Quad не съм ползвам, но пък съм ползвал Е3, Е5, Е7, Е9.
Е9 ми хареса най-много как работи, но пък от гледна точка на цена не знам дали си заслужава,
когато на пазара има толкова много и различни производители и модели. Просто не съм имал
възможност да пробвам другите.
Поне според личното ми мнение, разликата между Е5 и Е9 е основно в настройките.
Аз съм карал по-старите Е5 2010 г. със старите "двукомпонентни черупки", които бяха в ролята
на скоба за монтаж.
Вярно че имаше известен период, който не карах Е5 и след това сложих Е9, но в крайна
сметка не бях впечатлен от спирачна сила, колкото от модулация. Пак е нещо.
А между Е5 и Е7 наистина не знам каква е разликата освен различният външен вид (и цената, разбира се).
Дори в момента имам проблем с моите Е7, който не знам как да реша.
При движение, ако стисна леко лостчето, колкото да намалявам внимателно и постепенно скоростта
без да блокирам гумата, усещам повтарящо се напомпване в лостчето.
С други думи, за да го обясня по-разбираемо - сякаш дискът има зона, в която е по-дебел, и от това той
разширява буталата и "напомпва" течността отдолу-нагоре.
Това за мен е тотален "хикс". Не знам от какво е, питах майстори и те само вдигат рамене.
За справка - дискът не е удебелен. Такова напомпване не се получава дори при крив диск, защото, макар
и крив, той има една и съща дебелина по цялата си обиколка.
Странна работа, но пък работят и спират (до кога, не знам?).