
did написа: [математика и физика] ...
GECKO написа:И къде е DH геометрията в цялата тая работа, аз само физика и математика видях
mirelay написа:did, не трябва ли хода на задната ос да е функция от хода на буталото?
bikerider написа:Амм въпроса беше за окачване, т.е. според мен по вертикалната ос би трябвало да е хода на буталото.
Според мен дали е прогресивно, линейно или регресивно зависи само от амортисьора. За пружина общо взето фирмулата е F=k.x т.е. линейно окачване. Амортисьора може да е направен по друг начин, например F=L.x² , тогава примерно окачването ще ти стане прогресивно. Ако пък F=m.корен от x , тогава ще имаш регресивно окачване. Когато променяш позицията на шока, само променяш съответноо коефициентите k, l и m.. Т.е. наистина би променял само твърдостта на шока.spirit написа:OK всичко ясно.А сега как мога да видя ,какъв тип ми е окачването ?
Става дума за high octane '04 ,240mm ход на задната ос ,70мм ход на буталото на шока, твърдост на пружината 450 lbs/in х 2.80 ,коефициент 240/70 = 3,42 (мисля ,че така се смята) .Питам защото хода на рамката може да се регулира - 190мм, 200мм, 220мм и 240мм .И искам да видя дали при различните положения на шока се променя и типа на окачване.Засега съм разбрам само ,че колкото по повече намалявам хода ,толкова повече се втрърдява задницата.
hitar_potter написа:Според мен дали е прогресивно, линейно или регресивно зависи само от амортисьора.
marshall__ написа:Ейй, Гецкоф, а права над файла случайно нещо??:D
Сетих сеbikerider написа:hitar_potter написа:Според мен дали е прогресивно, линейно или регресивно зависи само от амортисьора.
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 345 госта