Boyan1984 написа:Човек вие ще се изтрепете Направо форума ми се сгади от тия твои писания.
Де фе де фе


Тва ако не е расизъм


И ти ли чакаш като 99% от форума дъжда да спре - за да не ти ръжда хване веригата

Шъ пукна гума от кеф

Boyan1984 написа:Човек вие ще се изтрепете Направо форума ми се сгади от тия твои писания.
Boyan1984 написа:Направо форума ми се сгади от тия твои писания.
Boyan1984 написа:Не пич, чакам да ми се оправи рамото, щото счупих ключица преди два месеца. А колеото съм го карал в брутални дъждове по места, които не си и сънувал дори.
Не ти пожелавам нито това, нито минискус да късаш.
victortrt написа:Леле два дни без постове в тази тема. СтаменЧо, всичко ли е наред.
nkc20 написа:Ще си позволя и един съвет все пак - не карай с такива обувки за високопланински преходи, тежки са, спарват много и изморяват повече краката. Гледам, че педалите са ти с пинове, което означава, че дори и обувки с по-мека подметка биха ти свършили работа, ако пиновете се впиват добре в подметката и няма местене на стъпалото при педалиране.
zoomaniak написа:Съгласен съм с теб - така и така трябва да купя 2-ри или 3-ти чифт някакви маратонки с мембрана и с планинска подметка има ги около по 300 лв.
Иван Нончев написа:Малко цифри - общата положителна денивелация на маршрута, който си минал вчера, е 250 метра и то основно по асфалт. Бухово - Мургаш е над 900 метра с дължина на трасето около 18 километра (от града до върха). Следиш ли ми мисълта![]()
victortrt написа:Ако правилно разчитам трака, си минал по магистралата, което освен че е забранено, е доста безрасъдно и опасно и за теб и за водачите на автомобили. Търси алтернативни пътища.
Иван Нончев написа:Не, не, много по-просто еАко от 600 надморска вуисочина се качиш на 800 надморска имаш 200 метра положителна денивелация. Ако от 1000 метра надморска се спуснеш на 600, имаш 400 м отрицателна. Simple as that.
p360 написа:Аз пък ще добавя нещо, което е близо до теб за да добиеш представа за това що е то наклон. Очевидно вече някой е изтъкнал факта, че денивелацията има някакъв адекватен смисъл само ако се отчита и разстоянието, за което е събрана - тоест наклона. В случая трасето, което разглеждаш/ти предлагат е с дължина 18км и денивелация от 900 метра, което е точно 5% наклон. Сега преди да попиташ какво пък са точно 5% наклон ти давам примери - качването към Редута по ул. "Велчо Атанасов" или ул. "Иван Щерев" са около 6% наклон. Сега хубаво си помисли можеш ли да караш 18 километра по такъв наклон и все пак по черни пътища. Ако искаш да си пробваш възможностите за катерене и на Витоша има една камара алтернативи.
Дефиниции като лесно и трудно каране не са съществени. Трудното за един е лесно за друг.
Alexi написа:в най общи линии катеренето изморява ,защото там трудно можеш да държиш аеробен пулс около и под 140 ,и мускула гори мускулните си клетки ,за това в един трак е доста съществено колко е положителната денивелация особено тая над 5% .. 18 км 5% е доста и като ти гледам последното каране каква средна скорост правиш с незначителна денивелация ,ти гарантирам ,че ще ти е зор .. тренировки и само тренировки .. още ти е рано за 100 км ,ако правиш такава средна скорост 12 км/ч
Иван Нончев написа:Така и така минаваш през рИмската махала, качи се на Ботевградско и си карай до караулката. Там биеш ляв и цепиш директно кеф ти към Кремиковци, кеф ти Сеславци, Бухово и т.н.
Не карай по магистралата, наистина. А колкото до денивелацията, аз също съм 99% убеден че няма да можеш да качиш 900 метра за 18 км разстояние. Но хубавото на маршрути като този е, че като паднат батериите, просто правиш кръгом и си само надолу. Докато в други по-засукани ситуации може да се окаже, че за да се върнеш, пак трябва да катериш много. А там не е така. Даже от Локорско или от Кремиковци до билото е доста по-скромно катеренето като за първи път. Но само до там. Не се лъжи да спускаш на север към Ябланица или Огоя, че връщането ще е проблематично
Velociraptor написа:Ти обаче жулиш по магистрала, по тротоари?
Вземи малко се ограмоти къде имаш право да караш и къде не.
zoomaniak написа:
- Вдишваш през уста и МАКС пълниш дробовете си и издишаш през нос - така дробовете успяват да поемат МАКС количество кислород, който отива в кръвта и в мускулите... вдишваш през голям отвор /уста/ и издишваш през НОС /малък отвор/ така въздуха се движи с ниска скорост и дробовете успяват да вземат кислород. Всякакво обратно дишане е от пуска в празно.... поне така пишеше - зимата с КЪРПА - за да не настинеш.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта