Gecata100 написа:Здравейте, ще го карам направо и моля не възприемайте поста ми като хейт, а по-скоро като един вид обратна връзка за производителя.
За новия сезон съм решил да се сдобия с нов среден клас твърдак, като още от представянето си бях харесал Pulse STR 2.
Напълно логично се разрових какви предложения мога да намеря за търсените от мен параметри който не са кой знае какво, но най-общо казано 2х10 или 2х11 скорости, Въздушна вилка и т.н. Т.е. накратко казано оборудването на STR2.
Намерих предложения в ценовия диапазон 1500-1700 лв, за същото оборудване. (Canyon, Radon, Oryx, от скоро и Drag)
Извинявайте Пулс, но как бихте защитили цената си от 2100 лв, за конкретния модел, като дори с доставка от Германия един съпоставим Canyon ще доиде до мен на цена 1650 лв? Просто наистина ми е много любопитно.
Харесвам Ви, Българи сте и искам да подкрепям хора който развиват бизненс в България, но как да приема една такава разлика в цената от 500 лв на съпоставим продукт.
Здравей,
Бях написал огромен коментар, но поради някаква причина изчезна... Та този ще бъде по-кратък.
Велосипедния бранш е адски конкурентен. Най-вече поради причината, че всички ние ползваме едва ли не еднакви части. Както се сещате Canyon, Radon, че и Drag и Oryx) са мноооого пъти по-големи от нас. Така че цената на която те купуват същите тези части е друга.
Ако клиентите не се поддадат на първосигналната реакция и се вгледат по-сериозно в компонентите ще забележат защо едното е с по-скъп обтегач, пък цената му е по-ниска...И за да не се налага да пиша нещо лошо за другите марки, на които освен да свалим шапка и да се надяваме да достигнем успехите, друго към момента не можем да направим, ще кажа каква е нашата идея за този модел и защо смятаме че е по-добър.
Както за СТР, така и за всеки наш модел се стараем да подберем максимално близки по клас и представяне части. Заради това ползваме Шимано Деоре М6000. Всичко. Не ХТ дерайльор и М315 спирачки. Това важи и за главините, спиците, чашките, скобата за седалка и т.н. Все неща от които може цената да се "изпили". Болшенството марки ползват този трик, и продават. А след това ползвателите сменят компроментираните компоненти за тяхна сметка. Има разлики в геометрията и т.н.
Всички ние се опитваме да привлечем по някакъв начин клиентите на наша страна. Нашия е: NON BULLSHIT BUILD KITS. (че не се сетих как може да се каже на Български)