Страница 21 от 25

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Окт 16, 2020 3:17 pm
от Boyan1984
Станаха нещата със стругаря - перфектна работа свърши човека.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Окт 16, 2020 8:58 pm
от imarh
Има ли проблем ако колчето стои спуснато дълго време(няколко дни) или все тая?

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Окт 16, 2020 9:29 pm
от Lucky Loser
Преди време имах проблем и не смеех да го държа прибрано. Имаше случаи, при които да го забравя и после няма вдигане. Но след като SStoev ми го оправи - смазване и смяна на жило(нещо, което не ми хрумна на мен) нямам никакви проблеми. Та мисълта ми, поне по моя опит, ако е технически изправен, не мисля, че има проблем.
Все пак би било и други да споделят :)

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Окт 17, 2020 5:27 am
от Gworan
Моето съм го забравял с дни така, и не е имало проблем, но все пак... като е спуснато колчето, вътре налягането на възудуха е в пъти по-голямо от колкото когато е разпънато. Съответно и вероятността да изпусне е по-голяма. Спомням си че за някои колчета на доста места срещах съвети да не се оставят прибрани (мисля че беше за reverb-а).

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Окт 17, 2020 8:16 am
от bdog
Няма драма да седи прибрано според мен. Има драма, ако е прибрано и бъде окачена да виси на седалката (на лифт примерно) - тогава от едната страна има налягане, а от другата вакуум, О-пръстените са притиснати и изпуска доста лесно. Иначе Ревърб се сервизира за 30 минути в домашни условия - само едни челюсти трябват, но е елементарно да се направят от ABS на 3D принтер.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Нед Окт 18, 2020 8:35 pm
от Admin
Моето колче стои предимно прибрано - и вкъщи, и при возене на колата, т.е. единствено при каране го разгъвам. Като за Reverb проблемите му даже са сравнително малко :D и със сигурност не са свързани с това му стоене в сгънато състояние.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Окт 19, 2020 8:41 am
от Pr3d4t0R
Около 7 години вече с такива колчета и все прибрани стоят на колелото вкъщи - всичко е наред.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Окт 21, 2020 4:08 pm
от Zayphod
Чисто технически погледнато не е добре да стои сгънато. В крайна сметка си е пружина, независимо въздушна или не.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Окт 21, 2020 4:38 pm
от bdog
Zayphod написа:Чисто технически погледнато не е добре да стои сгънато. В крайна сметка си е пружина, независимо въздушна или не.

Аргументи?

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Окт 21, 2020 4:58 pm
от tbk515
Имам няколко въпроса относно дропъра Brand-X Ascend 2, на които не мога да намеря точен отговор.
1. Какви са размерите на 125 и 150 мм версия с външен монтаж? Възможно е да имам нужния просвет за 150 мм смятано за колец на PRO.
2. Колко широка броня се ползва? За скорости или за спирачка?
3. Има ли максимално допустимо натоварване? Около 105 кг с екипировката съм.
Благодаря!

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Чет Окт 22, 2020 9:19 am
от Bobeto
tbk515 написа:Имам няколко въпроса относно дропъра Brand-X Ascend 2, на които не мога да намеря точен отговор.
1. Какви са размерите на 125 и 150 мм версия с външен монтаж? Възможно е да имам нужния просвет за 150 мм смятано за колец на PRO.
2. Колко широка броня се ползва? За скорости или за спирачка?
3. Има ли максимално допустимо натоварване? Около 105 кг с екипировката съм.
Благодаря!

Мисля, че ги даваха до 120кг. Аз карам 2 бр. с външно и вътрешно по 150мм на две колела от година и не съм имал проблеми. 105кг съм с дрехи.
Идват си с жило и команда - размера за скорости.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Окт 23, 2020 10:32 am
от borxes
Препоръчайте модел със ход макс! 100mm за 31.6 и/или 27.2?
Нещо бюджетно.
Да може да се ремонтира, мой познат ми спомена че имало такива на които като "патрона изгърми" и го хвърляш.
Задължително кабела да минава отдолу скрит чак до кормилото: рамката ми има нужните дупки.
Да може да се командва от кормилото.
Командата има вградено лостче за целта.
Тази е: Shimano GRX ST-RX810-LA Hydraulic Disc Brake Lever with integrated Seatpost Remote
Намерих това, ако има по-евтини, подсказвайте:
https://www.wiggle.co.uk/x-fusion-manic ... r-seatpost
https://www.wiggle.co.uk/brand-x-ascend ... t-85-105mm

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Ное 14, 2020 7:00 pm
от tbk515
Пак да питам нещо!
Кой от двата понизаващи кола да избера: Brand-X Ascend II с тяхно лостче или PNW Components Cascade без лостче, като ще поръчам ZTTO лостчето? Четох, че са от един завод.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Съб Ное 14, 2020 7:52 pm
от Boyan1984
PNW e Brand X, което пък е Tranz X, всичките три пък се правят от JD Components :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Нед Фев 28, 2021 2:52 pm
от Alexi
Да направя леко сравнение между BrandX и FOX Transfer ,и 2те 31.6 и 125мм ход .. първото което се набива на очи е че стеншъна на Фокс е по дебел - това дали дава коравина не знам ,но стои по красиво . Също така при Фокс липсва какъвто и да е фабричен луфт ( характерен за БрандХ ) . Команда - за БХ се предлагат 3 вида команди ,аз имам най паянтовата дори е крива след 2г експлоатация ,но все пак функционална .. като ергономия и изработка има доста какво да се желае . Командата на Фокс стои по стабилно ,палчето няма луфтове и е с форма която по лесно се съвместява със скобата на лявата спирачка като разположение . Жило и регулиране . Тук нещата отново са в полза на Фокс ,жилото е "наобратно" - с главата към колчето ,това измества всички регулировки горе при командата . при БХ е малко особен монтажа и обикновено не се получава от първия път и се налага вадене на колчето и местене на цилиндърчето което държи жилото . Все пак е добре измислено ( доста по добре от някои други колци да речем ) . Като дълготрайност ще видим .. БХ е на 2г и половина и работи без грешка ,ще продължи службата си на рамката на жена ми . Фокса тепърва предстои да се докаже .

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Мар 01, 2021 10:03 am
от moridinbg
Шокиращо, наистина - 3 пъти по-скъп кол е по-добре изработен :D

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Мар 01, 2021 11:46 am
от Alexi
не си личи добре от описанието ми ,но всъщност разликата между 2та кола е много малка и в никакъв случай не си заслужава парите фокса ако ще даваш за него 300Е .. това е извода който бих направил ;

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Мар 19, 2021 11:24 am
от martin.radev
Boyan1984 написа:PNW e Brand X, което пък е Tranz X, всичките три пък се правят от JD Components :D


Всъщност по същество си прав, но разликите между PNW и Brand X/TranzX е в качеството на производвствения процес.
БрандХ доколкото знам е house-brand на Чейнреакшън, която се ползва 1към1 от дивелопмънта на ТранзХ, които са всъщност ОЕМ
производител или поне започват като такива, и факта че трите се произвеждат в един завод не ги прави еднакви, ама изобщо.
В заводи съм влизал..., като малък град са и от една част на завода до друга може да изглежда от - тъмница за мъчения до лъскаво като лаборатория.

Та в този ред на мисли, кой предпочиташ да гарантира за продукта, който ще платиш от джоба си?
Китайчето Лий, което след като свърши работа като качествен контрол - ще иде да шие маратонки в съседната фабрика,
или Арън Кърсън (Кершон е правилното произнасяне- от еврейски произход), който е бил дивелопър в Specialized и Marin като продуктов мениджър
в линиите им за планински колела? Същият този - потдържа собствен екип, които следят производствения процес в завода

Да подшушна - TrazX и Brand-X - са с една, две или три години гаранция (зависи как и откъде е купено)
PNW са с доживотна гаранция

Имал съм Бранд-Х и беше почти безотказен дропър, който не трябва да го сервизираш
но до там, работата му беше бавна, даже мудна в студено време, Май месец около
вр. Голям Персенк даже отказа да работи, докато не слязохме на температура над 10 градуса, така че правилото "каквото си платиш - това получаваш" важи и тук.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пет Мар 19, 2021 11:44 am
от Alexi
залагам 100$ на китайчето Лий .. като се скапе - следващия

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Чет Апр 08, 2021 9:35 am
от ZIRO
Здравейте, може ли да ме насочите, спрял съм се на тези две колчета, на размер 27,2мм:

https://www.bike-discount.de/en/buy/rfr ... rid=961831
https://www.bike24.com/p2367393.html?menu=1000,2,110

Какво е вашето мнение някой ако ги ползва, евентуално за около 200Е цена какво друго може да се вземе?
Благодаря.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Апр 19, 2021 9:04 am
от XaCkBuTukC
:) четейки последните няколко мнения мернах че Pnw = Tranz X и въобще не бях задълбавал в толквоа детайли :)
Преди дилема съм тъй като трябва да сменям и аз колче , спрях се между PNW Loam и One Up V2 (който може и да е наличен другия месец може и да не е ). Цялата работа е че искам да постигна максимален ход на колчето а тези двете имат възможност за регулиране и мисля че ще успея да го постигна и с двата модела и двете имат солидни плюсове може би One Up -а е малко по компактен от PNW-то и ще мога да събера 180мм колче докато на PNW трябва да взема 200 и да го сваля на 175 и може би пак ще съм близко :)

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Апр 19, 2021 1:22 pm
от martin.radev
Честно казано, не мислия, че ще сбъркаш, с което и да е от двете.
Разликата между тях ще дойде в зависимост каква команда вземеш според мен.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Нед Апр 25, 2021 10:12 pm
от icpart
XaCkBuTukC написа::) четейки последните няколко мнения мернах че Pnw = Tranz X и въобще не бях задълбавал в толквоа детайли :)
Преди дилема съм тъй като трябва да сменям и аз колче , спрях се между PNW Loam и One Up V2 (който може и да е наличен другия месец може и да не е ). Цялата работа е че искам да постигна максимален ход на колчето а тези двете имат възможност за регулиране и мисля че ще успея да го постигна и с двата модела и двете имат солидни плюсове може би One Up -а е малко по компактен от PNW-то и ще мога да събера 180мм колче докато на PNW трябва да взема 200 и да го сваля на 175 и може би пак ще съм близко :)

Колега ако намериш някъде OneUP свиркай. Навсякъде наличностите са му свършили. Иначе от многото ревюта и мнения които съм чел той е дропъра като най добро съотношение цена/качество. По принцип и аз се насочих към него но за жалост навсякъде в момента където търсих е неналичен. Иначе гледах и за PNW като алтернатива на Oneup но в Европа не знам дали имат дилър. Ако някой знае да каже. Мисля че само от САЩ може да се поръча но като се сложат ДДС и мита дропъра няма да дойде много евтин накрая. Иначе командите на PNW много ми допадат като дизайн и възможността да имаш различен цвят по твой вкус. Вече се замислям и за Bikeyoke Divine ако скоро не пуснат бройки на Oneup. По принцип търся нещо което може да му се регулира хода и лесно да се сервизира. На Divine може да се регулира хода с едни спейсъри през 5мм но си трябва разглобяване на дропъра. Някъде четох че номера става и на Revive но не съм много сигурен дали е така.
Гледам в сайта на PNW че ти начисляват някакви такси при поръчката. Имате ли на идея дали това включва ДДС и мито. Ако ти ги налагат предварително ще е супер тъй като не ми се занимава с митници за едно желязо.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Апр 28, 2021 1:01 pm
от icpart
icpart написа:
XaCkBuTukC написа::) четейки последните няколко мнения мернах че Pnw = Tranz X и въобще не бях задълбавал в толквоа детайли :)
Преди дилема съм тъй като трябва да сменям и аз колче , спрях се между PNW Loam и One Up V2 (който може и да е наличен другия месец може и да не е ). Цялата работа е че искам да постигна максимален ход на колчето а тези двете имат възможност за регулиране и мисля че ще успея да го постигна и с двата модела и двете имат солидни плюсове може би One Up -а е малко по компактен от PNW-то и ще мога да събера 180мм колче докато на PNW трябва да взема 200 и да го сваля на 175 и може би пак ще съм близко :)

Колега ако намериш някъде OneUP свиркай. Навсякъде наличностите са му свършили. Иначе от многото ревюта и мнения които съм чел той е дропъра като най добро съотношение цена/качество. По принцип и аз се насочих към него но за жалост навсякъде в момента където търсих е неналичен. Иначе гледах и за PNW като алтернатива на Oneup но в Европа не знам дали имат дилър. Ако някой знае да каже. Мисля че само от САЩ може да се поръча но като се сложат ДДС и мита дропъра няма да дойде много евтин накрая. Иначе командите на PNW много ми допадат като дизайн и възможността да имаш различен цвят по твой вкус. Вече се замислям и за Bikeyoke Divine ако скоро не пуснат бройки на Oneup. По принцип търся нещо което може да му се регулира хода и лесно да се сервизира. На Divine може да се регулира хода с едни спейсъри през 5мм но си трябва разглобяване на дропъра. Някъде четох че номера става и на Revive но не съм много сигурен дали е така.
Гледам в сайта на PNW че ти начисляват някакви такси при поръчката. Имате ли на идея дали това включва ДДС и мито. Ако ти ги налагат предварително ще е супер тъй като не ми се занимава с митници за едно желязо.

Онзи ден се разчовърках из сайта на PNW и забелязах за жалост че не предлагат резервни патрони за дропъра или поне аз не намерих такъв линк. Иначе за OneUP се продават резервни части което е още един плюс за него като победител при бюджетните дропъри.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Апр 28, 2021 1:39 pm
от Boyan1984
Има резервни за Brand X/ Tranz X и на майката производител JD :)

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Сря Апр 28, 2021 9:34 pm
от Petar_stoychev
Само не знам за какво са ви тия резервни патрони за PNW като там гаранцията е доживотна.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2021 1:21 pm
от didonch
evilzet написа:Работи, спича и хлопа? :D :D


Вече съм на т.2-спича, когато е спуснато и за да се върне в горно положение трябва да се натисне. Има ли оправия? Или да го карам така до достигане на т.3 и ... смяна. Тъпо е някак уж висок клас колец едвам да изкара гаранцията си :dontknow:

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2021 5:36 pm
от Boyan1984
За Brand X ли става въпрос?

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2021 6:49 pm
от didonch
Не, мой пропуск не уточних че става въпрос за fox transfer factory.

Re: Dropper Seatpost (впечатления, сервизиране и т.н.)

МнениеПубликувано на: Пон Май 31, 2021 7:39 pm
от Alexi
имаме официален преставител на Фокс в БГ ,ако е още гаранционно засилвай го .. и да не е ,ще ти го пратят в официален сервиз и ще го ребилднат ,подобен кол си заслужава да се ребилдне