Чудя се как това се е скрило под радара

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Чудя се как това се е скрило под радара

Мнениеот GECKO » Съб Мар 25, 2006 2:25 am

Изображение

И по-подробно...

... изглежда работещо :eek:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот MaRtiAg0 » Съб Мар 25, 2006 9:06 am

[quote="GECKO"]
... изглежда работещо
[/quote]

изглежда интересно.Хваща окото.На теория като гледам работи,но на практика...Не съм запознат със ситемите за задно окачване,но няма ли да се удря прекалено силно горния шок тъй като той трябва да е по отпуснат за да работи и долния.поправете ме ако греша(и сигурно е така)
MaRtiAg0
 
Мнения: 118
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Вто Мар 07, 2006 6:26 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Zozka » Съб Мар 25, 2006 9:20 am

епа въпросното рамо предполагам има ограничен ход...
Идат кат овци, бегат кат Офци
Аватар
Zozka
 
Мнения: 2167
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Юни 02, 2003 2:46 pm
Местоположение: Cuba

Мнениеот Shady™ » Съб Мар 25, 2006 10:02 am

WTF...Frame+x2 Rock Shox Rear Shox [color=red]AIR[/color]?! 3000$ ?! INSANE !!! Това дали няма да гръмне като незнам какво...
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Съб Мар 25, 2006 10:19 am

[quote="Shady™"]

WTF...Frame+x2 Rock Shox Rear Shox [color=red]AIR[/color]?! 3000$ ?! INSANE !!! Това дали няма да гръмне като незнам какво...
[/quote]


:banghead::banghead::banghead::banghead:
:bowdown:
:eek3:
:rofl::roll2::rofl::wavey:
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот did » Съб Мар 25, 2006 11:15 am

аз пък имам идея как мога да сложа 3 шока и да разделя хода на 3 части. така клиентите ми ще получат три пъти повече възможности за настройки, а аз ще продавам 3 пъти повече шокове.

... и всички ще са доволни!
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот spinsession » Съб Мар 25, 2006 11:51 am

ако работи така,както е показано на графиката,първия шок ще гръмне за нула време,ако обаче сработват двата едновременно изглежда доста интересно! забелязвате ли как хода на задното колело се изнася назад?! ама пък 3000$:dunno:
****LEKSUTAN PO DEFAULT****
Аватар
spinsession
 
Мнения: 309
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 24, 2005 2:20 pm

Мнениеот GECKO » Съб Мар 25, 2006 12:47 pm

Само да ви просветля за начина на работа:

Аморт 1 (горния) работи на продънване, сиреч той работи в САГ-а и има бърза настроика за връщане, и доста бързо се сгъва. Така задницата следи терена.

Аморт 2(долния) работи по поемането на големи натоварвания, той е с почти 3-пъти по-голямо налягане и той се сгъва когато рамката се тормози.

Колкото до това дали ще гръмне или не 1-вия, хората са си написали какво се случва, но за това слагат газови амортисьори, защото е много трудно да продъниш такъв :beer:, а иначе геометрията която действа при първия аморт е като на Бехемот примерно а тази която работи на 2-рия е като на една Балфа мисля, та се получава ефект на заключване на хода докато работи 1-вия аморт, и при въртене рамката се усеща доста "твърда" а при по-големи неравности като почне да работи 2-рия се получава по-прецизен контрол на задницата, и хода се регулира спрямо големина и качество на препядствието като не се губи ефективност при педалиране. Сега не съм много сигурен но снощи като го четох така ми се стори а сега като гледам геометрията точно така си го обяснявам :bigeyes:
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот RaveUnit » Съб Мар 25, 2006 6:14 pm

фърля къчове като пощръкляло магаре ...
Човекът с косачката 37OH55V O773H \../{o.O}..l. Гот ми е сред тия идиопати в тая идиокрация
RaveUnit
 
Мнения: 798
Рейтинг: 1720
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 8:28 pm

Мнениеот Jacket » Съб Мар 25, 2006 6:30 pm

[quote="GECKO"]

...но за това слагат газови амортисьори, защото е много трудно да продъниш такъв...[/quote]


Спрямо какъв амортисьор е много трудно да продъниш такъв?
Иначе си представям какъв pedal kickback ще има тая рамка като се включи втория амортисьор... И май неслучайно са я направили директно със плаващо ухо за спирачката.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот GECKO » Съб Мар 25, 2006 7:08 pm

[quote="Jacket"]

...какъв pedal kickback ще има тая рамка като се включи втория амортисьор... И май неслучайно са я направили директно със плаващо ухо за спирачката.
[/quote]


Ама ти май изобщо не си се постарал да провериш какво има на линка :nono: Ако беше отворил щеше да забележиш системата за водене на веригата, която се грижи за къчовете. За продънването не мисля да коментирам, проучи сам нещата за домашно :eyebrow:.
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Jacket » Съб Мар 25, 2006 7:11 pm

Ахам, за първото си признавам, че не съм проверил, ама то е щото нямам особено време да чета такива работи като съм на работа...
За шока обаче можем да поспорим. Кое според теб ще издържи повече на тормоз:
Газов шок, или такъв с метална пружина?
Кое ще сдаде багажа първо:
Семерингите на газовия шок или шайбата/резбата на този с метална пружина?
То е ясно, че газовия има по-голяма прогресивност, ама нали се сещаш колко по-крехък е елемента, който удържа теглото ти.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот GECKO » Съб Мар 25, 2006 7:48 pm

[quote="Jacket"]

... ама нали се сещаш колко по-крехък е елемента, който удържа теглото ти.
[/quote]


Ти явно знаеш по-добре ;)

Ще те приканя да прочетеш още веднъж това което са изписали за тестовете и тогава сподели какво ще и какво не ще се случи с един газов аморт на тази рамка. Според мен геометрията е от по-голяма важност а не вида на амортисьора, и упорито вярвам, че с подходящата геометрия здравината на амортисьора не е толкова важна (вж. FOX DHX Air ;)).
Аватар
GECKO
 
Мнения: 2688
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Мар 03, 2005 1:22 am
Местоположение: GCB

Мнениеот Jacket » Съб Мар 25, 2006 7:59 pm

ммм аз говорих в общия случай, а не специално за тази рамка, защото както вече споменах, не съм се запознал напълно с геометрията й.
Аватар
Jacket
 
Мнения: 1409
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Авг 06, 2003 8:44 pm

Мнениеот chiMol » Съб Мар 25, 2006 8:13 pm

добре изглежда
http://www.tiarakm.hit.bg
Don't leave your bike, live your life......
https://easycryptobot.com
Аватар
chiMol
 
Мнения: 1900
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 3:00 pm
Местоположение: Bulgaria/sofia/lozenez


Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 13 госта