the7one написа:Кои рамки са по-здрави- стоманени или алуминиеви? Чувал съм, че стоманените са доста по-здрави и затова стрийт рамките са такива. В тях не се събирало "мъчение" както при алуминиевите и могат да се счупят само от много силен удар.
boriss13 написа:То на културния човек не му трябват закони, а за простака законите са за да се нарушават.
errtime2010 написа:Какви са предимствата на късото рамо спрямо дългото при дерайльорите? Какви промени и настройки трябва да се направят при смяна от късо на дълго рамо?
duncon_pussy написа:Ram 4130 каква ми е задната ос?? Имам предвид 12-ка,14-ка-10-ка.![]()
![]()
![]()
Благодаря предварително![]()
Shimano - мисля са с 2 ... май имат и някакво super short cage, ама при някакви изрудски модели.
Shimano предлагат също 3 размера - SS - късо, GS - средно и SGS - дълго.the7one написа:duncon_pussy написа:Ram 4130 каква ми е задната ос?? Имам предвид 12-ка,14-ка-10-ка.![]()
![]()
![]()
Благодаря предварително![]()
10 oс
bio написа:errtime2010 написа:Какви са предимствата на късото рамо спрямо дългото при дерайльорите? Какви промени и настройки трябва да се направят при смяна от късо на дълго рамо?
ам ... най-просто казано. по-късото рамо по-далече от земята, по-прибрано, по-малък шанс да го удариш някъде. основен недостатък индексира по-малки разлики отпред/отзад (не може да обере голям излишък от веригата).
пак най-просто казано ... дълго рамо ако караш с 3 плочи отпред, късо рамо ако караш с по-малко. SRAM имат 3 дължини, Shimano - мисля са с 2 ... май имат и някакво super short cage, ама при някакви изрудски модели.
crossenduro2 написа:Колко може да бъде максималния размер на чело при RS Boxxer 2010 със плитка корона ?
Metomixa написа:Колеги един приятел ще си взема Drag C1 TE и се чудим с колко скорости е ?
azze написа:Metomixa написа:Колеги един приятел ще си взема Drag C1 TE и се чудим с колко скорости е ?
8 според сайтовете.Курбели с една плоча с 38 зъба и 8-скоростна 11-32 касета.
errtime2010 написа:Благодаря за изчерпателния отговора следователно щом се минава на късо рамо трябва да се скъси и веригата,за да е опъната,нали?
bio написа:....
след това са размера на дерайльора ... или неговоте технически характеристики.
min sprocket: най-малък венец отзад (каква ти е задната касета)
max sprocket: най-голям венец отпред (каква ти е задната касета)
total capacity - ето ти много добра статийка за това. с две думи: [(мах. преден венец-мин. преден венец)+(мах. заден венец -мин. заден венец)]= пълният капацитет. той от своя страна определя дължината на рамото ... за която отното пише във въпросната статийка ....
... ако си с стандартните 3 плочи отпред ... и 11-32 или 11-34 ти трябва дълго рамо ... каквито са всички препоръчани дерайльори ... без SORA-т, която е за малки макс.27 зъби касети ...
... ако с някаква друга комбинация ... по-добре първо прочети ... и тогава купувай ...

TheAnimal написа:Абе друго си е да го "забелиш"![]()


Daniel Panev написа:Понеже тая година наистина ще го играя на Дядо Коледа - някой има ли представа къде в София мога да намеря нещо ей такова:
boriss13 написа:То на културния човек не му трябват закони, а за простака законите са за да се нарушават.
Morpher написа:Никът подсказва, че си мъжко, обаче като гледам ъгъла на седалката ти - няма да е за дълго!
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта