Страница 2 от 3

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 6:52 pm
от F1-MAN
[quote="did"]

[quote="F1-MAN"]

къде му е уптегача?
[/quote]

нема уптегач. и верига нема. тва е с цел олекотяване. със същата цел нема и спици.
[/quote]


Къф съм тъп, как не можах да се сетА. То нали само надоле ше върви, за кво са му верига и уптегач.

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 12, 2006 7:16 pm
от Admin
[url=http://www.mtb-bg.com/link.php?news/news00393-120906.htm]Една статийка предимно със снимки...[/url]

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 7:22 pm
от TOYAGA
[quote="tailor"]

За това админ ще разкаже по-подробно :beer:
[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/tailor/200691271558_RM.jpg[/img]
[/quote]


[b][i]"... буквално издялан. Е, всъщност това е само една от техниките, които са били използвани при направата му, а вниманието към детайла е на ниво, което е характерно за канадския производител."[/i][/b]

Хм, звучи компетентно... Само дето "канадския производител" са група дървари от Клайнвалзертал... :)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 9:01 pm
от tailor
[quote="TOYAGA"]

[quote="tailor"]

За това админ ще разкаже по-подробно :beer:
http://www.mtb-bg.com/forum/data/tailor ... 558_RM.jpg
[/quote]


[b][i]"... буквално издялан. Е, всъщност това е само една от техниките, които са били използвани при направата му, а вниманието към детайла е на ниво, което е характерно за канадския производител."[/i][/b]

Хм, звучи компетентно... Само дето "канадския производител" са група дървари от Клайнвалзертал... :)
[/quote]
Откъде ги вадиш тези подробности - [u]понякога[/u] направо ти се възхищавам :evil:

[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/tailor/20069131200_CIMG5430.jpg [/img]

[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/tailor/200691312118_CIMG5432.jpg[/img]

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 9:26 pm
от tailor
Е те това е бъдещето "батенце"
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8372384480

[img]http://www.mtb-bg.com/forum/data/tailor/2006913122514_waterbike.jpg[/img]

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 10:35 pm
от TOYAGA
[quote="tailor"]

Откъде ги вадиш тези подробности...[/quote]


Най-често се придържам към формулата 2+2=4, но има и по-заплетени казуси, в които се налага използването на просто тройно правило :)

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 13, 2006 10:38 pm
от TOYAGA
[quote="tailor"]

Е те това е бъдещето "батенце"
[/quote]


Мда... в един бъдещ Waterworld несъмнено...

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 12:37 am
от Admin
[quote="TOYAGA"]

[b][i]"... буквално издялан. Е, всъщност това е само една от техниките, които са били използвани при направата му, а вниманието към детайла е на ниво, което е характерно за канадския производител."[/i][/b]

Хм, звучи компетентно... Само дето "канадския производител" са група дървари от Клайнвалзертал... :)
[/quote]


Ако трябва да се заиграя... аз не съм уточнявал кой точно е произвел това чудо на техниката, а само съм казал, че вниманието към детайла е сравнимо с това на Rocky Mountain ;) Това в кръга на шегата, разбира се - дори да бях посетил лично изложението, едва ли щях да науча тази интересна подробност :agree:

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 8:10 am
от TOYAGA
[quote="Admin"]


Ако трябва да се заиграя... аз не съм уточнявал кой точно е произвел това чудо на техниката, а само съм казал, че вниманието към детайла е сравнимо с това на Rocky Mountain ;) Това в кръга на шегата, разбира се - дори да бях посетил лично изложението, едва ли щях да науча тази интересна подробност :agree:
[/quote]


С питане до Цариград се стига... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 8:24 am
от afterburner
Че какво питане? На вилката си пише "Клайнвалзертал" ;)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 8:43 am
от TOYAGA
[quote="afterburner"]

Че какво питане? На вилката си пише "Клайнвалзертал" ;)
[/quote]


Опредено. :) А известно ли ти е какво/къде е "Клайнвалзертал", каква е връзката с Rocky Моuntain, чие дело е въпросното изделие и какъв е поводът за неговото създаване?

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 12:49 pm
от AgentOrange
Понеже стана въпрос за внимание към детайла...

[img]http://img228.imageshack.us/img228/7826/trekqt7.jpg[/img]

[i]"карай бе, важното е да се акцентира върху дизайна на рамките, изваяни от карбон и алуминий..."[/i]

:clap:

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 2:08 pm
от TOYAGA
[quote="AgentOrange"]

Понеже стана въпрос за внимание към детайла... [/quote]


Овапцали са я... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 2:18 pm
от NovemberCharlie
Ибах гу ф мамътъ:bigeyes:

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 2:30 pm
от TOYAGA
[i]"Още преди изложението Веломания обявиха, че ще внасят няколко нови марки, чиито собственик е общ - става дума за Bell, Giro, Easton и Blackburn. С други думи, очаквайте още по-голям избор, когато търсите защита за главата си..."[/i]

За Bell/Giro ясно, а с Easton кво е положението?

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 2:57 pm
от afterburner
[quote="TOYAGA"]

[quote="afterburner"]

Че какво питане? На вилката си пише "Клайнвалзертал" ;)
[/quote]


Опредено. :) А известно ли ти е какво/къде е "Клайнвалзертал", каква е връзката с Rocky Моuntain, чие дело е въпросното изделие и какъв е поводът за неговото създаване?
[/quote]


Знам, че е долина на границата на Австрия и Германия, туристическа дестинация. Ще се радвам ако изясниш повода за създаването на изделието и връзката с Rocky Mountain :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 3:07 pm
от TOYAGA
Ми поводът е договорът за партньорство между въпросния туристически регион и RM в областта на летния респ. байк-туризъм, а дървения велосипед беше направен преди около година с цел да бъде използван в рекламите на тези възможности, предлагани от Kleiwalser Tal... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:02 pm
от tailor
[quote="TOYAGA"]

[i]"Още преди изложението Веломания обявиха, че ще внасят няколко нови марки, чиито собственик е общ - става дума за Bell, Giro, Easton и Blackburn. С други думи, очаквайте още по-голям избор, когато търсите защита за главата си..."[/i]

За Bell/Giro ясно, а с Easton кво е положението?
[/quote]
Същото - не съм многонаясно как точно, но собствениците на Bell вече притжават и Easton.

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:11 pm
от TOYAGA
Не бе, аз както се сещаш :) отдавна съм пределно наясно как така "собствениците на Bell вече притжават и Easton" (всъщност Bell и Easton се съчлениха - подробности [url=http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=11638&SearchTerms=Bell]тук[/url]). Интересуваше ме ще внясяте ли и продукция на Еaston, освен тази на Bell/Giro?

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:14 pm
от tailor
[quote="TOYAGA"]

Не бе, аз както се сещаш :) отдавна съм пределно наясно как така "собствениците на Bell вече притжават и Easton" (всъщност Bell и Easton се съчлениха - подробности [url=http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=11638&SearchTerms=Bell]тук[/url]). Интересуваше ме ще внясяте ли и продукция на Еaston, освен тази на Bell/Giro?
[/quote]
Да разбира се, но ще трябва време да се завъртят колелцата, още повече, че Easton най-вероятно, ще бъде е дна екзотика на родния пазар.

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:22 pm
от MAN6
думата "екзотика" напоследък доста трудно тежи колкото преди... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:24 pm
от TOYAGA
Mда, гледам тука една вилка на Еaston - хич не тежи... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:30 pm
от MAN6
мяу :)
аз пък гледам задната главина на мери попинз- sachs с 3 вътрешни скорости и контра :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 7:54 pm
от TOYAGA
Мда, от добрите времена в Швайнфурт... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 8:03 pm
от MAN6
torpedo dreigang, ма от коя година е не знам... :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 8:50 pm
от TOYAGA
[i]Um eine Sachs Getriebenabe zu identifizieren, finde die Praegung auf Nabenhuelse, Bremsarm oder inneren Teilen. Zwischen 1920 und 1957 steht links unter dem Emblem von F&S (dem bekannten Adler) die Jahreszahl und rechts ein Buchstabe. Ab 1958 steht nur noch links ein Buchstabe, der das Baujahr angibt. Es fing mit "A" an und ging alphabetisch jedes Jahr einen Buchstaben weiter. "I" und "Q" wurden ausgelassen. 1961 ("D") wanderte der Buchstabe ueber das Emblem, neben das Kuerzel "F&S". Seit 1975 findet sich die Praegung auf dem Bremsarm und es wurde ueber dem Buchstaben fuer das Baujahr ein zweiter fuer den Fertigungsmonat eingefuehrt. 1982 ging es mit "A" von vorn los.

Damit ergibt sich folgende Liste:
A- -1958 G- -1964 N- -1970 U- -1976 A- -1982
B- -1959 H- -1965 O- -1971 V- -1977 B- -1983
C- -1960 J- -1966 P- -1972 W- -1978 C- -1984
D- -1961 K- -1967 R- -1973 X- -1979 D- -1985
E- -1962 L- -1968 S- -1974 Y- -1980 E- -1986
F- -1963 M- -1969 T- -1975 Z- -1981 ... ...

Seit 1989 werden Kalenderwoche und Jahr unverschluesselt auf Bremshebel oder seitlich am Nabenflansch angegeben.[/i]

:)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 9:35 pm
от MAN6
да, именно това гледах, само че има само едно 36 и никаква буква... та за това се чудех.
а да е чак на 70 години не ми се вярва... :)

п.п.: а самата главина е за 36 спици и може за това да пише 36 :dunno:

ааааа ураааааааа :)
намерих го ;)
на лостчето за контрата "Y" :)
преди това като го гледах мислех че е няква деруга..хаха :)

МнениеПубликувано на: Чет Сеп 14, 2006 9:43 pm
от afterburner
[quote="tailor"]

[quote="TOYAGA"]

Не бе, аз както се сещаш :) отдавна съм пределно наясно как така "собствениците на Bell вече притжават и Easton" (всъщност Bell и Easton се съчлениха - подробности [url=http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=11638&SearchTerms=Bell]тук[/url]). Интересуваше ме ще внясяте ли и продукция на Еaston, освен тази на Bell/Giro?
[/quote]
Да разбира се, но ще трябва време да се завъртят колелцата, още повече, че Easton най-вероятно, ще бъде е дна екзотика на родния пазар.
[/quote]


Ех вие и вашата пазарна политика... пазарът в Блгария вече далеч не е това, което беше. Място за хубави части има и ще има все по-голямо търсене за в бъдеще... някои се ориентираха вече, ама...

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 12:57 am
от tailor
[quote="afterburner"]

[quote="tailor"]

[quote="TOYAGA"]

Не бе, аз както се сещаш :) отдавна съм пределно наясно как така "собствениците на Bell вече притжават и Easton" (всъщност Bell и Easton се съчлениха - подробности [url=http://www.mtb-bg.com/forum/viewtopic.php?t=11638&SearchTerms=Bell]тук[/url]). Интересуваше ме ще внясяте ли и продукция на Еaston, освен тази на Bell/Giro?
[/quote]
Да разбира се, но ще трябва време да се завъртят колелцата, още повече, че Easton най-вероятно, ще бъде е дна екзотика на родния пазар.
[/quote]


Ех вие и вашата пазарна политика... пазарът в Блгария вече далеч не е това, което беше. Място за хубави части има и ще има все по-голямо търсене за в бъдеще... някои се ориентираха вече, ама...
[/quote]
Като чета компетентните мнения на 18 годишни с 0 трудов стаж и опит ми става мъчно за Axelmax. Това дето си го чул от някой специалист в говоренето често е невярно.
Хубаво е да имаш собствено мнение. Наличието на такова (собствено) мнение, най често е резултат от натрупан опит. Опитът те учи, че трябва да уважаваш хората, които са доказали качества и да не се доверяваш на дърдорковци, колкото и убедително да ти доказват, че сивото е черно или бяло.
[size=67]леле колко думи на вятъра...[/size]

МнениеПубликувано на: Пет Сеп 15, 2006 1:17 am
от Harka
@tailor:

Всъщност кво казА?