

Rayko написа:Това не е велосипед, а недоразумение. Продажната цена би могла да варира според изкупната цена на металите в пунктовете за скраб.
uBaH написа: ..някой незапознат с материята, на който евентуално би му хванал окото външния вид.
Yavkata написа:Ако трябва да го купувам , не бих го направил.
bio написа:ЗА БОГА, НЕ ГО КУПУВАЙ ТОВА "КОЛЕЛО"!!!
rdg_design написа:Благодаря за коментарите и чувството за хумор насред тази криза. Има някакъв ориентир за цена и насърчаващите оценки от съфорумниците, вземам го.
screamBoy написа:Чилитата са малко по-зле от зумовете, хубавата черта е че стержените са дебели, защото стоманата се гъне ужасно лесно а така ще е малко по-ок
вземи си една масльонка машинно масло (1лв от железария) защото ще ти трябва много, ще я ползваш и по вилката и по педалите и по чашките и навсякъде, а тефлонова смазка е твърде скъпа и ще я изразходиш много бързо
от друга страна тефлоновата смазка е на спрей и има сламчица и ще ти е по-лесно и точно с нея ... хм ... вземи едното от двете задължително, тези колела нямат капсуловани лагери никъде което значи всяка 1-2 седмици смазване навсякъде
лагерите и веригата е ясно, капвай им по малко колкото да спрат да шумят и да започнат да се движат плавно и меко
вилката е по-важна, там трябва да слагаш по съвсем малко, ако е машинно масло по 1 капка разнасяш и забърсваш, ако е на спрей пръскаш възможния минимум и раздвижваш
ако сложиш малко по-добре, ако сложиш много тези вилки са с кофти уплътнения и всичко по стержените влиза вътре и ги прави да не работят - това значи, прах, вода ... затова многото масло за 1 час ще я раздвижи но на 2тория ще имаш двойно повече гняз от маслото
общо-взето свикнеш ли с идеята, че с такова колело трябват постоянни грижи, то е съвсем ок.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 388 госта