Всяка монета си има две страни, аз виждам в електричката си бързо и лесно стигане до работа, прибиране в обедната почивка - което ми дава време за една бира и малко да легна да пъна кокалите за 30 минути. Работя на 4 км , скоростта ми на придвижване е 40-42км, пробега е около 15км на пълна газ, или ако не бързам отива до 20км. С едно зареждане имам две ходения до работа. Батериите ми тежат около
1.5 кг - 5А LiPo , 48v . http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=15521. Мотора е редукторен
8FUN , 500w, с планетарен механизъм. Доста по-нервен е от големите кютюци 500w, които ги слагат на предната гума - имах и такъв. С големия мотор, баир които изкачвах с 10км, с малкия редукторен го изкачвам с 30км.
Избора м/у скутер и ел.велосипед всеки сам си прави. Мотоциклет си имам, и то хубав - 1000сс, лятото не ми е оферта да се мъкна из града с каска, яке с протектори , да вися по светофарите, по навик да се оглеждам за куки 'щот пак съм поизтървал леко газта и да ми идват снимки за по 150лв в нас.
Това ми е третия електрик, първия беше купен от познат готов направен - изглеждаше и тежеше ужасно. За втория си купих Drag ZX 3 TE, от много четене на форуми ми се наби в главата едно - боен твърдак, и ник'фи ефтини мекицо-катапулти ... викам си добре , щом 100 човека го казват, явно е така. Е - не е така, твърдака ми наби дивака, разби ми камъни в бъбреците, и ред други неприятни изживявания, аз съм си моторджия човек, и съм свикнал на по-друга возия. Тогава дойде ред на колело N:3, евтина мекица, с по-читава вилка и из тези дни ще му набуча един заден акортисьор от миксер, или от някой мотор.
Мотора е с еднопосочен лагер и позволява каране по инерция без никакво усилие, както и позволява да се въртят педали без допълнително натоварване, от Варна съм , често слизам до морската градина без батериите, не заради 1.5кг спестено тегло, а за да не се изкушавам да натисна копчето.
С електриката как го кажа - родих се !
Снимка на кол'ло N:3