Страница 201 от 601

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 02, 2012 7:54 pm
от gesh0898
gesh0898 написа:Magura Louise FR 2007 съвместима ли е с диск Avid HS1?
Изображение
Изображение

Извинявам се за нахалството. Просто някой, който знае да напише две буквички :agree:

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Нед Сеп 02, 2012 7:55 pm
от VOLATGE
gesh0898 написа:две буквички :agree:


Да.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 12:43 am
от Chroni
Я дайте ЛС моля ви се откъде мога да си купя УХО за Климбер 2011 МолЯ ВИ СЕ !!Проверих из бг сайтовете само за рамове има...

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 9:42 am
от Hell_Man
biker9812 написа:
Ozzie написа:
biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки

с нови от магазина :)

май не четеш внимателно!!!!

С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 11:08 am
от Chroni
http://eshop-gorgona.com/uho-za-apolont ... -2555.html Това ще пасне ли на ц-1 2011 ?

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 11:20 am
от biker9812
Hell_Man написа:
biker9812 написа:
Ozzie написа:
biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки

с нови от магазина :)

май не четеш внимателно!!!!

С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?

писал съм че си имам нови ако не си прочел и въпроса ми беше дали мога да ги обезмасля само едно "НЕЕЕЕЕ" щеше да бъде достатъчно !!!!!!

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 12:23 pm
от teodor4o0
Абе колеги вие тотално го отчаяхте момчето! Приятел ,какви са накладките (органични или полуметални) ? :dontknow:

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 2:22 pm
от breat
biker то глупоста ходи по хората не по гората,ама вари им обясни

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 3:18 pm
от teodor4o0
накладките може да се обезмаслят като им се изпили леко горния слой и ги сложиш в чаша с обезмаслител и престоят малко :beer:

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 3:27 pm
от Hell_Man
breat написа:biker то глупоста ходи по хората не по гората,ама вари им обясни

Живото доказателство... :offtopic:

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 4:12 pm
от biker9812
Hell_Man написа:
breat написа:biker то глупоста ходи по хората не по гората,ама вари им обясни

Живото доказателство... :offtopic:

вместо да коментирате можеше просто едно не да кажете а не само да ме упреквате ето заради какви хора в българските форуми само се псувате и обиждате а не си помагате някой като ви пита нещо вий го упреквате защо задава тъпи въпроси
има хора които не знаят и искат да се научат !!!!!!

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 7:08 pm
от hitar_potter
biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки с спирт за горене дали ще стане аз си имам други накладки но да се пробвам да ги спася поне да спират макар да не е с същата спирачна сила

Не.

Доволен ли си? И между другото, ето ти малко препинателни знаци, виждам, че си нямаш: ,,,,,,,,,,,,,................??????????. Можеш да си ги ползваш спокойно, даже можеш и да си ги копираш по няколко пъти, че да не се налага после пак да ти давам препинателни знаци.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 8:12 pm
от emo_gp
Колеги интересува ме за XC стил каране къса или дълга лапа е по-удачно и защо?

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 9:12 pm
от gesh0898
emo_gp написа:Колеги интересува ме за XC стил каране къса или дълга лапа е по-удачно и защо?

По-често се използват дълги лапи. По-удачно е, защото стойката ти върху велосипеда е по-напред и като цяло е по-удобно при въртене.
VOLATGE написа:Да.

:beer: Благодаря. Днес я сложих, няма проблеми :)

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 03, 2012 11:31 pm
от PtD
emo_gp написа:Колеги интересува ме за XC стил каране къса или дълга лапа е по-удачно и защо?

Удачна е лапа, с която ти е комфортна позицията. Дали ще е къса или дълга зависи от геометрията на рамката и геометрията на тялото ти. Аз например карам дълга рамка с къса лапа и ми е добре.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 7:49 am
от taurus13
Не е само до позиция обаче - дължината на лапата се отразява на завиването. Кормилото се движи по различен начин при дълга лапа. То дето казва PTD е въпрос и на геометрия на велосипед де.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 1:55 pm
от hakama
Привет,
Понеже преди няколко дни пробвахме да асемблираме венци HG 6ци върху Лидер Доберман (оригинална верига на 9г), но на 4 и 5 предавка на пресекулки прескачат зъбите, явно стъпката е различна?!
Сложихме си старите венци.

За новото ми колело имам венци 8ца HG и верига IG - притеснява ме пак да стане фал. :beer:
В тази част ми остава само средно и курбели - става ли и с Труатив?
Препоръчаха ми да избягвам на квадрат и несменяеми венци, но отиваме на 80+лв, а и износени венци да слагам на нови 8ци/верига, не върви :dontknow: Някакви идеи за бюджетен вариант?

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 2:47 pm
от emo_gp
taurus13 написа:Не е само до позиция обаче - дължината на лапата се отразява на завиването. Кормилото се движи по различен начин при дълга лапа. То дето казва PTD е въпрос и на геометрия на велосипед де.

Става дума за рамка RAM HT TWO,обаче си смених вилката и сега съм с 150 мм ход и малко е тегаво нагоре!
П.С. не ме критикувайте за вилката понеже човека от който я купих не знаеше с колко ход е вилката,а цената беше повече от добра!

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 2:53 pm
от taurus13
Нищо и няма на HT2-ката от тия 150 мм вилица. А ако ти е тегаво нагоре, да те светна как се прави редукция на хода с едно 6 мм въженце. :)

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 3:34 pm
от Nocturne
Hell_Man написа:
biker9812 написа:
Ozzie написа:
biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки

с нови от магазина :)

май не четеш внимателно!!!!

С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?


с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ И ШКУРКА СТАВА ЗА 5МИН. КАКВИ СА ТИЯ РЕЦЕПТИ ЗА МАНДЖИ ДЕТО ПИШЕШ? ИЛИ ПРОСТО ХРАНИШ ЧОВЕКА!

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 3:47 pm
от Hell_Man
Nocturne написа:
Hell_Man написа:
biker9812 написа:
Ozzie написа:
biker9812 написа:още един въпрос с какво да обезмасля накладки

с нови от магазина :)

май не четеш внимателно!!!!

С нови от магазина ти се каза да ги обезмаслиш. Резултатът е стопроцентов.
Ако толкова ти се занимава с обречени каузи можеш да пробваш следното: да ги чистиш с парцал и Meglio, после с парцал и TEST (онази зелената паста), после с Meglio и телена четка, после с телена четка и бензин, после с телена четка и с 95° спирт от аптека като преди това ги накисваш за около цял ден да поеме феродото спирта, после с телена четка посипана с пясък, после със шкурки - от 2000 до към 800, после да ги нагряваш и накрая като ти писне от всичко да извадиш една пила за метал и да изстържеш напоеното с мазно феродо. И да започнат горе-долу да спират.
И тогава вече можеш да ги обезмаслиш с нови от магазина. Така по-добре ли е?


с ОБЕЗМАСЛИТЕЛ И ШКУРКА СТАВА ЗА 5МИН. КАКВИ СА ТИЯ РЕЦЕПТИ ЗА МАНДЖИ ДЕТО ПИШЕШ? ИЛИ ПРОСТО ХРАНИШ ЧОВЕКА!


А вземи отпусни Caps-a малко или поне редактирай изречението, защото се вижда, че си имал намерение само първата буква да е главна?
Ако не забеляза съм изредил всички методики, освен преваряване, които са коментирани по темата. Пробвах ги и казвам какво работи. Ако случайно се е фъцнала половин капка WD по накладката - може и да става за 5 мин, но ако материалът се е напоил качествено - можеш само да се надяваш на пет минутно потъркване, освен ако нямаш предвид шкурка 200 за дърво?

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 5:03 pm
от legacyGX
C1 отзад с колко мм ос е ???? :beer: :beer: :beer: :bowdown:

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 04, 2012 6:01 pm
от dirtnewbie
legacyGX написа:C1 отзад с колко мм ос е ???? :beer: :beer: :beer: :bowdown:

135x10

Средно за спринт жокер

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2012 11:38 am
от styanski
Някой знае ли ширината на корпуса и дължината на оста за спринт жокер? Насочил съм се към това средно-http://screambikes.eu/bg/kurbeli-os-kaseti/3809-os-kaseta-vp-components-bc73.html

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2012 8:54 pm
от bunny-hop
Как да завивам когато сам на пясък.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2012 9:05 pm
от fiderota
bunny-hop написа:Как да завивам когато сам на пясък.

Леко, с финес и съобразно скоростта!

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2012 10:02 pm
от bunny-hop
fiderota написа:
bunny-hop написа:Как да завивам когато сам на пясък.

Леко, с финес и съобразно скоростта!

Имали определена техника. А когато съм със голяма скорост и има остър завой.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2012 10:20 pm
от VGC
bunny-hop написа:
fiderota написа:
bunny-hop написа:Как да завивам когато сам на пясък.

Леко, с финес и съобразно скоростта!

Имали определена техника. А когато съм със голяма скорост и има остър завой.


Според мен всяка ситуация си изисква индивидуален подход. Ако ти не можеш да си преценяваш по време на каране, не очаквай ние тук да пишем книги за това как да караш. Като цяло с карането ставаш по-опитен и ще знаеш как да постъпваш.

Иначе може малко преди завоя да стиснеш задната спирачка, така че да блокира задното колело, да го поднесеш към външната част на завоя, и да убиеш по-бързо скоростта, или пък ако си по опитен можеш по този начин да минеш целия завой. Но внимавай - пясъка си е доста коварна настилка, със своите особености.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 06, 2012 10:24 pm
от PtD
Mоже да пробваш да държиш колелото колкото се може по-изправено (което ще рече, че ти трябва да увиснеш отстрани). Помага на по-хлъзгави терени.

Re: Тема за кратки въпроси

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 07, 2012 11:13 am
от hitar_potter
Като дойде зимата, научи се да караш върху заледени участъци и да завиваш с висока скорост в сняг. Това би трябвало да ти помогне за пясъка. Обикновено през зимата си дебело облечен, прекалено хлъзгаво е, че да се засилиш с много голяма скорост и снегът е сравнително мек, така че това са много добри условия за учене.