
А за сняг до 20 см, както си писал Любо, няма проблем с обикновен байк ако има наклон в неутъпкано, стига да не попаднеш на дупка. Гумите разцепват снега и стигат до земята. Проблема иде след тия 20 см.

ivannik написа:nesretnika написа:Малко визуализирано http://vimeo.com/114532272
Клипа казва всичко!
Който разбрал -разбрал.
outfaced написа:Големия тест с немския форум приключи http://www.mtb-news.de/news/2015/02/03/ ... ebersicht/
Интересни резултати и коментари.
Нагоре при еднаква вложена енергия (около 200 вата) дебелака губи срещу рейс 29" ХС твърдак на смесен терен (черен път + малко по груб терен) около 11% време. Колкото по груб е терена толкова по добре е с дебелака. Реално срещу едно здраво ендуро с 2,35 гуми и 14+ кг разликата би била пренебрежима.
Надолу се оказва, че времената с дебелака (меката салса) и 160мм ендуро са еднакви,а дебелия твърдак е чувствително по бърз от твърдака с тънките гуми. Усещанията разбира се са доста различни и по скоро само може да се каже кое как е, но не и да се определя кое е по добре или зле. Инертността на дебелите отнема кефа на едно места на го дава на други. Като цяло обаче е пак толкова, ако не и по забавно.
Стигнали са и до един извод, който и мен ми мина през акъла... а именно, че това са чудесни колела за начинаещи и хора, които не искат да си дават много зор надолу, а просто да си джъткат из гората удобно. Т.е. може да се постигне по високо ниво на забавно при сравнимо по малко риск и зор. Дебелите гуми помагат много за технични спускания и прощават доста грешки.
Та май това ще е една "мода", която не е чак толкова лишена от смисъл
Aко не това, то от 650В+ може да излезе нещо
thepowerofone написа:Брей, голямо пробутване на тва чудо, голямо нещо.
Telepatok написа:Ако ви е интересно как изглежда обикновена гума 26х2.2" поставена на 80мм капла:
galio написа:Telepatok написа:Ако ви е интересно как изглежда обикновена гума 26х2.2" поставена на 80мм капла:
Имат ли смисъл за градско каране такива настройки?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 342 госта