Nocturne написа:Какво е предимството да си вземе човек готови колела (комплект шини, спици и главина) като това?
http://www.niko-bikes.com/shop/product. ... ductID=629
Или поотделно излиза по евтино ако се подберат компонентите? Също така колелата от линка здрави ли са, защото са доста добре като тегло.
chochkoto_e1 написа:искам да питам при вилка т8 от кадето се намества колко да е твърда има един + и един -
1(+)-меко (-)-твърдо
2(+)-твърдо (-)-меко
кое е вярното 1 или 2
Аз го мисля, че плюса е за по-тежък човек, съответно по-трудно се згъва вилката. Не знам до колко логиката ми е правилна, но плюс е за по-твърдо. А всъщност ти като го настройш, не можеш ли сам да прецениш?2(+)-твърдо (-)-меко
bio написа:Nocturne написа:Какво е предимството да си вземе човек готови колела (комплект шини, спици и главина) като това?
http://www.niko-bikes.com/shop/product. ... ductID=629
Или поотделно излиза по евтино ако се подберат компонентите? Също така колелата от линка здрави ли са, защото са доста добре като тегло.
... ами ... ще си пофилософстваме и тук. разгледах сайта ... и според мен този комплект е QWS-11 + QWS-12. базиран върху главини QDH-03F и QDH-03R на 100% и най-вероятно на най-леките им шини QWR-2.2 Lightweight X/C. според мен само с тези компоненти могат да гонят това тегло. Ozzie вече ти каза за теглото.
Ползвам продукти на QUAD от около 9 месеца и съм доволен. главините ми са QDH-05R и QDH-05F ... сменил съм лагерите и на двете, но по моя вина ... много често миех колелото на водоструйка (е капсуловката на лагерите не помага срещу вода). колелата ми тежат около 350-400g над теглото на този комплект. Velos са официалния представител на QUAD за БГ ... ама май са разпродали всичко, можеш да им се обадиш и да питаш (отзивчиви са). за шините им не мога да ти кажа нищо, от спирачките и главините останах доволен.
може само да се гадае. Иначе на живо изглеждат страхотно, само за диск са, с черни спици, ръчно направени са с 32 дупки, капсуловани главини ала бала, яки са.Nocturne написа:Това е предната http://velos-bg.com/product_info.php?cP ... cts_id=415
Шина: QWR-2.4 XC, ALL MOUNTAIN
Главина: 9MM AXLE X 100 MM
Комплекта на едно място предна и задна ми го предлагат за 300лв., не за 380лв. За леки да-няма съмнение че за тази цена са доста леки, но колко са здравиможе само да се гадае. Иначе на живо изглеждат страхотно, само за диск са, с черни спици, ръчно направени са с 32 дупки, капсуловани главини ала бала, яки са.
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Ozzie написа:ако ще правиш самоделка, питай някой стругар дали може да ти врътне нещо със същата форма (или поне близко до това) от полиамид или тефлон
Иначе, как по дяволите се монтира това чудо към рамката?
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
wheels написа:http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=47894
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=15921
Чудя се коя от двете главини да взема. Какво бихми препоръчали или нещо близко като цена? Едната главина гледам, че е по-лека. Това "Bolted 10/135mm axle or run a quick release" какво значи? Ще мога ли да я сложа на Ram HT1 или HT2? Идеята е да се сложат здрави главини с капсуловани лагери за малко по-тежки изпълнения. Всъщност и аз не съм лек.

psixopat написа:Питам защото ще си правя подобен и незнам от какво да е?
bobivg написа:Някой може ли да каже коя от двете шини е по-добра Rodi Excalibur DB disc (http://loja.legendbikes.com.pt/product_ ... ts_id=3377) или Шина Mach1 EXE (http://screambikes.eu/bg/shini-drugi/33 ... 1-exe.html ) Дилемата е кои да си оставя за градското колело и кои да търкалям в планината с другото. По принцип главините които са монтирани на Mach1 са по-добри от тези на Rodi Excalibur и ако здравината на шините е приблизително еднаква или в полза на Mach1 тогава избора е ясен.
boriss13 написа:То на културния човек не му трябват закони, а за простака законите са за да се нарушават.
APD написа:psixopat написа:Питам защото ще си правя подобен и незнам от какво да е?
От същият материал, от което са направени и ролките на водачите за спускане. Найлон.
Обаче щото съм леко тъп, се надявам някой да ме светне това чудо има ли шанс да се завърти навътре, към гумата, или навън? Изглежда това е един вид самоцентрираща се система, май се разчита на веригата да го води, а не обратното.
Аз мисля, че не е трудно ...
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
LongAndYoung написа:А за какви спирачки ти трябва .. Дискови или V-Brake ?![]()

bobivg написа:LongAndYoung написа:А за какви спирачки ти трябва .. Дискови или V-Brake ?![]()
И двете колела са с дискови спирачките, въпроса опира единствено до здравината на шините. Каплите са даденост, имам ги. И както споменах на Mach1 EXE шините са монтирани по-здрави и надежди главини. Това е и причина да клоня към тях за планинското колело, но все пак исках да чуя и друго мнение, че не ги разбирам много тези неща.
psixopat написа:ЗдравейтеИмам един кратък, но спешен въпрос.Интересува ме черното "нещо" на този водач, от какъв материал е. http://www.bionicon.com/images/accessoi ... ide_01.jpg
Питам защото ще си правя подобен и незнам от какво да е? Предполагам е твърда гума или нещо подобно, което веригата да не може да "протърка" .

acidrain написа:Аз си го направих от парче водопроводна тръба - полипропиленова, и две свински опашки.Ако искаш мога да ти дам снимки.

plamen_kolev написа:Здравейте колеги, преди малко стана гаф, дадох на един приятел да покара и ми удари най-голямата плоча на десният курбел във висок бордюр.
Освен баш-гарда и едно зъбче се е изкривило леко, като върха му, където започва леко да се стеснява се е смачкал(т.е затъпил)
Като включих на най-голямата скорост за нагоре не прескача нито се чуват шумове, но знам, че така ще се прецака веригата след нея и задната касета.
Въпроса ми е как да процедирам?
Благодаря ви предварително
Rix написа:Не карай на плочата, докато не я смениш.
Ozzie написа:@plamen_kolev
Щом плочата е задрала в бордюра, значи нямаш никакъв башгард, а по- скоро "крачол гард".
hitar_potter написа:Огледай хубаво дали няма и друго зъбче, което да изглежда по същия начин. Не всички зъби на плочите имат една и съща форма, защото това спомага превключването на скоростите. така че може всъщност зъба да е ОКАко си с 3 плочи, то най-голямата е с над 40 зъба. Не вярвам един дефектен (освен ако не дере по веригата) да оказва някакво съществено влияние в/у веригата
plamen_kolev написа:ДА, видях, че не всички зъбчета са еднакви, но това си се е деформирало, макар и не много
hitar_potter написа:... Ако си с 3 плочи, то най-голямата е с над 40 зъба. Не вярвам един дефектен (освен ако не дере по веригата) да оказва някакво съществено влияние в/у веригата
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта