
Лифта написа:Ами какво ще кажете за случаите в които трамвая спира а от дясно профучават някви тежкарчета с безумна скорост?
Точно преди 10 мин си спира 9-ката на "Кошарите" и от най-предната врата на задния вагон слизат някакви хорица, а един бакшиш така се беше засилил, че за малко да ги отнесе.
Остави другото, ама като го изгледах на кръв, наглото прасе в колата почна да беснее и да псува - още малко щеше да излезе отвътре и едва ли не да ме набие
да не е на 100% вярна, ми се стурва че често се сблъскваме с нея.тука е така".
endkuro написа:Не, то е нужно веднъж, когато минеш и видиш. Представи си, ако 1/2 от хората го правят. Навсякъде ще се спазва, а примерно там, за където ти говориш -> един път ти ще се обадиш, а на следващия ден друг ще се обади и хората ще спрат да спират там.
То ако всеки си каже "едно обаждане няма да промени нищо, а пък аз повече от веднъж няма да званя..." няма да стане работата. Ти се обади веднъж и толкова е достатъчно. Както казах, най-важното е да се промени цялостното мислене на нацията, сам човек не може да промени нищо, но всички заедно, променим ли си нагласата - ще променим начина си на живот и ще станем цивилизовани(нещо, което много народи са постигнали преди десетки години и законите са за да ги спазваме!)
Alpina написа:Ако всички паркираха като хората, щеше да е в пъти по-добре
Още повече че е пълно с такива, които си паркират колите на най-удобните места за по 3-5 седмици, ако не и толкова месеци...
В доста италиански градове не е като да има място за паркиране, за това на тях са им достатъчни дължината на колата +20см, а тука е +2 метра
hlebarka написа:Опитвам се да кажа, че в този град, в момента, няма място за такъв брой коли. И някой трябва да се захване с работа (трябвало е), за да ги намести.
Alpina написа:Свързано е, защото той е начина на мислене, или по-скоро отсъствието на този процес в някои моменти.
Това е главния проблем
hlebarka написа:endkuro написа:Не, то е нужно веднъж, когато минеш и видиш. Представи си, ако 1/2 от хората го правят. Навсякъде ще се спазва, а примерно там, за където ти говориш -> един път ти ще се обадиш, а на следващия ден друг ще се обади и хората ще спрат да спират там.
То ако всеки си каже "едно обаждане няма да промени нищо, а пък аз повече от веднъж няма да званя..." няма да стане работата. Ти се обади веднъж и толкова е достатъчно. Както казах, най-важното е да се промени цялостното мислене на нацията, сам човек не може да промени нищо, но всички заедно, променим ли си нагласата - ще променим начина си на живот и ще станем цивилизовани(нещо, което много народи са постигнали преди десетки години и законите са за да ги спазваме!)
Хората НЯМА къде да паркират. Обажданията няма да го променят. Както и тъпите платени гневни лепенки не го промениха.Паркира се по тротоарите, защото няма къде другаде. А за внасяне на европейски кочини винаги може още. Все някой е отговорен за това, че няма паркинги. Ама никой не отива да му счупи главата, идиотите се бият помежду си на кръстовища и за места за паркиране.
Опитвам се да кажа, че в този град, в момента, няма място за такъв брой коли. И някой трябва да се захване с работа (трябвало е), за да ги намести.
hitar_potter написа:В белите държави, хората не си карат огромните джипове в града.
hitar_potter написа:В белите държави, хората не си карат огромните джипове в града.
jivkonik написа:Тия дето реват, че нямало къде да се паркира - да си държат колата пред блока (и ако обичат НЕ В ГРАДИНКАТА!!!) и по грАдО да ходят с влосипеди или градски транспорт, ако обичат! Баба ти цел живот с кола е ОдИлА на Работа нали?!![]()
3 години пътувах с колело Люлин 9 - Младост 4 - (18 км в едната посока) 2 пъти на ден през всеки възможен от климатична гледна точка ден и не умрях! В кофти ден - с обществения транспорт!
До кога тук возенето в кола ще е признак на някакъв псевдо-социален статус, незвисимо какъв кенеф се кара, независимо, че шмульото е сложил резонаторно гърне и разкарал КАТАЛИЗАТОРА ("щото неа кинти Брато....., аа и мнооо яко врЪви сааа напраоооо е резачка!!!") - справка - всяка втора тема в автофорумите !!!![]()
![]()
![]()
Отговор - докато Държавата не направи нужните промени и не наложи нужните ФИНАНСОВИ ПРАГОВЕ, така, че движението на личен автомобил в рамките на града да е наистина ФИНАНСОВ ЛУКС, който въпросните шофьори на кенефи да не могат да си позволят!!!
Кога тук на технически преглед ще се изисква ЗАДЪЛЖИТЕЛНО измерване на вредните емисии и ще спират тия кенефи от движение?!
M1010X написа:hitar_potter написа:В белите държави, хората не си карат огромните джипове в града.
Пък тук вече G-класите и RangeRover-ите станаха прекалено малки... Ако се абстрахирам от няколкото 11-метрови Хамъра, които се дават под наем и са по-скоро за временна гъзария, не мога да не забележа все повечето Toyota Tundra, Ford F350 и други подобни изчадия на американското автомобилостроене (и неговите последователи от близкия и нетолкова близкия Изток). Пред тези БЕБЧЕТА дори пикапите*, които за нашите пътища и стандарти са като цяло безсмислени, изглеждат като детски играчки. Но пък е голЕм кеф да караш 5.7 V8, да заемаш място за 2 коли на ширина и почти 3 на дължина, да си висок колкото ТИР и да не ги пука, ако подпреш някого на светофара...
* Визирам Нисан Навара, Мицубиши Л200, Тойота Хайлукс и подобни.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 370 госта