Не визирах надеждността на кола спрямо колко сервизации иска на година, а чисто практичната страна, а и финансовата - колко пъти трябва да платиш за сервизация преди да е по-изгодно да купиш нов?
OneUp имат такъв препоръчителен интервал от работни часове преди сервизация, но имам приятел който кара OneUp без сервизация 2ра година и твърди, че работи безкомпромисно
(заради това, а и супер-ниския инсършън следващия ми дропът ще е OneUp Dropper V2)
Това, което имам предвид е след колко време безкомпромисна служба на един компонент, е окей да мислим за него - като "изплатил се". Като съм абсолютно наясно, че за много хора
има огромна логика нещо, което работи толкова добре - да се потдържа и да изкара още толкова, но ако разбием времето на експлоатация:
2 години (2-3 сервизации на година) всяка сервизация да ме остави по 1-2 дни без колело в сервиз, което ми е препъни-камъка на мен.
За окачване е съвсем различно, то няма и логика да даваме хиляди левове за вилки и шокове и накрая да не се представят на нивото на заплащането ни, заради подмината сервизация.
Но дропъра, ако работи - не пипам и стигне ли 2-3 сезона - сменям