X_NRG написа:@libmerjack, Стерженът трябва да стига задължително ДО или НАД горния болт на лапата - това, в зависимост от конкретната лапа, може да бъде различно като милиметри.
По втория ти въпрос - да, може.
bio написа:при твоето положение ако стержена се пада под горния болт на лапата ще има проблем.
иначе можеш да махнеш спейсъра, ако лапата притиска добре чашката (от снимката изглежда все едно ще може да я натисне).
po_taka написа:Вариант е и да търсиш 1мм спейсър, в момента нз къде има, но тук пише че в никобайкс е имало viewtopic.php?t=81272#p692696




spirov92 написа:Това на стержена е долния конус на чашките. Избива се с ножче и отвертка. После трябва да измислиш как да го набиеш на новата вилка, без да го повредиш.
Стержена идва къс. Или смени чашките, или измисли с какво да заместиш тая огромна капачка на чашките.
Чашките са съвсем стандартни полуинтегрирани.
gosh6o написа:http://store.trueriders.bg/vp-a41ac-headset.html виж височината им. Мисля ще ти оправят проблема и даже ще се наложи да имаш спейсърче. До набиването на конуса, бих препоръчал след като смениш чашките да сложиш този, който е пристигнал с тяхДано съм успял поне да дам някаква насока.
bio написа:чашките, които си посочил не са за твоето чело ... ама отиди в сервиз и те ще ти предложат решение.
наздраве и лека ...
Parcaleste написа: Мисля, че съм я сложил правилно, защото диска не опира никъде в апарата на спирачката. Това нормално ли е? Или да посетя сервиз и да ми центроват гумата?
Също така има ли предпазители, с които да опазя рамката над вилката? Говоря за мястото, където се намира жилото, което отива към задната част на колелото. На предишния ми байк се протри боята на това място. Искам да избегна този момент при това колело.
Благодаря за отговорите.

Животът не се измерва с броя на вдишванията, а с моментите в които ти спира дъха!Yavkata написа:Parcaleste написа: Мисля, че съм я сложил правилно, защото диска не опира никъде в апарата на спирачката. Това нормално ли е? Или да посетя сервиз и да ми центроват гумата?
Също така има ли предпазители, с които да опазя рамката над вилката? Говоря за мястото, където се намира жилото, което отива към задната част на колелото. На предишния ми байк се протри боята на това място. Искам да избегна този момент при това колело.
Благодаря за отговорите.
Някои гуми са си криви "по рождение" и колкото и да им се бае, няма оправяне. Все пак най-добре да си минеш през сервиза (все пак си гаранционен, макар, че може да се опъват за гумите). По втория въпрос:
viewtopic.php?f=4&t=154791
Parcaleste написа:...
Също така има ли предпазители, с които да опазя рамката над вилката? Говоря за мястото, където се намира жилото, което отива към задната част на колелото. На предишния ми байк се протри боята на това място. Искам да избегна този момент при това колело...
penmark написа:Означава, че може да се закачи дерайльор за оста като този. http://www.bike-house.biz/product/689/s ... vatel.html
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 178 госта