Ozzie написа:@Tonko
Касетата на снимката долу е SRAM X.0, случило се е по време на каране, как бихте процедирали, ако велосипеда беше от Вашата марка? Благодаря предварително.
https://lh4.googleusercontent.com/--sjo ... G_2483.JPG
]https://lh5.googleusercontent.com/-IZYTAn5Is5M/UIPf3FANu7I/AAAAAAAAEjs/7eckSs-oL9c/s512/IMG_2481.JPG
P.S. Умишлено не казвам чия е касетата, вярвам ще си я познае, ако чете тук.
joropc написа:...
joropc написа:RAM BIKES, съжалявам да го кажа, но дребни душици сте вие! Излагате се като кифладжии за една главина и вадите от девет кладенеца вода, като не мислите, че после ще ви пишат по форумите. Вместо да смените главината или дори цялото колело (каплата) щом не може да я ремонтиране, без значение кой е виновен, като по този начин ще направите впечатление, че сте сериозният партньор на планинските колоездачи в България, вие се правите на убити лисици.![]()
Аз съм оня със счупената касета, чийто снимки е постнал Ози по-горе. Германско колело на година и кусур в гаранция. Чупя касетата при каране. Един имейл до фирмата производител и след 7-8 дни дойде нова касета. Безплатно, с безплатен транспорт. Никой не ме е питал как съм се клател, или кого съм клатил. Нито пък някой и правил "разследвания". Просто хората реагираха светкавично. Германска работа!
Има още мноого да учите как се случват нещата, 'щото аз след време велосипед ще си купя ПАК от там, ама авторът на темата ....от вас - надали. Познайте кои са причините?
И недейте говори, че на Easton условията били такива, защото предизвиквате смях. Няма известна фирма без адекватна гаранция. Пак на каплата от горните снимки скъсах спица. Такива У Европа не се намират. Пак имейл, този път до CB и ми пратиха от щатите 5 броя. Пак безплатно и пак с транспорт за тяхна сметка. И представете си....даже и те не ме питаха как се клатя. Просто ги пратиха.
И недейте превръща "клатенето" в основен начин на общуване, защото не ви отива на транспарантите по състезанията както и на реномето, което градите от години.....
halfdone написа:Малък ъпдейт за гаранционното обслужване на Рам, предполагам повлиян и от темата тук.
http://bikelab.bg/warranty/
halfdone написа:Малък ъпдейт за гаранционното обслужване на Рам, предполагам повлиян и от темата тук.
http://bikelab.bg/warranty/
Hello ....,
Thank you for your message. We'd be happy to assist you through our warranty and service process. SRAM has a two year from purchase date warranty policy on all products. We facilitate all of our warranties and service evaluations via local bicycle dealers at your original point of purchase. Please bring your Reverb and your original proof of purchase to the bike dealer you've bought it through, and they will be able to contact our affiliate service center in your area for a warranty claim assessment. As you have purchased your product from Canyon, your local Canyon dealer will be able to assist. Please contact your local Canyon dealer for further information on how to begin a warranty claim.
Regards,
SRAM USA
http://www.sram.com
THEZOGGO написа:Exactly!
THEZOGGO написа:Та добре е винаги когато има проблем, първо се обръщаш към производителя и след това към фирмата от която си купил въпросната....
xargs написа:То това е и станало, писал е на производителя и те му казали, че е писал на грешния човек и да си говори директно с Каньон.
donpeev написа:outfaced ,
Каква добра воля? Това ти се полага по закон! Разбира се тук не говорим за счупен дерейлъор (външна намеса и неправилна експлоатация) - тогава може и да ти откажат, никой не би се сърдил, нали? Колело на по-малко от година и да чупи главина - ясно е, че е дефект някакъв или некачествена главина. Ама да си правят ташак с клиентите, който са им броили една шапка пари за няква боядисана рамка и бърза сглобена с части, аре моля ти се! В цената на една стока се включва всичко - печалба, заплати, доставки, сглобки, наеми, ток, реклама, чупливост, гаранционно обслужване и т.н. , а те искат частта с гаранционното обслужване да го прехвърлят към сектор "печалба". Е как да стане? Стига сте оправдавали тия смешници, просто е жалка картинка и да много български фирми процедират така, именно защото хората не си знаят правата и номерът минава.
Gvt333 написа:Гледам и се чудя на хората които защитават RAM....Пре-скъпи велосипеди със скапана окомлектовка. Гаранцията им е ужасна. Уж всичко е ОК, но когато опреш до нея, байка едва ли не, трябва да е стоял в памук. За хубавите окомплектовки, цената е меко казано потресаваща. Известни чуждестранни марки , предлагат що годе същите части за по малко пари. Гаранцята няма да я обсъждам...пишеш на хората в чуждестранен сайт, за проблем в нещото което си купил и те веднага започват да помагат. "пратете ни часта, ще я заменим" . А тук - мрън мрън. Изключвам Cross, за които съм очарован на тема гаранция и подмяна/поправка с проблем в техен байк. Извинявам се за леко грубото отношение, но с малко старание, тези неща могат да се избегнат!
Потребители, разглеждащи този форум: 5roff и 370 госта