Лъжат ли ни... с реклама?

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот lacho_m » Пет Май 04, 2007 6:26 pm

Искам да попитам ВСИЧКИ офицялни ДИСТРИБУТОРИ в БГ следните неща:

1. Ще продължава ли практиката: поръчай сега, ще пристигне... другата година?

2. Докога БГ онлайн магазините ще са пълни със стока..., но само на картинки?

3. Ще започнат ли да се предлагат пълна гама, от така рекламираните висок клас компоненти, както резервни части и сервизиране за тях... целогодишно, а не само първите две седмици след 10-ти май (за справка тук) ?

Темата не е опит за заяждане (и моля участниците да не я превръщат в такава), а по скоро място, където културно да се дискутират въпроси, който бяха счетени за офф топик другаде...
Да бе мирно седяло, нищо не би видяло!
Аватар
lacho_m
 
Мнения: 737
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:52 am
Местоположение: Bulgaria

Re: Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот z1gZag » Пет Май 04, 2007 6:38 pm

lacho_m написа:
2. Докога БГ онлайн магазините ще са пълни със стока..., но само на картинки?



Напълно съм съгласен , не един или два пъти съм си порачвал нещо и като ми се обадят казват че го няма и започват най учтиво да ми предлагат нещо , което дори не бих си помислил да взема . :bawling:
[/code]
z1gZag
 
Мнения: 1003
Рейтинг: 1915
Регистриран на: Съб Сеп 30, 2006 7:31 am

Мнениеот shaggy86 » Пет Май 04, 2007 9:42 pm

използвайте европейските и американските онлайн магазини какво да се прави :V:
Аватар
shaggy86
 
Мнения: 1007
Рейтинг: 1745
Регистриран на: Пет Юни 25, 2004 10:32 am

Мнениеот fhristo » Пет Май 04, 2007 9:53 pm

Даа, определено е така, но дано да се променят нещата... щото е смешно да има 7-8 български интернет веломагазина, които да се надпреварват кой е по-ненадежден :(!:
А и също не ми харесва че дори официалните представители на определена марка не внасят всичките й продукти, а само част, която често е доста малка (примерно Веломания е официален представител на Giro, но внася сигурно неповече от 7-8 вида каски от да кажем 30 - е аз ако искам да си взема от БГ примерно Giro Animas няма как да стане, въпреки че си имаме официален представител).
Аватар
fhristo
 
Мнения: 486
Рейтинг: 1905
Регистриран на: Вто Мар 01, 2005 1:23 pm
Местоположение: София

Мнениеот Shady™ » Пет Май 04, 2007 10:52 pm

:^: :V: :crap: :ashamed:
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот FireFoXa » Пет Май 04, 2007 11:00 pm

Безсмислен спор(според мене). Живеем в България все пак, нищо скоро няма да се промени... :bawling: Лошото е че не само с велосипедните части става така, но и с всичко друго... Дано доживеем някой ден, обслужване на 50% като на Запад(брех колко модерно звучи)...
За справка някъде прочетох/чух, че заплатите ни(като нация, защото аз не работя още) щели да се изравнят с тези на хората от западна Европа след 30-40 години.... Сигурно не само заплатите ще се забавят толкова много време... :bawling:
Няма какво да коментирам повече
П.П. Благодаря за вниманието :popcorn:
Аватар
FireFoXa
 
Мнения: 1057
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Чет Окт 12, 2006 3:23 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот Shady™ » Пет Май 04, 2007 11:07 pm

*spirit:
*Admin Sorry за рекламата и т.н. ама в Bike Center-a има 1-на главина ако много ти трябва - ми пиши ПМ !
*tailor абе да ти кажа чесно това с консумативите си пълен бул шит.Миналата или по миналата година имах обтегач XTR и бях забравил да стегна долното колелце и то изпадна някъде.
Обадих се във Веломания и за 10(ДЕСЕТ) дена след 3 разговора (да уточня че действието се развиваше март месец) ми казаха че ще има резервно ролко XTR, АКО АЗ си поръчам и ще бъдат при мен за КОЛЕДА ?!
А аз до тогава да дам +220лв за нов XTR че да карам или да си чакам КОЛЕДА ?!
Незнам как да коментирам...
Знам че е трудно да има всичко и т.н. ама поне като го няма да може да се поръча и в разумен срок(баси месец да е този срок пак се трае на фона на 8-10 месеца...) да пристигне...
Specialized Riders Club !!! SEX™ = Super EXtreme TEAM
Аватар
Shady™
 
Мнения: 5229
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Сря Юли 14, 2004 7:22 pm
Местоположение: Shady Zone

Мнениеот jivkonik » Съб Май 05, 2007 9:14 am

За съжаление по тези причини правя доста оборот на английски и щатски сайтове - от англия доставят за седмица. Нямам гаранция за нещата от там, но като знам тук как обслужват гаранционно..... :crap:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Мнениеот kotka12 » Съб Май 05, 2007 9:59 am

мен ме интересува друг въпрос /освен тези зададени дотук, разбира се/
как стои положението в БГ с международните гаранции???
ако аз, например, реша да си закупя SCOTT или GIANT или IRON HORSE
да кажем от Германия, ФРанция или Щатите???
принципно гаранциите би трябвало да важат и в БГ
а дали е така????
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот bikerider » Съб Май 05, 2007 10:10 am

lacho_m написа:Искам да попитам ВСИЧКИ офицялни ДИСТРИБУТОРИ в БГ следните неща:

Докога БГ онлайн магазините ще са пълни със стока..., но само на картинки?


А какво общо имат онлайн магазините с вносителите? Питай по-добре самите онлайн-търговци.
Последна промяна bikerider на Съб Май 05, 2007 10:52 am, променена общо 1 път
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот tailor » Съб Май 05, 2007 10:29 am

За съжаление е икономическо самоубийство да се поддържа пълната гама от скъпите серии, защото няма кой да ги купи.
Ти например Shady™ този дерайльор нов ли го купи? Имаш ли други компоненти XTR по велосипеда
Една пълна серия XTR по пазарни цени е окоро 3000 лева. Има няколко разновидности - кажи го 6000 за комплект XTR. Обаче трябва да има поне 5 за да има в най-големите магазини - 30 000 само за XTR. От там нататък имаме SAINT, DXR, DURA-ACE - 120 000 за компоненти, които се плащат 6 месеца преди да пристигнат и се продават на 50% 6 месеца след като пристигнат. Другите 50% остават за следващия сезон и в общия случай влизат в промоция, защото през следващата година излиза нов модел. Не ми се приказва за лихвата на банката.
Убеден съм, че пълният набор от компоненти XTR няма да го намериш в нито един Германски магазин. Наистина там магазините са много по-заредени, защото:
1 Има повече козоездачи
2 Печелят повече пари

За другите класове - нещата стоят по малко по-различен начин.

@ jivkonik
"английски и щатски сайтове", също не държат много от нещата на склад - купуват ги при поръчка от дистрибутора - просто дистрибутора на Shimano за Англия има долу-горе 500 пъти по-голям пазар

@fhristo
Giro се доставят на модел - цвят - размер по 6 или 12 бр в кашон - това за цялата колекция прави 34 модела по 2 размера по 2 разцветки по средно 10 в кашон прави 1360 каски по грубо 70лв на парче прави 95 200лв. Giro се продава в София. Извън София - 20бр за година.

Ами Bell ?

@kotka12
Конкретно за изброените от теб марки не знам как е, но мога да кажа, че за марките дистрибутирани от Веломания - гаранцията не се влияе от мястото на закупуване - просто трябва да е потвърдена от оторизиран сервиз на Веломания за да се знае кой носи отговорността ако нещо е монтирано неправилно.
Аватар
tailor
 
Мнения: 1181
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Ное 14, 2002 8:27 pm
Местоположение: Соф

Мнениеот bikerider » Съб Май 05, 2007 10:48 am

tailor написа:За съжаление е икономическо самоубийство да се поддържа пълната гама от скъпите серии, защото няма кой да ги купи.


:agree::agree::agree:

Аз поради тази причина пазарувам отвън, когато не мога да намеря нещо на пазара тук. И не критикувам никого - вярвам, че това е нормалното зряло пазарно мислене. Никой не е виновен на никого, всеки си гледа интереса. Мисля, че съм наясно с дилемата - все пак вносителите съществуват за да правят бизнес, тоест пари. Наистина, част от този бизнес е потребителя да е задоволен, но това далеч не е целта на бизнеса. Целта на бизнеса са парите и за съжаление на потребителя е нормално понякога той да е на второ място.
Не я разбирам тая идея, че потребителя трябва винаги да е на първо място, гален с перце и носен на ръце??? Нали парите са на първо място в пазарната икономика?? Не разбирам защо един пазарен субект условно наречен "нормален платежоспособен потребител" би критикувал друг пазарен субект наречен "вносител" за това, че си гледа интереса и не иска да блокира жизненоважен капитал в нерентабилни дейности :dunno:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот bikerider » Съб Май 05, 2007 10:58 am

z1gZag написа:и започват най учтиво да ми предлагат нещо , което дори не бих си помислил да взема . :bawling:


Извинявай, ти какво искаш - най-неучтиво да ти кажат "Довиждане" и да ти затворят телефона ли? :crazy:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Мнениеот fhristo » Съб Май 05, 2007 11:03 am

Даа, определено всеки е наясно защо ситуацията и такава и че не може да се промени. Tailor си е прав. Цялата тема е да си кажем какво не ни харесва, макар да е ясно и разбираемо, че нещата не може да се променят.
Аватар
fhristo
 
Мнения: 486
Рейтинг: 1905
Регистриран на: Вто Мар 01, 2005 1:23 pm
Местоположение: София

Мнениеот klmn » Съб Май 05, 2007 2:28 pm

Не я разбирам тая идея, че потребителя трябва винаги да е на първо място, гален с перце и носен на ръце??? Нали парите са на първо място в пазарната икономика??

Ми точно така си е.
И като отида при единия вносител,който не може да ми даде адекватен отговор имат ли даден продукт на склад и кога ще имат-отивам при конкурента,който ше звънне няколко телефона и ще ти намери квот ти трябва..
Да губиш клиенти не е начин за правене на пари. :)

Едит-съгласен съм за вноса на скъпи компоненти че е набутване,но както бях фен на Швалбе ,окончателно преминах на Максис,защо ли?
"пришалец"
Аватар
klmn
 
Мнения: 1603
Рейтинг: 1692
Регистриран на: Пет Мар 25, 2005 8:13 am
Местоположение: Sofia/Bulgaria

Мнениеот sersem.inc » Съб Май 05, 2007 4:14 pm

bikerider написа:Не я разбирам тая идея, че потребителя трябва винаги да е на първо място, гален с перце и носен на ръце??? Нали парите са на първо място в пазарната икономика?? Не разбирам защо един пазарен субект условно наречен "нормален платежоспособен потребител" би критикувал друг пазарен субект наречен "вносител" за това, че си гледа интереса и не иска да блокира жизненоважен капитал в нерентабилни дейности :dunno:


Не съм съгласен с теб. Нали ние - "нормалените платежоспособни потребители" въртим търговията. Без нас търговия щеше ли да има? отг. - Не. Нима тогава потребителите не трябва да сме на първо място? Клиентът винаги има право и винаги трябва да е поставен на първо място. Той търговеца/продавача може да си гледа собствения интерес но до къде ще стигне ако не се съобразява с исканията и търсенето на продуктите!? Добре е да държи връзка с вносители/дистрибутори и при търсене да намери стоката за най-кратко време. Иначе ще се намери друг който да го замени.
За търговия можем да си говорим много. Все пак семейството ми се изхранва успешно с търговия и претендирам че знам що е това "търговия" :) :agree:
Аватар
sersem.inc
 
Мнения: 115
Рейтинг: 1130
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 5:09 pm

Мнениеот bluskanie » Съб Май 05, 2007 4:22 pm

Абе вие що си мислите, че само с велосипедните части е така? По-голямата част от всносните консумативи за каквото се сетите, се доставят САМО при поръчка. И се чака месец-два. Но от март до Коледа си е забавно...
Лау кучетия...
Аватар
bluskanie
 
Мнения: 5820
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Мар 22, 2005 11:37 pm
Местоположение: San Diego, CA

Мнениеот did » Съб Май 05, 2007 4:37 pm

мижав пазар -> бедни дистрибутори -> липса на стоки на склад -> мижав пазар -> ... :dunno:
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sersem.inc » Съб Май 05, 2007 4:38 pm

Бедни дистрибутори защото копуват каквото те искат а не каквото другите искат. :agree:
Аватар
sersem.inc
 
Мнения: 115
Рейтинг: 1130
Регистриран на: Съб Мар 03, 2007 5:09 pm

Мнениеот bodo » Съб Май 05, 2007 5:05 pm

did написа:мижав пазар -> бедни дистрибутори -> липса на стоки на склад -> мижав пазар -> ... :dunno:
did пак нещо не си разбрал, то пазар си има - няма кой да купува, защото средната заплата в София си е 5-600лв (превод за пребиваващи в Германия 300 Euro). Ама трябва и да се яде :) Така че курбели над 60лв се проват с клизма - има ги - няма кой да ги купи - питай, който искаш.

А това че от време на време липсва по някой екзотичен компонент - всъщност какво липсва дето някой е приготвил пари да си го вземе?

Виждам че на Шейди ТМ му няма долното колелце на XTR дерайльора - кофти, за плач си е, няма ли го в някой Английски и-нет магазин?
Аватар
bodo
 
Мнения: 311
Рейтинг: 1995
Регистриран на: Чет Яну 20, 2005 1:49 pm

Мнениеот Nightbringer » Съб Май 05, 2007 5:16 pm

sersem.inc, защо реши, че това което ти примерно искаш е това, което другите искат?
:dunno: Логично е дистрибуторите да поддържат на склад по-нисък клас серии компоненти, защото се купуват повече. По-голямата част от хората притежаващи велосипеди в България няма и да си помислят да дадат 50лв за обтегач, при положение, че целия велосипед са го взели за 200лв ;)
Последна промяна Nightbringer на Съб Май 05, 2007 5:21 pm, променена общо 1 път
Аватар
Nightbringer
 
Мнения: 305
Рейтинг: 1618
Регистриран на: Сря Юни 29, 2005 10:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот did » Съб Май 05, 2007 5:16 pm

bodo написа:
did написа:мижав пазар -> бедни дистрибутори -> липса на стоки на склад -> мижав пазар -> ... :dunno:
did пак нещо не си разбрал, то пазар си има - няма кой да купува, защото средната заплата в София си е 5-600лв


ъъъ... да де, така е, ама като казвам "мижав пазар" имам предвид, че за да има немижав пазар, трябва да има немижаво количество предсказуеми и платежоспособни потребители. Ясно е, че такива почти няма или ако има, те са твърде малко и твърде непредсказуеми. Но които могат да си позволят курбел за 600, а не за 60 лева, няма да страдат много от липсата на дистрибуция, щото вероятно ще си имат кредитна карта и ще си го поръчат без проблем откъдето си поискат.

Според мен пък по-голям проблем от дистрибуцията на велочасти е калпавата ни банкова система, в която (наскоро лично се уверих) е странно сложна процедурата да си извадиш международна кредитна карта, даже и при доказан сериозен доход. Ако всички хора с някакви що-годе средни за стандарта ни доходи си имат карти, с които да могат да си пазаруват отвън, много бързо повечето проблеми с дистрибуцията на скъпи екзотични компоненти ще се решат от самосебе си и цените щат не щат ще се нормализират. Ще ми се да видя и истинско интернет-банкиране в нашенска банка, щат ми се и много други неща, ама гледам да не забравям, че все пак говорим за България :crap:
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот lacho_m » Съб Май 05, 2007 5:56 pm

bikerider написа:А какво общо имат онлайн магазините с вносителите? Питай по-добре самите онлайн-търговци.


Хм... и двамата знаеме, че имат.. или поне някои (не е нужно да цитирам). И още нещо... съгласен съм принципно с теорията ти за пазара и за това, че потребителя винаги е на второ място, но... защо тогава ни лъжат, че не е така ;) (Знам, че въпроса е по скоро риторичен)

@tailor Онлайн магазините в Англия и САЩ може и да не държат на склад всичко, но е факт, като си поръчаш нещо, то идва... Ако случайно го няма - то си пише "Out of stock". Дразнещото в случая е, че нашенските онлайн магазини пращят от стока, никъде не пише, че нещо го няма в наличност, чак като поръчаш... разбираш...! Демек, онлайн магазините ни имат повече вид на каталог от колкото на магазин!

И още нещо, нека ни е мижав пазара (той такъв ще си и остане без подходящото развитие), но въпреки всичко не мога да разбера защо след като има клиент, който иска да купи определена стока (било то XTR или XT, бтв сигурен съм, че колела с цялостен ХТ монтаж има доста), той трябва да чака месеци докато нещата пристигнат? Нима не могат да се правят заявки по на често, вместо два пъти годишно?

И въпроса не е, че има решение на дилемата (а именно пазаруване отвън), а по скоро, защо е това несъответствие - уж трябва да има стока, а напрактика няма...

@did Това за ваденето на международна кредитна карта ми се вижда странно... при все, че в момента банките раздават кредитни карти VISA и MasterCard при всеки удобен повод... дори доказването на доходи не е необходимо в повечето случаи...
Да бе мирно седяло, нищо не би видяло!
Аватар
lacho_m
 
Мнения: 737
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:52 am
Местоположение: Bulgaria

Re: Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот did » Съб Май 05, 2007 6:19 pm

Лъчо, напълно съм съгласен с написаното от тебе. Просто реших да спомена още една гледна точка.

lacho_m написа:@did Това за ваденето на международна кредитна карта ми се вижда странно... при все, че в момента банките раздават кредитни карти VISA и MasterCard при всеки удобен повод... дори доказването на доходи не е необходимо в повечето случаи...


Ми... само преди 2 седмици обикалях банките, като им показвах договора си в Германия и още един тлъст български трудов договор (обаче срочен) и се оказа, че единствено "небългарските" банки ми обърнаха някакво внимание. От Булбанк, след като видяха документите, директно ми казаха "Не може. Няма да ви направим карта. Довиждане!". Нито обяснения защо, нито нищо! В 3-4 други пък искаха и жена ми с бебето да ходела да подписва един куп формуляри, да си вадела незнам-си-кви документи и т.н., при което аз просто станах и си тръгнах. В Хеброс ми обясняваха, че това, дето вече съм бил вземал от тях кредити и съм ги изплащал винаги навреме, даже предсрочно, в случая нямало никакво значение... В Райфайзен беше по-различно (нъл са немска банка и в техен клон в Германия си имам сметка, превеждат ми се пари, имам си и тукашна карта...). Първо един пън директно ми каза "Няма да стане!", обаче го чу шефката му, която случайно минаваше зад него, дойде при нас и почнаха пред мен да се карат и да се разправят. Докато тя го убеди, че всъщност аз отговарям на условията им, вече се бях запътил към изхода и малко след това бях в Пиреус, където попълних за 5 минути 1 листче и след няколко дни картата беше готова. Явно и в тоя сектор, както и при велодистрибуторите и навсякъде другаде, още много да учим как трябва да се работи, ако искаш да печелиш клиенти и пари.

Това стана ферман, но не е офтопик. Както при дистрибуторите на велочасти, така и нашите банки работят в много рискови условия и това променя начина им на мислене съществено. Банките предпочитат да се занимават с някой с 300 лева СИГУРЕН доход, вместо с някой, който им доказва 3000, обаче не може да докаже, че така ще е до пенсия. Вносителите на части пък, следвайки същата логика, предпочитат да продадат 1000 евтини компонента по 50 лева, вместо 100 по 500, защото вероятността да има сътресения и непредсказуеми ситуации на пазар от 1000 клиента е много по-малка от този със 100, макар че печалбата се същата.

Е, има и щастливи хора от тая ситуация - конкурентите, които се интересуват от тези 100 човека и са готови да поемат по-голям риск. Дали обаче те са на истинска печалба от този си мерак за задоволяване на потребностите на клиента на всяка цена - само те си знаят.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Лъжат ли ни... с реклама?

Мнениеот kpax » Съб Май 05, 2007 6:33 pm

lacho_m написа:...Демек, онлайн магазините ни имат повече вид на каталог от колкото на магазин! ...

Правилно, онлайн магазините в БГ са предимно онлайн каталози на “физически” магазини, които работят и като е-магазини. И не за друго, а защото засега толкова им позволява пазара.

Факт е, че повечето потребители ги използват САМО за да си изберат продукт, и сравнително рядко – за самата покупка, затова е много далечен денят в който ще се появят магазини като jensonusa или pricepoint, т.е. изцяло онлайн и с напълно актуална наличност. Поддръжката на такъв магазин изисква много време и ресурси, каквито никой не може да си позволи, ако няма съответната възвръщаемост.

Edit: граматика...
Аватар
kpax
 
Мнения: 141
Рейтинг: 1655
Регистриран на: Сря Май 18, 2005 4:37 pm
Местоположение: Ботевград

Мнениеот spirit » Съб Май 05, 2007 7:06 pm

kpax e прав.Аз познавам много хора ,който примерно ще влязат в скриимбаикс ,ще си изберат нещо и после няма да си го поръчат а ще отидат до магазина да си го купят на място.
И после вие се чудите защо никога не пише ,че нещо го няма .А при положение ,че за 15-20 мин можеш да стигнеш до всяка точка на София (предполагам така е и в другите градове) ,какво ти пречи да станеш от компа и да си го купиш на място(а намясто и продавача можеш да попиташ за съвет ).Все пак България не е с размерите на САЩ или Канада.Както и сами се сещате там разстояние от 200км за в града не е нищо особенно.Нормално е там да има "чисто" онлаин магазаини.
Последна промяна spirit на Съб Май 05, 2007 7:12 pm, променена общо 1 път
Jedem das Seine .
Аватар
spirit
 
Мнения: 681
Рейтинг: 1701
Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот did » Съб Май 05, 2007 7:09 pm

spirit написа:kpax e прав.Аз познавам много хора ,който примерно ще влязат в скиимбаикс ,ще си изберат нещо и после няма да си го поръчат а ще отидат до магазина да си го купят на място.
И после вие се чудите защо никога не пише ,че нещо го няма .


това не е оправдание, а мързел и липса на информация.

Масова практика в интернет магазините по света е да си дъжрат на сайтовете стоки, които се предлагат по принцип, даже си имат цена, но просто си пише че стоката се доставя за 3 дни, седмица, месец или просто, че я няма в момента. Така човек може да си гледа и да си прави сметките без да храни напразни надежди и да се облизва пред компютъра.
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shaggy86 » Съб Май 05, 2007 7:10 pm

Аз пък не виждам какъв е проблема ако хората който държат въпросните онлайн магазини си седнат на ... и просто поставят прости правила за доставка от чужбина ,срокове за доставка и отбелязват на всяка стока дали я имат в наличност или не.Не е много работа това ,така ми се струва освен това могат да помислят за логистичната си верига,почти никъде по света нещата ,който се предлагат в онлайн магазини не се намират физически при собственика на въпросния онлайн магазин а при неговия доставчик. ;) Ако се положат минимални усилия хората ,който пазаруват компоненти от висок клас биха се замислили дали да пазаруват от другаде като компонента може да им е доставен навреме и с нещо много важно-Гаранция :idea: от където и приходите ще скочат.
Аватар
shaggy86
 
Мнения: 1007
Рейтинг: 1745
Регистриран на: Пет Юни 25, 2004 10:32 am

Мнениеот JK » Съб Май 05, 2007 7:58 pm

я кажете от кои чужди интернет магазини сте пазарили и знаете че с тях всичко протича гладко че май и аз имам зор :(
ако може и да са по-близичко до България :D
"Той трябва да отива непрекъснато все по-далече, там е единствената му страна"
Аватар
JK
 
Мнения: 184
Рейтинг: 1614
Регистриран на: Пон Апр 25, 2005 7:28 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот jivkonik » Съб Май 05, 2007 8:02 pm

http://www.chainreactioncycles.com
Намира с в Англия, много коректни до седмица всичко е при теб (ако пощите не те прецакат нещо...) :agree:
Аватар
jivkonik
 
Мнения: 2600
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юни 29, 2004 9:59 pm
Местоположение: Bulgaria, Sofia

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта