Гипс

За всичко свързано с МТБ, което не е за някой от другите форуми. Например: разкази и преживявания, мнения по различни общи въпроси, интeресни продукти, новости и т.н.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Гипс

Мнениеот hlebarka » Вто Май 08, 2007 9:03 pm

:look:

Ммминтересно ми е колко мхора пострадаха на състезанието в Мсопот. И колко от тях са професионални състезатели, дори според българските разбирания.

И ако има пострадали млюбители, какво удоволствие им носи да карат над(предполагам) възможностите си и да се почупят на състезание по спускане на трасе, за което се говори от доста време, че е трудно и опасно. ммм:confused:
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Re: Гипс

Мнениеот SpawnY » Вто Май 08, 2007 9:27 pm

Имаше кам 15 карачи в гипс и оше кам 20 се отказали. Доста от хората не беха спонсорирани и колелата просто не им беха подготвени за там което според мен беше една од причините за големиот брои пребивки. Според мен тва е спорт които се учи по този начин, а пак Сопот беше едно голиамо даскало за сички нас...

СПАРТААААААААААААА :beer:
Аватар
SpawnY
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Ное 26, 2006 11:54 am
Местоположение: Skopje

Мнениеот Мъро » Вто Май 08, 2007 10:27 pm

Доста от хората не беха спонсорирани и колелата просто не им беха подготвени за там което според мен беше една од причините за големиот брои пребивки.

Човек винаги трябва да кара на границата на възможностите си. Включително и за колелата.
Големия проблем, предполагам, е бил в това, че всеки се е вживявал като състезател от байк филмите. С тази разлика, че онези пичове имат нещо в главата ;-)
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот spirit » Вто Май 08, 2007 10:31 pm

Колко имат само те си знаят ,по скоро са крали/падали маааалко повече .А когато караш за време сигурно не е много олесно ,да не си надхвърляш възможностите.
Jedem das Seine .
Аватар
spirit
 
Мнения: 681
Рейтинг: 1701
Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот Albinosko » Вто Май 08, 2007 10:40 pm

Мъро написа:С тази разлика, че онези пичове имат нещо в главата ;-)

Тука може да се поспори малко ;) :D
И един нашумял напоследък израз - Power is nothing without insanity :) :D
p.s.
Къъъъъъсай Рекси :D
Ако не успееш от първия път, явно не си Чък Норис...
Аватар
Albinosko
 
Мнения: 1260
Рейтинг: 1764
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 12:13 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Вто Май 08, 2007 10:46 pm

Гипс?
Няма гипс!
Сявършиха го... :bawling:
Последна промяна HepBeH_XaMcTep на Вто Май 08, 2007 10:54 pm, променена общо 1 път
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот spirit » Вто Май 08, 2007 10:50 pm

:rofl: :rofl: Календар и спица ! Какво сте правили бе хора ,та чак до календарите да го докарате ?
Jedem das Seine .
Аватар
spirit
 
Мнения: 681
Рейтинг: 1701
Регистриран на: Нед Юли 10, 2005 12:56 pm
Местоположение: София

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Вто Май 08, 2007 10:57 pm

spirit написа::rofl: :rofl: Календар и спица ! Какво сте правили бе хора ,та чак до календарите да го докарате ?

Не спица!
"Крива Спица" :D
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот SpawnY » Вто Май 08, 2007 11:06 pm

Бих казал само "рисковете на професиата" :beer:
Аватар
SpawnY
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Ное 26, 2006 11:54 am
Местоположение: Skopje

Re: Гипс

Мнениеот hlebarka » Вто Май 08, 2007 11:07 pm

SpawnY написа:Имаше кам 15 карачи в гипс и оше кам 20 се отказали. Доста от хората не беха спонсорирани и колелата просто не им беха подготвени за там което според мен беше една од причините за големиот брои пребивки. Според мен тва е спорт които се учи по този начин, а пак Сопот беше едно голиамо даскало за сички нас...




:rofl:

Ааа, ммм, с образователна цел, казваш.
Аватар
hlebarka
 
Мнения: 1970
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Фев 09, 2004 8:14 pm

Мнениеот SpawnY » Вто Май 08, 2007 11:17 pm

да аз сам убеден че секи които караше си качи нивото на каране, даже и теиа които беха в гипс и гледаха от страни :drunk:
Аватар
SpawnY
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Ное 26, 2006 11:54 am
Местоположение: Skopje

Мнениеот MAN6 » Вто Май 08, 2007 11:17 pm

ми аз видях само падането на bodom и не ми се коментира особено...

някои хора явно просто са неадекватни...
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот SpawnY » Вто Май 08, 2007 11:28 pm

да да, имаше и доста амеби по трасето :shooter:
Аватар
SpawnY
 
Мнения: 67
Рейтинг: 1203
Регистриран на: Нед Ное 26, 2006 11:54 am
Местоположение: Skopje

Мнениеот kotka12 » Сря Май 09, 2007 7:41 am

тая работа с карането над възможностите
е довреме
имаше преди години един японец в кралския клас
на мотоциклетите
дето първите 3-4 обиколки оставяше другите на половин обиколка зад себе си
и падаше винаги
ако не ме лъже паметта
точната скорост, с която се заби в стена беше 300 километра в час
идеята е да караш винаги на ръба на възможностите си
иначе трябва да разчиташ на добрата стара поговорка
Fortuna favet fatuis
The best-laid schemes o' mice an' men gang aft a-gley

http://s2.bg.gladiatus.com/game/c.php?uid=54478
Аватар
kotka12
 
Мнения: 3462
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Пон Юни 27, 2005 8:02 am
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот 4getcredo » Сря Май 09, 2007 7:56 am

MAN6 написа:ми аз видях само падането на bodom и не ми се коментира особено...
...


И какви са последствията? Лоши? :crap:
Изображение Аз си поддържам колелото при Пацо!:)
Аватар
4getcredo
 
Мнения: 3174
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Юли 08, 2003 2:53 pm
Местоположение: София

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Май 09, 2007 8:38 am

4getcredo написа:
MAN6 написа:ми аз видях само падането на bodom и не ми се коментира особено...
...


И какви са последствията? Лоши? :crap:


Доста неприятна операция за доста неприятно счупена ръка :bawling:
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот thefatcat » Сря Май 09, 2007 9:29 am

:popcorn:
Nothing is imposible. You are only limited by fear and even that you can overcome.
Аватар
thefatcat
 
Мнения: 1733
Рейтинг: 1729
Регистриран на: Съб Май 17, 2003 2:53 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Crimson » Сря Май 09, 2007 9:36 am

thefatcat написа::popcorn:
На теб не ти ли гипсоваха носа ма :D
If I find in myself a desire which no experience in this world can satisfy, the most probable explanation is that I was made for another world.
Аватар
Crimson
 
Мнения: 1407
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Май 14, 2004 10:33 am
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Cu0 » Сря Май 09, 2007 9:52 am

kotka12 написа:идеята е да караш винаги на ръба на възможностите си
иначе трябва да разчиташ на добрата стара поговорка
Fortuna favet fatuis


мисля Фитипалди беше казал: "когато всичко е под контрол, значи не се движиш достатъчно бързо" или нещо от сорта.
Аватар
Cu0
 
Мнения: 375
Рейтинг: 1777
Регистриран на: Чет Апр 10, 2003 10:20 am
Местоположение: Saint Kitts and Nevis

Мнениеот MAN6 » Сря Май 09, 2007 10:28 am

:) :agree:

(не знам кой и дали така го е казал, ма си е вярно)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот Teodor40 » Сря Май 09, 2007 10:45 am

@MAN6, и моето падане видя :D Не трябваше да се смазвам така деня преди състезанието... :) Иначе пичетата дето баха над мен върху виража съм им направил голямо шоу :love: :rofl:
Не става само с каране! Трябва и да си без акъл! :rofl:
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот did » Сря Май 09, 2007 10:54 am

Cu0 написа:
kotka12 написа:идеята е да караш винаги на ръба на възможностите си
иначе трябва да разчиташ на добрата стара поговорка
Fortuna favet fatuis


мисля Фитипалди беше казал: "когато всичко е под контрол, значи не се движиш достатъчно бързо" или нещо от сорта.


А, ей тука е заровено кучето! Какво значи "достатъчно бързо"?

1. За Фитипалди и други състезатели, както и за профи DH-карачите това е такова каране, което ще им осигури челни класирания, нови договори със спонсори, повече пари... Те ако не карат "достатъчно бързо", значи просто не са за там, където се навират.

2. За хора с претенции да станат "професионални DH-карачи" важат същите аргументи. Те трябва да изцедят максимума, защото виждат в това си представяне бъдещи възможности да преминат към точка 1.

3. За мен и други хора "достатъчно бързо" означава да се държи такова темпо, което да гарантира прибиране по светло (или поне преди полунощ) от маршрута за деня, при това без никакви рискове.

4. Хора, които карат достатъчно бързо, че да изпитат удоволствие от карането, но не предприемат необмислени рискове. Това не значи, че карат бавно, а че преди да отпуснат спирачките са се подготвили добре за това, което ще им се случи, имат си техниката и макар че карат привидно неразумно, всъщност чудесно контролират ситуацията. Те се борят със себе си, не с колегите си или хронометрите.

лошото е, че списъка продължава...

5. Хора, които искат непременно да се класират преди един друг приятел, спадаш към точка 5, независимо че това няма никакво значение и за двамата. Това се казва "мерене на пишки с другарчетата".

6. Хора, които правят това, което видят да правят другите, само и само да се направят на мъже и да пльоснат после една своя снимка или клипче из форумите. Това се казва "мерене на пишка с линийка".

има и още по-страшни диагнози, но и тия стигат.

Мое лично мнение е, че повече от половината участници в подобни мероприятия май са за класификация към 5, 6 и даже още по-нататък и гипса е резултат не от "рисковете на професията", а от "рисковете на пубертета".
Q. b. f. f. f. s.
Аватар
did
 
Мнения: 16523
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 14, 2003 3:00 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот thefatcat » Сря Май 09, 2007 11:30 am

Crimson написа:
thefatcat написа::popcorn:
На теб не ти ли гипсоваха носа ма :D

Нищо му нема на носа ;) малко кръв и няколко драскотинки само :popcorn:
Nothing is imposible. You are only limited by fear and even that you can overcome.
Аватар
thefatcat
 
Мнения: 1733
Рейтинг: 1729
Регистриран на: Съб Май 17, 2003 2:53 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Reactor » Сря Май 09, 2007 7:08 pm

did написа:
Cu0 написа:
kotka12 написа:идеята е да караш винаги на ръба на възможностите си
иначе трябва да разчиташ на добрата стара поговорка
Fortuna favet fatuis


мисля Фитипалди беше казал: "когато всичко е под контрол, значи не се движиш достатъчно бързо" или нещо от сорта.


А, ей тука е заровено кучето! Какво значи "достатъчно бързо"?

1. За Фитипалди и други състезатели, както и за профи DH-карачите това е такова каране, което ще им осигури челни класирания, нови договори със спонсори, повече пари... Те ако не карат "достатъчно бързо", значи просто не са за там, където се навират.

2. За хора с претенции да станат "професионални DH-карачи" важат същите аргументи. Те трябва да изцедят максимума, защото виждат в това си представяне бъдещи възможности да преминат към точка 1.

3. За мен и други хора "достатъчно бързо" означава да се държи такова темпо, което да гарантира прибиране по светло (или поне преди полунощ) от маршрута за деня, при това без никакви рискове.

4. Хора, които карат достатъчно бързо, че да изпитат удоволствие от карането, но не предприемат необмислени рискове. Това не значи, че карат бавно, а че преди да отпуснат спирачките са се подготвили добре за това, което ще им се случи, имат си техниката и макар че карат привидно неразумно, всъщност чудесно контролират ситуацията. Те се борят със себе си, не с колегите си или хронометрите.

лошото е, че списъка продължава...

5. Хора, които искат непременно да се класират преди един друг приятел, спадаш към точка 5, независимо че това няма никакво значение и за двамата. Това се казва "мерене на пишки с другарчетата".

6. Хора, които правят това, което видят да правят другите, само и само да се направят на мъже и да пльоснат после една своя снимка или клипче из форумите. Това се казва "мерене на пишка с линийка".

има и още по-страшни диагнози, но и тия стигат.

Мое лично мнение е, че повече от половината участници в подобни мероприятия май са за класификация към 5, 6 и даже още по-нататък и гипса е резултат не от "рисковете на професията", а от "рисковете на пубертета".


По точно и изчерпателно,не би могло да се каже.
Точно така е :agree:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот Мъро » Сря Май 09, 2007 7:38 pm

@did, прав си.
Има обаче и един друг момент, а именно, че докато човек не опита възможностите си, никога няма да разбере кои са те реално. Кофтито е, че докато не скочиш в реката, няма как да разбереш дали можеш да плуваш, или не...
Но всичко това става с малки стъпки. Малко виражче, малко скоче, дроп на 20 санта, 50, метър... всякакви номерца на сухо, после номерца на улицата, после в планината... докато човек не се научи да кара наистина и не е 100% сигурен във възможностите си.
А да тестваш възможностите си точно на състезание, е безмерна глупост. Особено на трасе от ранга на сопотското.
Красотата на този спорт е в това не да усещаш как ангела ти хранител ти натиска спирачките и завива вместо теб, а в това да знаеш, че владееш ситуацията. И че във всеки един момент можеш да си сто процента сигурен в това, което правиш.
Виждал съм хора, които карат бавно, но наясно с това, което могат.
Виждал съм и такива, които карат бясно, но които явно не знаят какво правят.
И първите, естествено, изглеждат много по-добре. Е да, също и се наслаждават повече на карането...

Карайте с каска и и си опичайте акъла :agree:
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Teodor40 » Сря Май 09, 2007 7:54 pm

Мъро написа:@did, прав си.
Има обаче и един друг момент, а именно, че докато човек не опита възможностите си, никога няма да разбере кои са те реално. Кофтито е, че докато не скочиш в реката, няма как да разбереш дали можеш да плуваш, или не...
Но всичко това става с малки стъпки. Малко виражче, малко скоче, дроп на 20 санта, 50, метър... всякакви номерца на сухо, после номерца на улицата, после в планината... докато човек не се научи да кара наистина и не е 100% сигурен във възможностите си.
А да тестваш възможностите си точно на състезание, е безмерна глупост. Особено на трасе от ранга на сопотското.
Красотата на този спорт е в това не да усещаш как ангела ти хранител ти натиска спирачките и завива вместо теб, а в това да знаеш, че владееш ситуацията. И че във всеки един момент можеш да си сто процента сигурен в това, което правиш.
Виждал съм хора, които карат бавно, но наясно с това, което могат.
Виждал съм и такива, които карат бясно, но които явно не знаят какво правят.
И първите, естествено, изглеждат много по-добре. Е да, също и се наслаждават повече на карането...

Карайте с каска и и си опичайте акъла :agree:

A я си представи, че хора, които според теб карат бясно контролират много повече ситуацията от някой които привидно се справят с бавното темпо! А да ти кажа точно на Сопот може човек да си провери нивота, защото трасето е едно истинско изпитание. Разбира се и трудните участъци лесно могат да станат лесни, когато се кара бавно, но се губи смисла поне за мен.
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот MAN6 » Сря Май 09, 2007 8:00 pm

бавната скорост изобщо не е гаранция за безопасност, така 4е няма какво да я споменавате ;)
xund
Аватар
MAN6
 
Мнения: 4227
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Сеп 19, 2003 10:03 pm
Местоположение: 4-ти километър

Мнениеот sharky » Сря Май 09, 2007 8:09 pm

Мъро написа:@did, прав си.
Има обаче и един друг момент, а именно, че докато човек не опита възможностите си, никога няма да разбере кои са те реално. Кофтито е, че докато не скочиш в реката, няма как да разбереш дали можеш да плуваш, или не...
Но всичко това става с малки стъпки. Малко виражче, малко скоче, дроп на 20 санта, 50, метър... всякакви номерца на сухо, после номерца на улицата, после в планината... докато човек не се научи да кара наистина и не е 100% сигурен във възможностите си.
А да тестваш възможностите си точно на състезание, е безмерна глупост. Особено на трасе от ранга на сопотското.
Красотата на този спорт е в това не да усещаш как ангела ти хранител ти натиска спирачките и завива вместо теб, а в това да знаеш, че владееш ситуацията. И че във всеки един момент можеш да си сто процента сигурен в това, което правиш.
Виждал съм хора, които карат бавно, но наясно с това, което могат.
Виждал съм и такива, които карат бясно, но които явно не знаят какво правят.
И първите, естествено, изглеждат много по-добре. Е да, също и се наслаждават повече на карането...

Карайте с каска и и си опичайте акъла :agree:



:agree: :agree: :agree: :agree: :agree: :agree:
Ето това трябваше да се каже. Когато става дума за състезание, значи става дума за хора, които карат на такова ниво. Хора, които са тренирали и са се подготвяли за това състезание поне месец. А не едната седмица се размотаваш, другата на състезание.
На абсолютно всеки каталог за части или екипировка пише, че не предотвратяват нараняваня или дори смърт (да чукна на дърво). Не е важно колелото, а задкормилното устройство, неговите рефлекси, опит, възможности.
Хора, не сте безсмъртни. Винаги трябва да се внимава. Дори и да си минавал 100000 пъти по една пътека ако се разсеяш е напълно възможно да се повъргаляш. Не се надценявайте, карайте в границите на възможностите си, или поне около тях. Както се казва в книжката на Марзочи: "Ride fast, yet ride Smart" ;)
ИзображениеИзображение
Аватар
sharky
 
Мнения: 709
Рейтинг: 1834
Регистриран на: Сря Ное 16, 2005 8:06 pm
Местоположение: София, България

Мнениеот Teodor40 » Сря Май 09, 2007 8:12 pm

Баси колко глупости се пишат тук от хора, които си нямат и на идея за какво иде реч в състезателното спускане... Шарки, ти колко често караш мойто момче? И какво значи подготовка един месец? Какви глупости въобще се пишат не ми е ясно!
Клуб и вело училище http://gravity-bike.com/
Аватар
Teodor40
 
Мнения: 3019
Рейтинг: 1896
Регистриран на: Чет Авг 05, 2004 1:44 pm
Местоположение: Сен Тропе

Мнениеот Мъро » Сря Май 09, 2007 8:46 pm

Teodor40 написа:A я си представи, че хора, които според теб карат бясно контролират много повече ситуацията от някой които привидно се справят с бавното темпо! А да ти кажа точно на Сопот може човек да си провери нивота, защото трасето е едно истинско изпитание. Разбира се и трудните участъци лесно могат да станат лесни, когато се кара бавно, но се губи смисла поне за мен.

Тия хора, дето карат "бясно" и владеят положението, никой не ги коментира. Само, че тия хора не са се качили на байка и не са почнали да карат така... минали са дълги години и множество различни места, на които са карали, за да се усъвършенстват за нужното ниво. И невинаги са карали "бясно", нали се сещаш?
В крайна сметка човек може и с 15км/час да кара по черен път и пак да му се струва, че е на предела на възможностите му. Всичко е въпрос на опит... колко от нас имат опита да се борят за първите места на състезание? Аха, именно.
100km/h не е скорост, а време да превключиш на втора!
Аватар
Мъро
 
Мнения: 1259
Рейтинг: 1635
Регистриран на: Съб Дек 02, 2006 1:07 pm
Местоположение: Пловдив

Следваща

Назад към Общ форум

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 33 госта