя клиенти по най-сигурния метод на реклама - "от уста на уста".

Наскоро един търговец честно си призна за дефекти в стока за 28 бона, вследствие на което ме спечели за постоянен клиент, като смятам да го препоръчам на всичките си познати, които си търсят такава стока. Така, пренебрегвайки моментната печалба "на всяка цена", той си осигури разширяване на бизнеса :agree: Има над какво да се помисли :idea:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Вто Май 20, 2008 6:58 am

@Pupi:
С нищо не помогна на ситуацията, даже я засра още повече :peace:

Защо "аджеба" пазарувате от Веломания, а?


Сигурно e защото са ИЗБРАЛИ да карат компоненти на Shimano? :idea:
След такава реплика всеки твой настоящ/бивш работодател би следвало да ти подпали задника... :)

@PtD: :agree::agree::agree:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот bluskanie » Вто Май 20, 2008 7:43 am

PtD написа: Така, пренебрегвайки моментната печалба "на всяка цена", той си осигури разширяване на бизнеса :agree: Има над какво да се помисли :idea:

Мии... тва не винаги е възможно, освен ако не си собственик на верига от сергии за продажба на семки например. И според мен ако не е политика на компанията, особено отношение, каквото ти си срещнал, може да се дължи единствено на благоволението на човека, който в момента те е обслужвал. Иначе казано... има и свестни хора ;)

ЕДИТ: Иначе си прав, че търговците рядко осъзнават, че потенциалните клиенти са много важни за бизнеса и отношението не бива да е различно към тях, сравнно с това към реалните моментни купувачи.
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот Pupinator » Вто Май 20, 2008 9:27 am

bikerider написа:@Pupi:
С нищо не помогна на ситуацията, даже я засра още повече :peace:

Защо "аджеба" пазарувате от Веломания, а?


Сигурно e защото са ИЗБРАЛИ да карат компоненти на Shimano? :idea:
След такава реплика всеки твой настоящ/бивш работодател би следвало да ти подпали задника... :)



@bikerider:
Хмм ... дали не е защото предлагат качествени компоненти на добри цени .... :dunno: :dunno: :dunno:


Цитирай ме поне до край :peace:

Edit: Смятам че тази тема е крайно време да се заключи и/или изтрие

Pupinator OUT :combust:.
http://www.championsfactory.bg

With all the money in the world you can't buy my respect :nono: :nono: :nono: :nono: !!!
Аватар
Pupinator
 
Мнения: 530
Рейтинг: 1818
Регистриран на: Сря Юни 09, 2004 6:14 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Capoeira » Вто Май 20, 2008 9:48 am

Pupinator написа:От тази тема си задавам само два въпрос... Защо "аджеба" пазарувате от Веломания, а? Като не ви харесва, предлагането е много по-голямо от колкото беше преди няколко години, защо не изберете нещо друго? :confused:

Кеф ти Sram, Кеф ти Rock Shox, Кеф ти Scott....

Хмм ... дали не е защото предлагат качествени компоненти на добри цени .... :dunno: :dunno: :dunno:

Писна ми да чета постове някакви пикльовци, които не правят нищо друго освен да седят пред компютъра, без да имат реална представа за нещата, и само да плюят.

Имам какво още да ви кажа, но ако започна да ви говоря Любо ще трябва да ми изтрие почти целя пост. Така че приключвам до тук.

Edit: @Capoeira - забавянето на доставките на Веломания тази година бе по независещи нито от Веломания нито от Shimano причини.

Pupinator OUT :combust:.

За бавянето е забавяне ама 5 дни след като ги доставиха отново свършиха, и за това ли са виновни китайците или по скоро малоумната политика на Веломания да внася от всичко по малко независимо от търсенето.
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот kotka12 » Вто Май 20, 2008 9:48 am

хм
@Pupinator
не знам защо напираш да се заключи темата
при положение
че дава customer feedback
изказването ти
в стил
"на който не му харесва-да купува от другаде"
е напълно в унисон с манталитета на българския търговец
който за 500 години турско робство не се е научил
от ориенталците как да търгува, как да привлича клиентите
и как да ги накара пак да дойдат
съгласен съм с bikerider и особено с PtD
по отношение на откритото поведение на търговеца
спрямо клиента
как Нина успява да контактува с клиентите си
така че всички да са доволни????


класическото поведение на Веломания
"Ела в понеделник"
е познато на всички
искрено се надявам да зачестят някои уместни от тяхна страна ходове /каквито е имало/
и да се разредят лошите прояви
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот PtD » Вто Май 20, 2008 10:39 am

kotka12 написа:"на който не му харесва-да купува от другаде"
е напълно в унисон с манталитета на българския търговец


Лоши навици от соца. Това което (някои) не осъзнават е, че вече има премного места, откъдето клиентът може да си купи и че са вече в глобална конкуренция. Което ме навежда на мисълта, че и този род търговци скоро ще започнат да изчезват... :peace:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот gatof » Вто Май 20, 2008 10:41 am

Защо само Китай споменавате като има Шимано и от Малайзия и от Япония също. на мен 90% от шиманските части са ми Made In Japan(най-добре) и си избиха парите многократно, доволен съм... но обслужването , особенно това в софия е по сяква критика... за клона на Веломания в Плевен не мога да кажа нищо лошо... само дето каквото има в наличност-това е... :) ... поради причини написани по-горе от съфорумниците!
пауър ъф нейчър!
gatof
 
Мнения: 143
Рейтинг: 1230
Регистриран на: Вто Авг 21, 2007 11:49 pm

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Вто Май 20, 2008 10:48 am

Нормално е един продавачески бизнес да среща проблеми, както с управлението и следенето на поръчките и инвентара, така и с мотивацията на персонала. Това обаче не са непреодолими проблеми, някои от тях могат да бъдат адресирани сравнително просто.

Например, поставянето на каталог на артикулите в интернет, където да стоят текущите налични количества и очаквания срок за попълването на липсващите винаги се харесва на клиентите, а и пести време и пари за обработването на множество телефонни запитвания. За бизнес с размера на Веломания инвестицията в поръчков/инвентарен софтуер, баркод система от прием склад до касите, съответните уеб интерфейси, всичко това предполагам добре ще се изплати и ще успокои работата с клиентите.

Добрите магазини имат перфектни уеб интерфейси, където ясно се виждат наличните количества, а ако стоката в момента липсва, клиентът може да си остави email адреса, така че после при получаването й да бъде уведомен автоматично; "телефонният" интерфейс е ужасно неефективен и остава само за крайни случаи.
Кротко планинско колоездене :: Изображение
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот kotka12 » Вто Май 20, 2008 10:53 am

като не ти харесва
отивай другаде ;)
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот tailor » Вто Май 20, 2008 11:03 am

gatof написа:Защо само Китай споменавате като има Шимано и от Малайзия и от Япония също. на мен 90% от шиманските части са ми Made In Japan(най-добре) и си избиха парите многократно, доволен съм... но обслужването , особенно това в софия е по сяква критика... за клона на Веломания в Плевен не мога да кажа нищо лошо... само дето каквото има в наличност-това е... :) ... поради причини написани по-горе от съфорумниците!
Всъщност от Китай се внасят само венци и команди TZ/ TX
PtD написа:Отношението "днес няма, ама утре ще дойде... Е днес пак няма, ама утре ще дойде.... " е най-бързият път търговецът да ме загуби като клиент, особено ако разбера, че ме мотка.
За съжаление и миналата година (2007) и тази, пристанищните работници в Солун, основна дестинация за внос на стоки в България, правят пълзяща стачка. Тя се изразява в разтоварването на 1 кораб на ден, вместо нормалните 4-5. Това принуждава контейнеровозите да разтоварват в други пристанище. Събиранито на контейнерите след това от пристанищата в Порт Саид и Италия отнема месеци. От тотози месец доставките са пренасочени през Варна, което е по-бавно и по-скъпо.
Между другото пристанищните работници в Гърция стачкуват, защото смятат, че пристанището трябва да се управлява от държавата и там да няма частни фирми.

gatof написа:Добрите магазини имат перфектни уеб интерфейси, където ясно се виждат наличните количества, а ако стоката в момента липсва, клиентът може да си остави email адреса, така че после при получаването й да бъде уведомен автоматично; "телефонният" интерфейс е ужасно неефективен и остава само за крайни случаи.
Има специален сайт, ориентиран към дилърите на Веломания, където се изнася информация за налични стоки, цени, пристигащи и пристигнали доставки. Политиката на Веломания е да работи с дилъри, а не с крайни клиенти. Проблемът е че много често някой си измива ръцете, като прехвърля проблема нозод по веригата


Относно заредеността на магазините: За съжаление многократно съм засичал, как любими ваши продавачи заявяват че липсват стоки, които всъщност са им доставени и седят в склада - защо се случва това... :dunno:

Ако смятате че можете да се справите по-добре от сегашните продавачи или началник склад и т.н. - моля пишете ми на PM - Заплатите във Веломания съвсем не са малки.
Последна промяна tailor на Вто Май 20, 2008 11:46 am, променена общо 1 път
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот Quiz » Вто Май 20, 2008 11:17 am

vladimir.dzhuvinov написа:Например, поставянето на каталог на артикулите в интернет, където да стоят текущите налични количества и очаквания срок за попълването на липсващите винаги се харесва на клиентите...

За харесване, да, харесва се.
Но това върши работа САМО когато служителите в дадената верига магазини са наясно какви артикули са качени в сайта им и дали въобще са налични. За съжаление ми се е случвало да "уведомявам" продавачите във Веломания (също и в Стената) какво има качено в сайта им, за което те въобще не знаеха.
Така че на този етап проверката на място си остава най-доброто средство. :)
Аватар
Quiz
 
Мнения: 1063
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 25, 2004 8:27 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот Alpina » Вто Май 20, 2008 11:19 am

Teodor40 написа:А пък този с курбелите, кой ти е виновен? Трябва ли един обикновен склададжия да е запознат с компонентите? Ти си взел курбела ДОБРОБОЛНО, карал си го. Като си видял, че според теб не трябва да е така, отиди в друг магазин и си купи такъв.


gatof написа: вадя аз едно по едно от кашончето и до мен имаше едно момче което хал хабер си няма от колелета и в момента в който извадих курбелите този пич поглежда и ми вика: -Абе , тия зъби тук така ли трябва да са? поглеждам и установявам че всъщност липсват цели 3 зъба от голямата плоча... просто фабричен дефект... поглеждам пак кутията на курбелите, ами те даже не бяха сложени в найлон, нямаше документация към тях , нищо! обадих се , а един пич ми обяснява че аз нещо не разбирам и че тва трябва да си е така за да качва веригата, е да ама не... благодарение на тях не карах колелото си цели 2 седмици а си изкарвах хляба с него...


Това беше едно от най-нелепите мнения във форума според мен.

Не знам как можа да ги измислиш всички тези неща.

Човека си купува стока, отваря и вижда, че е дефектна, обажда се и отговора в "карай така" :crazy: :crazy: :crazy:

Какви бяха тези глупости в поста ти не знам, или искаш да кажеш, че когато някой купи дадена стока и му продадат примерно чисто нова рамка с липсващи уши за задна дискова, той трябва да подвие опашка и да купи нова рамка, на която примерно да липсва отвор за централното, след това да купи трета ... хайде малко по-сериозно. Всеки има правото да върне продукт, който не отговаря на описанието или е с дефек.

Човека не го е карал, ти прочете ли изобщо какво е написал?
C'est la vie
Аватар
Alpina
 
Мнения: 9083
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Нед Юли 03, 2005 12:26 pm
Местоположение: +3596997

Мнениеот vladimir.dzhuvinov » Вто Май 20, 2008 11:49 am

@Quiz: имах предвид автоматизирано следене, а не че всеки продавач трябва да държи в главата си пълния списък с всички наличности и ръчно да обновява информацията в уеб магазина. Аз лично не бих мъчил никого с такава задача :)

За да се следи пълната складова наличност са нужни две неща:

1. Два списъка (компютърна база данни):
1) Списък поръчки, където са записани всички заявени стоки с техните количества
2) Списък инвентар, където са записани всички налични артикули: баркод номер, брой, описание, цена

2. Прилежно вкарване/изкарване на артикулите в/от списъците; това може до голяма степен да се автоматизира, но трябва да има дисциплина: всяка стока, която пристига в склада обезателно са скенира с четеца и се отбелязва бройката, след което минава от списък "поръчки" в списък "инвентар"; след това, при продажбата, отново се скенира, и автоматично излиза от списък "инвентар" (и примерно влиза в трети списък "продадени").

Всички баркод четци/терминали са свързани с централния компютър, така че всеки "вход"/"изход" автоматично се отбелязва в списъка.

Уеб интерфейса за магазина също директно и автоматично черпи инфо от този списък, така че да е постоянно актуален. Идеята е всеки - началник склад, началник поръчки, продавачи на касите, интернет магазина, изпълняващите поръчките от интернет, дистрибуторите в страната - всички те да могат да виждат този списък на компютъра си, за да са наясно с текущото състояние на инвентара.
Кротко планинско колоездене :: Изображение
Аватар
vladimir.dzhuvinov
 
Мнения: 810
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Мар 28, 2007 9:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот tailor » Вто Май 20, 2008 12:12 pm

vladimir.dzhuvinov написа:@Quiz: имах предвид автоматизирано следене, а не че всеки продавач трябва да държи в главата си пълния списък с всички наличности и ръчно да обновява информацията в уеб магазина. Аз лично не бих мъчил никого с такава задача :)

За да се следи пълната складова наличност са нужни две неща:

1. Два списъка (компютърна база данни):
1) Списък поръчки, където са записани всички заявени стоки с техните количества
2) Списък инвентар, където са записани всички налични артикули: баркод номер, брой, описание, цена

2. Прилежно вкарване/изкарване на артикулите в/от списъците; това може до голяма степен да се автоматизира, но трябва да има дисциплина: всяка стока, която пристига в склада обезателно са скенира с четеца и се отбелязва бройката, след което минава от списък "поръчки" в списък "инвентар"; след това, при продажбата, отново се скенира, и автоматично излиза от списък "инвентар" (и примерно влиза в трети списък "продадени").

Всички баркод четци/терминали са свързани с централния компютър, така че всеки "вход"/"изход" автоматично се отбелязва в списъка.

Уеб интерфейса за магазина също директно и автоматично черпи инфо от този списък, така че да е постоянно актуален. Идеята е всеки - началник склад, началник поръчки, продавачи на касите, интернет магазина, изпълняващите поръчките от интернет, дистрибуторите в страната - всички те да могат да виждат този списък на компютъра си, за да са наясно с текущото състояние на инвентара.
Има специален сайт, ориентиран към дилърите на Веломания, където се изнася информация за налични стоки, цени, пристигащи и пристигнали доставки. Освен това някои дилъри са свързани директно със сървъра на веломания, където се вижда наличност на стоките в момента. Политиката на Веломания е да работи с дилъри, а не с крайни клиенти. Проблемът е че много често някой си измива ръцете, като прехвърля проблема назад по веригата.
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот Capoeira » Вто Май 20, 2008 12:42 pm

и все пак да попитам коя малоумна глава внесе само 10-тина бройки метални накладки, питам само така между другото да знам следващия път като се сетя че с металните накладки ще спирам по кадърно, кой да псувам на глас. Въобще как ви хрумва при продадени над 100 комплекта спирачки от типа BR-M535, BR-M525, BR-M585 да внесе 10 бройки след 8 месеца чакане... :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Аватар
Capoeira
 
Мнения: 1188
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Дек 10, 2003 9:49 pm
Местоположение: 2025

Мнениеот TheUndertaker » Вто Май 20, 2008 12:59 pm

:popcorn: < :D < :crazy: < :rofl: < :bowdown:

може и в обратен ред с леки промени
Аватар
TheUndertaker
 
Мнения: 1253
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Окт 21, 2002 10:33 am
Местоположение: Plovdiv

Мнениеот Quiz » Вто Май 20, 2008 1:09 pm

vladimir.dzhuvinov написа:...но трябва да има дисциплина...

Е за това говорех и аз ;)
Аватар
Quiz
 
Мнения: 1063
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 25, 2004 8:27 am
Местоположение: Sofia

Мнениеот Harka » Вто Май 20, 2008 2:26 pm

PtD написа:Наскоро един търговец честно си призна за дефекти в стока за 28 бона, вследствие на което ме спечели за постоянен клиент...

Тва оня същия, дето те мотка вече една година ли? :popcorn:
Аватар
Harka
 
Мнения: 3078
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Окт 18, 2003 11:56 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот PtD » Вто Май 20, 2008 3:20 pm

@Harka, не знам откъде си го измисли това, а на всичко отгоре си :offtopic:
Дреболия, обикновено нещо!
Аватар
PtD
 
Мнения: 10901
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Ное 17, 2003 3:36 pm

Мнениеот bikerider » Вто Май 20, 2008 4:01 pm

:offtopic:
@Pupinator:
Не четеш... :)
Последна промяна bikerider на Вто Май 20, 2008 4:05 pm, променена общо 1 път
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот gatof » Вто Май 20, 2008 4:05 pm

Alpina написа:
Teodor40 написа:А пък този с курбелите, кой ти е виновен? Трябва ли един обикновен склададжия да е запознат с компонентите? Ти си взел курбела ДОБРОБОЛНО, карал си го. Като си видял, че според теб не трябва да е така, отиди в друг магазин и си купи такъв.


gatof написа: вадя аз едно по едно от кашончето и до мен имаше едно момче което хал хабер си няма от колелета и в момента в който извадих курбелите този пич поглежда и ми вика: -Абе , тия зъби тук така ли трябва да са? поглеждам и установявам че всъщност липсват цели 3 зъба от голямата плоча... просто фабричен дефект... поглеждам пак кутията на курбелите, ами те даже не бяха сложени в найлон, нямаше документация към тях , нищо! обадих се , а един пич ми обяснява че аз нещо не разбирам и че тва трябва да си е така за да качва веригата, е да ама не... благодарение на тях не карах колелото си цели 2 седмици а си изкарвах хляба с него...


Това беше едно от най-нелепите мнения във форума според мен.

Не знам как можа да ги измислиш всички тези неща.

Човека си купува стока, отваря и вижда, че е дефектна, обажда се и отговора в "карай така" :crazy: :crazy: :crazy:

Какви бяха тези глупости в поста ти не знам, или искаш да кажеш, че когато някой купи дадена стока и му продадат примерно чисто нова рамка с липсващи уши за задна дискова, той трябва да подвие опашка и да купи нова рамка, на която примерно да липсва отвор за централното, след това да купи трета ... хайде малко по-сериозно. Всеки има правото да върне продукт, който не отговаря на описанието или е с дефек.

Човека не го е карал, ти прочете ли изобщо какво е написал?


хахаха... никъде не съм казал че съм карал с дефектния курбел... писах че 2 седмици не можех да карам заради недоглеждане или (което според мен е по-вероятно) Веломания са пробвали да пробутат същия дефектен курбел само че този път на мен, ако мине номера и не се усетя...нали се сещаш... кутията в която беше сложен въпросният курбел беше смачкана и нямаше даже лист с гаранционните условия вътре... личеше си че е подмятана доста пъти. не е нито моя нито твоя работа да казваш кой да пише и кой не) :rofl:

дерзай
Последна промяна gatof на Вто Май 20, 2008 4:40 pm, променена общо 1 път
пауър ъф нейчър!
gatof
 
Мнения: 143
Рейтинг: 1230
Регистриран на: Вто Авг 21, 2007 11:49 pm

Мнениеот gatof » Вто Май 20, 2008 4:19 pm

Capoeira написа:и все пак да попитам коя малоумна глава внесе само 10-тина бройки метални накладки, питам само така между другото да знам следващия път като се сетя че с металните накладки ще спирам по кадърно, кой да псувам на глас. Въобще как ви хрумва при продадени над 100 комплекта спирачки от типа BR-M535, BR-M525, BR-M585 да внесе 10 бройки след 8 месеца чакане... :popcorn: :popcorn: :popcorn:


хахах аз карам с BR-M525 и аз също скоро ще се налага да сменям накладки. ще е интересно къде ли има такива, забелязах че в гърция бяха доста заредени с какви ли не чаркуля за дори доста стари модели спирачки дерейльори и т.н.... мисля че цената на точно тези накладки беше 12 евро но поне ги има...

може би просто търсенето в българия е по-малко от това ТАМ ... :dunno: или от веломания са си помислили че ще могат да пробутат тези другите които те предлагат с тяхното лого, ама те май не са метални... :) хахаха
пауър ъф нейчър!
gatof
 
Мнения: 143
Рейтинг: 1230
Регистриран на: Вто Авг 21, 2007 11:49 pm

Мнениеот tailor » Вто Май 20, 2008 6:19 pm

gatof написа:
Capoeira написа:и все пак да попитам коя малоумна глава внесе само 10-тина бройки метални накладки, питам само така между другото да знам следващия път като се сетя че с металните накладки ще спирам по кадърно, кой да псувам на глас. Въобще как ви хрумва при продадени над 100 комплекта спирачки от типа BR-M535, BR-M525, BR-M585 да внесе 10 бройки след 8 месеца чакане... :popcorn: :popcorn: :popcorn:


хахах аз карам с BR-M525 и аз също скоро ще се налага да сменям накладки. ще е интересно къде ли има такива, забелязах че в гърция бяха доста заредени с какви ли не чаркуля за дори доста стари модели спирачки дерейльори и т.н.... мисля че цената на точно тези накладки беше 12 евро но поне ги има...

може би просто търсенето в българия е по-малко от това ТАМ ... :dunno: или от веломания са си помислили че ще могат да пробутат тези другите които те предлагат с тяхното лого, ама те май не са метални... :) хахаха
Метални накладки за BR-M525 не се произвеждат от Shimano. Метални накладки за другите хидравлики на Shimano има в магазините освен това очакваме една закъсняла доставка в началото на юни.


Съжелявам за историята с твоя курбел - не съм чул за този случай. Често срещано явление е, клиенти да твърдят, че има проблеми със зъбите, като визират скосяванията, които служат за по-лесно подкачване на веригата на по-горен венец.
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот MAN6 » Вто Май 20, 2008 9:28 pm

kotka12 написа:как Нина успява да контактува с клиентите си
така че всички да са доволни????





?!?!? как ??? :dunno: :bigeyes: :confused:
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Предишна

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта