Cu0 написа:kotka12 написа:идеята е да караш винаги на ръба на възможностите си
иначе трябва да разчиташ на добрата стара поговорка
Fortuna favet fatuis
мисля Фитипалди беше казал: "когато всичко е под контрол, значи не се движиш
достатъчно бързо" или нещо от сорта.
А, ей тука е заровено кучето! Какво значи "достатъчно бързо"?
1. За Фитипалди и други състезатели, както и за профи DH-карачите това е такова каране, което ще им осигури челни класирания, нови договори със спонсори, повече пари... Те ако не карат "достатъчно бързо", значи просто не са за там, където се навират.
2. За хора с претенции да станат "професионални DH-карачи" важат същите аргументи. Те трябва да изцедят максимума, защото виждат в това си представяне бъдещи възможности да преминат към точка 1.
3. За мен и други хора "достатъчно бързо" означава да се държи такова темпо, което да гарантира прибиране по светло (или поне преди полунощ) от маршрута за деня, при това без никакви рискове.
4. Хора, които карат достатъчно бързо, че да изпитат удоволствие от карането, но не предприемат необмислени рискове. Това не значи, че карат бавно, а че преди да отпуснат спирачките са се подготвили добре за това, което ще им се случи, имат си техниката и макар че карат привидно неразумно, всъщност чудесно контролират ситуацията. Те се борят със себе си, не с колегите си или хронометрите.
лошото е, че списъка продължава...
5. Хора, които искат непременно да се класират преди един друг приятел, спадаш към точка 5, независимо че това няма никакво значение и за двамата. Това се казва "мерене на пишки с другарчетата".
6. Хора, които правят това, което видят да правят другите, само и само да се направят на мъже и да пльоснат после една своя снимка или клипче из форумите. Това се казва "мерене на пишка с линийка".
има и още по-страшни диагнози, но и тия стигат.
Мое лично мнение е, че повече от половината участници в подобни мероприятия май са за класификация към 5, 6 и даже още по-нататък и гипса е резултат не от "рисковете на професията", а от "рисковете на пубертета".
Q. b. f. f. f. s.