hitar_potar написа:Мнения за Джоплин на Кранк Брадърс?
Току що май се сдобих с такава джаджа...
joropc написа:Иначе...... Reverb му е майката.
Доколко това е плюс и е нужно също е малко спорно. Обикновено се търсят 3 позиции - макс.горе-за катерене, макс.долу-за спускане и една междинна за технично катерене и леко спускане, която е да кажем около 2-3см. под макс.горе. Когато въпросната междинна позиция е фиксирана тя лесно се "намира". При Reverb-a понякога се случва да искам да го сваля съвсем малко, но по инерция отива повече и после се налага да отпусна отново и да наглася.
PtD написа: Смятам го за едни от най-добре похарчените 200 евро за колелото
PtD написа:200 евро
Sartor написа:Като цяло през зимата не е много далавера да се кара с такова колче - дали ще е с палец или дистанционно, много лесно замръзва и при -10 даже не може да се мръдне и става практически неизползваемо. Същото е и при много силно замърсяване.
Появи около половин сантиметър мъртъв ход (не се вдигаше до края понякога, а с ръка трябваше да се дръпне седалката нагоре
taurus13 написа:имат кофти глави - тая система с един болт и назъбена дъговидна основа е слаба и след време се пука.
На някои екземпляри им се самоотвива главата от колчето, което води до извъртане на седалката
Admin написа: Теглото му е 535 грама.
Ходът на кола е 125 мм, за останалите 5% все още съм с ексцентриков лост на скобата на седалковата тръба,
С течение на времето се появи и въздух в системата - симптомът за това е, че колът започна да се сгъва с половин-един сантиметър, като седна на седалката. Т.е. вече е не само регулируем, но и амортисьорен
halfdone написа:Проблем имах с монтирането на спусъка, не успях да го сложа от долната страна на спирачката.(спирачките са ми Авид, командите Шимано). В момента е отгоре, проблеми при използването му няма, но шанса да пострада е голям. Доста неприятно е, че ако обърнеш колелото се опира на него и палчето поема тежестта.
Колчето има лек луфт... С
амо на едно каране е, но ми се струва, че ако наистина хода беше с още 2 см повече щеше да е перфектно.
На моменти ми се искаше да е с една идея по ниско.
outfaced написа:Захващането на маркуча от спусъка е малко кофти реализирано и могат да станат бели (една при мен стана доста бързо).
За мен лично идеално би било 140мм
Скоростта на прибиране и отваряне е леко бавна. Дори и да е блийднато като хората и да е настроено на макс скорост (настройва се от спусъка) все още има какво да се желае.
Това в комбинация, че трябва да държиш натиснат спусъка през цялото време докато се вдигне е малко криво
Принципно прекарването на кабелите на тия колчета е малко предизвикателство. Едно че и без тях си има достатъчно маркучи и жила, а и трябва да се мисли как ще седи като се сгъне, накъде ще стърчи и какво може да закачи и дали няма да се пречка някъде на подвижните части от окачването.
Спусъка определено не е компактен и лесен за поставяне.
Спусъка не е универсален
стърчи над спирачката и вероятността да пострада при падане е съществена
Относно сервизирането - сравнимо е с това на вилка ....
...блийдкитове... и какво ли още не.
влизане на въздух в системата
срам си казват, че може и да се наложи блийдване още при монтажа (т.е. фабрично са с въздух).
Ефекта като влезне въздух в системата варира от много бавна работа на колчето до отказване на спусъка.
оригиналния кит (който струва една шапка пари, ако се взима отделно)
Маркуча там се върти свободно в щуцера и рано или късно се поразхлабва и започва от там да смуче въздух реп. да "плюе" масло. Съответно се налага скъсяване с 1см., втъкване на ново и обезвъздушаване.
joropc написа:протече непопровимо на третият месец.
halfdone написа:Иначе като цяло съм много доволен....
PtD написа: Смятам го за едни от най-добре похарчените 200 евро за колелото
Admin написа:трудно бих се върнал към обикновен кол за седалка.
EmZo написа:...
eMcKu написа:EmZo написа:...
Ми след всичко това, става ясно, че кола е Ревърб стелт 150 мм ход
Иначе с Джоплин не съм имал нито един от проблемите, които са изброени тук.
halfdone написа:И аз така си мислих, но моя е точно 127мм, освен да има настройка на хода или различни модели просто
xcrider написа:Една тясна седалка, по-стегнати панталони и изнасянето зад/под седалката става неусетно/безпроблемно.
xcrider написа:Да не говорим, че дали свалянето ще е с лост под седалката или с лост на скобата не променя много трудността и бързината - и в двата случая става за броени секунди.
mentalhead написа:Само не мога да разбера, тези дето сте против дистанционното от кормилото. Че не е ли точно това смисъла на цялото занимание? Когато използвате колчета с лост на самите тях, успявате ли да
си ги настройвате без да слизате от байка и това не ви ли затруднява? Питам, защото не ми е много ясно достатъчно ли е удобен този начин, че настройката да се прави в движение.
uBaH написа:Колегата може би имаше в предвид, че трябва да пуснеш с една ръка кормилото, за да използваш лостчето под седалката. Предполагам, че поне в началото си иска свикване, за да става достатъчно бързо
taurus13 написа:в планината също има 4 посоки, но те са различни от световните. Тук те са: Нагоре, Надоле, Насам и Натам.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта