Страница 4 от 4

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Сря Апр 14, 2021 8:06 pm
от moridinbg
Вече не съм скептичен, системата за захващане работи, колелата са доста стабилни и не се бутат. Но не може да се сваля колело от по средата, трябва от края и всички наред. Предивдено е за широки кормила, при по-тесните (под 680-700 на пръв поглед?) почват да се бутат спирачките с куките. Предвидено е да няма проблеми с двукоронни вилки. Твърди се, че щяло да се товари и разтоварва само долу и горе, без по средата (Бай Кръстьо), което според мен ще предизвиква конфликт.
Долу гума 2.4 влиза без проблеми и се държи добре, може би над 2.6 би било по-зор.
Захващането е мислено, за да събере максимално много колела - 9 и да работи с колела за спускане.

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Сря Апр 14, 2021 8:16 pm
от gyurzagyurza
Yash написа:
gyurzagyurza написа:По линия 63 и 66 ще бъде оборудван по един автобус с велобагажник. Това съобщи зам.-председателят на Комисията по транспорт в Столичния общински съвет Зафир Зарков.

Демек поредната доза "прах в очите". По колко броя са автобусите по тези линии? И за колко време се прави един пълен курс?

gyurzagyurza написа: Европейския център по транспортни политики обаче идеята на Столичната община е опасна и необмислена. Милен Бранков от центъра риторично попита дали е редно да се стимулира карането на велосипеди в планината с оглед на липсата на адекватна поддръжка на пътя от Драгалевци до Морените. Той определи идеята като екзотична.

Понеже някой не си върши работата за поддържане на пътищата, да не се стимулира нещо природосъобразно. Гениално!
Но защо ли се учудвам...

А, всъщност, от къде е тази информация?

И още един въпрос.
Защо се реши багажникът да е точно с такъв принцип на захващане на велосипедите?

Намерих я в един новинарски сайт като се ровех в Интернет вчера и реших да го копирам

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Сря Апр 14, 2021 8:21 pm
от gyurzagyurza
gyurzagyurza написа:
Yash написа:
gyurzagyurza написа:По линия 63 и 66 ще бъде оборудван по един автобус с велобагажник. Това съобщи зам.-председателят на Комисията по транспорт в Столичния общински съвет Зафир Зарков.

Демек поредната доза "прах в очите". По колко броя са автобусите по тези линии? И за колко време се прави един пълен курс?

gyurzagyurza написа: Европейския център по транспортни политики обаче идеята на Столичната община е опасна и необмислена. Милен Бранков от центъра риторично попита дали е редно да се стимулира карането на велосипеди в планината с оглед на липсата на адекватна поддръжка на пътя от Драгалевци до Морените. Той определи идеята като екзотична.

Понеже някой не си върши работата за поддържане на пътищата, да не се стимулира нещо природосъобразно. Гениално!
Но защо ли се учудвам...

А, всъщност, от къде е тази информация?

И още един въпрос.
Защо се реши багажникът да е точно с такъв принцип на захващане на велосипедите?

Намерих я в един новинарски сайт като се ровех в Интернет вчера и реших да го копирам

А днес намерих и това :
https://www.mediapool.bg/avtobusite-do- ... 20578.html

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Сря Апр 14, 2021 8:57 pm
от Yash
Новината от Медиапул я публикувах в първия ми пост.

Нещо не съм много ентусиазиран. Прекалено много са нещата, заради които ще възникват конфликти.
Но да мине време да видим.

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Сря Апр 14, 2021 9:49 pm
от mentalhead
moridinbg написа:Вече не съм скептичен, системата за захващане работи, колелата са доста стабилни и не се бутат. Но не може да се сваля колело от по средата, трябва от края и всички наред. Предивдено е за широки кормила, при по-тесните (под 680-700 на пръв поглед?) почват да се бутат спирачките с куките. Предвидено е да няма проблеми с двукоронни вилки. Твърди се, че щяло да се товари и разтоварва само долу и горе, без по средата (Бай Кръстьо), което според мен ще предизвиква конфликт.
Долу гума 2.4 влиза без проблеми и се държи добре, може би над 2.6 би било по-зор.
Захващането е мислено, за да събере максимално много колела - 9 и да работи с колела за спускане.

На мен ми е интересно има ли нещо, което пречи на евентуални злонамерени хора да си "берат" от колелата по светофарите. Някакви системи за заключване?

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Чет Апр 15, 2021 8:08 pm
от moridinbg
Задните гуми долу са хванати със страпове. Кормилата лягат плътно в куките, които са с тапицерия. Навън от автобуса стърчат гуми, а не кормила, така че разтоварването не е току така. Застъпват се едно друго, за това не може да се вадят и произволни колела, ами се почва от края.
Не смятам, че ще има възможност за бране.

IMG_8870.jpeg
(452.06 KiB) 115 пъти

Re: Велосипед в автобуса - Инициатива за решение на проблема

МнениеПубликувано на: Чет Май 13, 2021 7:39 am
от Admin