Alexi написа:то всяка суха смазка работи така .. след каране почистваш смазваш ,и до другото каране е изсъхнала .. ако смажеш и тръгнеш на мокра верига лепи прахоляк и пясък като мокра смазка ..
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Yash написа:Wax е на парафинова основа.
Lube е на маслена.
Pinkbike написа:... fork that is as sensitive as an emo teenager kid.
Lucky Loser написа:Аз също досега бях само с MUC-OFF CERAMIC DRY като разфасофката, която имах е 120 ml. От нея ми остана точно за едно последно смазване.
Но като ѝ видях цената онзи ден.. почти 40 лв, а преди година и половина - две, я бях взел за 25 лв, мда.. има и други на пазара
mars79 написа:Велосипедът ще се кара от жена, а тя иска возията да не е много твърда. За това ми се иска гумите да са с по-широки.
didkodidi написа:Има ли начин в домашни условия, да провря диска дали е крив?
Yash написа:didkodidi написа:Има ли начин в домашни условия, да провря диска дали е крив?
Завърташ колелото и гледаш как играе в апарата на спирачката.
didkodidi написа:Благодаря колега,Проблема е че не знам от къде да започна,като вдигна предната гума и завъртя не се чува нищо,като се кача и подкарам колелолото се чува шум от предната спирачка,като се надвеса на кормилото шумът се увеличава.
Спирачкте и дисковте са чисто нови ,няма и месец.Погледнах диска не ми се стори крив.
didkodidi написа:Yash написа:didkodidi написа:Има ли начин в домашни условия, да провря диска дали е крив?
Завърташ колелото и гледаш как играе в апарата на спирачката.
Благодаря колега,Проблема е че не знам от къде да започна,като вдигна предната гума и завъртя не се чува нищо,като се кача и подкарам колелолото се чува шум от предната спирачка,като се надвеса на кормилото шумът се увеличава.
Спирачкте и дисковте са чисто нови ,няма и месец.Погледнах диска не ми се стори крив.
martin.radev написа:didkodidi написа:Yash написа:didkodidi написа:Има ли начин в домашни условия, да провря диска дали е крив?
Завърташ колелото и гледаш как играе в апарата на спирачката.
Благодаря колега,Проблема е че не знам от къде да започна,като вдигна предната гума и завъртя не се чува нищо,като се кача и подкарам колелолото се чува шум от предната спирачка,като се надвеса на кормилото шумът се увеличава.
Спирачкте и дисковте са чисто нови ,няма и месец.Погледнах диска не ми се стори крив.
Описваш ситуация: в статично положение - няма търкане. А в движение (под напрежение, наведен над предната гума) има...Очевидната променлива: Напрежение в предницата предизвиква стърженето.
От, което си мисля, че караш или Куик рилийз, или 15х100 (нон-бууст) или пък 24/28 спици нисък-клас уилсет. Ако имаш приятел, с който караш и той ползва съвместима главина/капла - разменете ги за едно кръгче в парка.
Според мен целия проблем е в предната главина, която се огъва под напрежение и няма нищо общо с диска (ако беше той, щеше да се чува като обърнеш колелото и въртиш педалите).
Късмет
gosh6o написа:От Аполона ми остана едно рокшокс хс30. Решил съм да го продам на символична цена за приятел. Вилката е със стержен 1 1/8 и преходни чашки (на VP?) към коносовидно чело. Каквото и да правя, просто не мога да избия crown race-а. Пробвах с отвертки, ножове. В улеите за отвертките наливах масло докато вилката е наобратно, за да се разкисне между стержена и crown race-a. Просто няма вадене.
По самия стержен си личи, че е била набита с доста „бой“. 2 милиметра над crown race-a си личи как се е загладил метала по стержена в процеса на набиване. И от поточната линия на Sprint са направили добрата услуга да не сложат антисииз при набиването
Та как да го избия това нещо? Или къде в София има механик със специалния инструмент за издърпване?
_SoRa_ написа:https://www.xlc-parts.com/en/mtb/bike-parts/handlebars/1126/all-mtb-top-flat-bar-hb-m18
Това кормило само, че с backsweep 12 от 760 мм до колко може да се скъси? 680 мм или ще е прекалено много?
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 155 госта