Привет Stancho,
След като попаднах на тази тема и прочетох постовете ти и особено този:
Stancho написа:Абе хора моля ви... От 4 години работя като продавач и съм минавал през всякакви магазини... Това е уникално, което правите тук... Дори и Нина от Веломанията на женския пазар, която е в бранша от почти 20 години вече, знае нещата другояче... Моля ви пак ви казвам не заблуждавайте хората...
Би ли бил така добър да ме информираш къде работиш?
Защото работодател, който е позволил на толкова неграмотен служител да работи за него, не би трябвало да бъде доближаван особено много.
Не толкова заради неразбирането на значението на един основен термин, но и заради отявлено арогантното му държание, докато се опитва да убеди публиката в това, че черното е бяло на вместо да се запита дали случайно не греши и провери повторно информацията си - продължава да упорства в абсолютно грешната посока.
Всъщност може би по-скоро проблема не е в служителя, ами в работодателя, който преди всичко трябва да се грижи за това неговите служители да са правилно информирани за предоставяните/предлаганите от тях услуги и да осигурява достъп до адекватно обучение и информираност, преди те да бъдат допуснат до работа с клиенти или продукция. Защото това не е изолиран случай.
Всичко това води до заключението, че след като не би могъл да разбере потребител, който използва правилна терминология, това най-вероятно (да не кажа със сигурност) би довело до предоставянето на нежелани продукти и услуги. Това би могло да създаде крайно голямо неудобство за потребителя, особено ако в последствие му се налага да обяснява как са му продали круши, докато той е искал да получи кокоши яйца.
Също така е показателно за това, че служителят би работил в грешната посока дори след като му е намекнато че греши, бивайки напълно самоуверен (очевадно безпочвено) в знанията си, вместо да направи кратка, бърза и елементарна справка.
Благодаря предварително, за предоставянето на желаната от мен информация!
Аз лично смятам, че не би следвало да се ползват услугите на такива лица и за това сериозно желая да бъда информиран за това, от името на кои работодател в момента предлагаш услугите си!
Поздрави,
Александър