За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.
Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20
Само едно се чудех, high speed compression-a, не си ли отнася именно за началната част на ход-а на даден амортисьор? [/quote]
High-speed компресията позволява да се регулира смекчаването при бърза скорост на сгъване, а такава се получава при силни удари. Така че няма причина да засяга началната част от хода, тъй като тя се сгъва само от по-слаби удари.
Интелигентният човек има възможност да се държи като такъв или като простак. Простакът няма подобен избор.
Верно, че е много относително, защото зависи и от А2C-на на вилката, но средното не е ли на 355, а не на 345?
[/quote]
По ролетка е 345, но може и гумите ми да са били меки... [img]http://smilies.sofrayt.com/%5E/x0/biggrinsanta.gif[/img]
[quote]Иначе статията е страхотна! :agree:
[/quote]
Радвам се, че ти е харесала! [img]http://smilies.sofrayt.com/%5E/r/smile.gif[/img]
Само едно се чудех, high speed compression-a, не си ли отнася именно за началната част на ход-а на даден амортисьор? [/quote]
High-speed компресията позволява да се регулира смекчаването при бърза скорост на сгъване, а такава се получава при силни удари. Така че няма причина да засяга началната част от хода, тъй като тя се сгъва само от по-слаби удари.
[/quote]