
http://www.capital.bg/biznes/2013/09/04 ... elosipedi/
APD написа:Това е чудесно. Само че ... таковата ... ще може ли да си оправят цените на продуктите спрямо финансовата картина в страната?
outfaced написа:Предвид, че сигурно 95% от тия 800 000 + велоспеда са lowcost продукти за непретенциозно градско каране...
outfaced написа:Предвид, че сигурно 95% от тия 800 000 + велоспеда са lowcost продукти за непретенциозно градско каране не мисля, че темата има кой знае какво да и се обсъжда във форум за планинско колоездене.
Инак чисто икономически новината си е чудесна на фона на случващото се у нас.
Щеше да е хубаво и тия фирми да заделят някаква печалба за БЕЗВЪЗМЕЗДНИ дейности у нас. В момента точно най големите в бранша са и най големите скръндзи. За безвъзмездност и дума не може да става.
Интернет също крие заплахи пред българските компании, които продават на вътрешния пазар. "Има много онлайн магазани, германски, английски, които таргетират клиентите в България. За потребителите това е чудесно, защото могат да си купят нещо онлайн на по-ниска цена, а нас, производителите, това ни кара да сме по-креативни и да мислим как да реагираме на тази конкуренция", посочва Николай Титев от RAM Bikes
Bace_kz написа:Или да дам пример как някой стоки при Драго са с поне 200 % надценка спрямо Cross във физически магазин ?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 384 госта