Благодаря за съвета пак, забравих да напиша, че наистина смених лапата с най-малката и сега му е много по-удобно. При затягането и обаче се зачудих защото нямам динамометричен ключ, но прочетох някъде - стягане почти до края и връщане от 1/4 до 1/2. Така и го направих и дано не съм сгрешил, няма луфт, върти се лесно ... Само се чудя как да сменям вътрешна гума без да драскам каплата, че е едно черно матово боядисана и е много готина? Иначе вече осъзнахме, че тези гуми и капли колкото и да са яки не могат да се карат където и да е, хахахах. Първо пукане на предна и веднага реших, че ще приложа стария си номер от предишното му колело - китайска евтина външна с изрязани бордове и сложена за подложка под външната. Вярно, че се утежнява, но си спомням от предни години, че след като направих и двете му гуми така на старото колело не съм лепил повече, няма бабини зъби, няма тръни.
