Само да ви просветля за начина на работа:
Аморт 1 (горния) работи на продънване, сиреч той работи в САГ-а и има бърза настроика за връщане, и доста бързо се сгъва. Така задницата следи терена.
Аморт 2(долния) работи по поемането на големи натоварвания, той е с почти 3-пъти по-голямо налягане и той се сгъва когато рамката се тормози.
Колкото до това дали ще гръмне или не 1-вия, хората са си написали какво се случва, но за това слагат газови амортисьори, защото е много трудно да продъниш такъв
, а иначе геометрията която действа при първия аморт е като на Бехемот примерно а тази която работи на 2-рия е като на една Балфа мисля, та се получава ефект на заключване на хода докато работи 1-вия аморт, и при въртене рамката се усеща доста "твърда" а при по-големи неравности като почне да работи 2-рия се получава по-прецизен контрол на задницата, и хода се регулира спрямо големина и качество на препядствието като не се губи ефективност при педалиране. Сега не съм много сигурен но снощи като го четох така ми се стори а сега като гледам геометрията точно така си го обяснявам