Boyan1984 написа::beer: Честито, екстра се получи!
Само тая седалка, като я гледам и получавам родилни болки
Какво имаш впредвид с "по-къс шиш на вилката"?
би било добре да опишеш или покажеш защо не може/не трябва да се скъсят. Ако аз имам конкретен опит с такива, бих обосновал препоръката си ясно и нагледно, така че хората да разберат защо не може и не трябва да бъдат скъсявани (или обратното). Допускам, че момчетата от Велобуст имат лични наблюдения за да дават подобни съвети, но за съжаление детайлите няма да бъде споделени с нас- пазят си хляба! Преди време в темата за шока, Сора и други съфорумци споменаха за трудно движение на врътките след сервизация, та в тая връзка поисках да купя комплект от тях (до колкото знам не работят с оригинални на Фокс) , но ми отказаха! Челен опит кое, как и защо от тях няма да се появи и ако ти имаш някаква полезна, безплатна информация- тук винаги е добре дошла!?Alexi написа:моментално смени сервиза в който са ти казали тая простотия
Sprinter написа:Процедурата с рязане на стержена не е сложна, стига да имаш подходящите инструменти, с които във Велобууст със сигурност разполагат.
От тяхна гледна точка предложението е нормално - един нов шиш е 70-80 лева, само за подмяна ще вземат още поне 50 - общо 130(говоря наизуст, не знам какво точно са му оферирали), но предполагам че за същата сума му предлагат рязането - т.е. повече пари за тях, а не за RS
Дано ти се счупи climber-a докато караш DH или ФР лайно
motomarzel написа:Момци, мисля че нещо бъркате понятията:
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта