Здравейте
опция за подпомагане - тук разбирам че не всеки я има? Т.е. това е със синхронизация спрямо това колко въртиш ти?
С предно задвижване е по-добре?
Голям плюс ще е ако има предно и задно окачване - заради кръста... /ако да, то може и на 26цола да остане иначе мислех 28 цола без окачване/.
Ако целя
по-изправена стойка (заради натоварване в китките) - задното окачване изключва ли се?
Гледам някакви
готови с 20 и няколко цола, но това в Сф няма ли да тресе много
Колко ще тежи и струва по-лека батерия - за поне 10-20км пробег с цел олекотяване.
Притеснява ме че ще стане доста тежко и ще трябва в мазето да го държа.
Ако с влаковете не е голям проблем - може да влезе и в употреба до село 45км /влак/ + 8км .
Отделно и в града ще се ползва чат-пат, за да не се пали колата за няколко км (дизел е)
Пазара тук явно не е наситен, за да гледам за оферта
използвано, а за нов цялостен байк ми се струва пресилено, за второстепено средство.
Гледам на
елмотив, но са с малки гуми -
Режими: обикновен; асистиращ;
електрически - до колкото разбирам по закон не можеш да караш с изцяло електрическо (като обикн. велосипер), има ли вариант да се хибридизира (т.е. и с асистенция да караш но и само на ток?)
Вариант Б е с по-мощен кит от Чайна + употребявана някоя мекица или 28-мак с аморт. колче + дисаги
ПП: Дали има къде да се направи тест драйв да придобия представа?