Scott Votage YZ 3

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Scott Votage YZ 3

Мнениеот Spartan » Вто Ное 04, 2008 3:50 pm

Добър ден на всички от форума и тези , четящи постовете :) . Незнам дали съм написал правилно името на колелото в заглавието , но съм се насочил към него ( мисля да си копувам колело ) . След като си продадох Drag grizzly-то мисля да взема някой твърдак , тъй като за 1 година и 1 - 2 месеца свикнах с твърдак , а пък за колело с двойно окачване пари нямам ( не мисля че някой Cross / Leader от по 200 лева дето ги има в метро и на илиенци ще ми свърши работа за по-голямо натоварване ) , мисля да купя Scott от Voltage серията Yz3-ка.
Интересува ме впечатленията на хората от форума за рамката , окомплектовката . След доста четене що годе придобих представата , че рамката е супер здрава , а окомплектовката слаба . Та другата молба ми е да ми кажете какво за какво мога да сменя с по - добро .
Аз мислех вилката да се смени при покупката с XCR ( Sr - suntor ) 120 мм ход , но имам впечатления че хваща луфт сравнително бързо . Един приятел кара Клаймбър с XCR и е хванала доста луфт , но за сметка на това прави МНОГО ход ( 10 - 11 см ) и е много мека . Колелото съм го намерил за 530лв. (Yz-3ката) . Та да питам направо :

1во - Впечатление от рамката
2ро - Впечатление от окомплектовката
3-то - Като цяло колелото може ли да ми свърши работа ( стил не мога да определя в смисъл карам нагоре ( планина ) после естествено се спускам като под спускане нямам предвид DH защото под DH разбирам летящи колоездачи надолу , спускам се по равни терени , понякога през малки камъчета ( смесени с прах и пак равен терен ) просто не мога да дам обяснение . Ако някой е ходил в Лозенската планина , там си карам не е изключено да отида и до витоша някой
друг път .
4-то - Окомплектовката както казах по горе ( останах с впечатление че е слаба ) тук въпросът ми е какво мога да сменя , като вилката много ми се ще да я сменя с XCR ,но се опасявам много че ще хване луфт доста скоро
5-то - Ако евентулно сменя вилката с XCR и хване луфт , луфта може ли да се премахне с евентуален ремонт , смяна на втулки или каквото там трябва и колко евентуално ще излезе ремонта
6-то - Какъв размер на рамката е като за мен - тежа 65 килограма ( може и 1 - 2 килограма по лек ) и съм висок 177 сантиметра .
7-мо - Гаранция - 1 или 2 години ( отделно за всеки компонент или за рамката или за цялото колело )

Това е . Ако някой кара с такова колело ще се радвам да чуя коментарите му , ако някой може да предложи по добър варянт пак ще се радвам да го изслушам . Абе изобщо всеки който може да даде компетентно мнение да пише :) . Аз чета редовно форума така че горе долу знам кои са вежи кои невежи така да се каже :D
Аватар
Spartan
 
Мнения: 30
Рейтинг: 1105
Регистриран на: Сря Юли 23, 2008 9:26 pm

Мнениеот Sutura » Сря Ное 05, 2008 11:55 am

Привет, Спартан. Доста подробен поуст си дал. Преди време и аз се интересувах от същото колело. По същество: желаеш впечатления имам две:
1. Един приятел кара вече доста време Скот Волтадж 2 (а той кара доста....) окомплектовката наистина не е много добра фабричната- след няколко месеца му се наложи да смени касетата и задната главина....просто не издържаха....
2. Сега по-компетентното мнение, което не е мое, а на човек чийто живот е свързан с колелата(имена няма да цитирам, защото всички от Варна ще се сетят за него), когато го попитах точно за това колело ето какво ми даде като инфорамция: Скотт "на хартия" е колело, което би трябвало да е за кросс кънтри. Като замисъл точно тази серия на Скот е "безмислена".
Моето лично мнение: реши си какво ти се кара: кросс-кънтри или малко по-градско (не се бъркай това не е по парковете да се влачиш), и си вземи един Рам Хт1 за 650 лв. с що-годе прилични части (тези 530 лв. , които си предвидил за Скотта + онези 100, които мислиш за ъпгрейд още при покупката = Рама ще ти е по-насметка ;) - а да за вилката- за да кажеш, че имаш вилка поне 200лв трябва да отделиш, ако ги нямаш тези и дори повече- събери, не се напъвай за ХСР (мисля, че при Рама този проблем на първо време ще отпадне ;) )
Струва ми се обаче, че коравия изглед на Скотта ще обори всякаква логика и ще си го вземеш в крайна сметка....та карай си го със здраве и да качиш снимки в темата, за да честитим официално като го вземеш. :)
Спокойно, без излишни усилия.
Sutura
 
Мнения: 61
Рейтинг: 1251
Регистриран на: Пет Фев 17, 2006 10:11 pm
Местоположение: Bulgaria - Burgas/Ruse/Herning

Мнениеот Ozzie » Сря Ное 05, 2008 6:57 pm

От една друга тема:
defender231 написа:...какво ще кажете и за SCOTT voltage YZ3 :beer:
http://rowery.onet.pl/_i/sprzet/rowery/600/2007_320.jpg


did написа:За да докараш тоя СКОТ до нивото на комплектовка на HT1 и Climber, ще трябва да смениш не само вилката, а почти всичко (освен рамката и някои дреболии).

Българските велосипеди в този ценови клас са на по-добра цена от западните марки.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот picco » Чет Ное 06, 2008 4:29 pm

април си взех въпросното колело и от рамката съм доволен, но от останалото не толкова.
1 тясно кормило и не толкова здраво
2 гадна лапа
3. На третата плоча отпред имам няколко счупени зъба, а тази плоча я ползвам рядко
4. Вилката ако не я мъчиш много 1000км ще ти издържи, мойта е на 600-700 и иима малък луфт.
има и други неща, но сега не се сещам
Също така съм 180см и 61/62кг и моята рамка е L, което трябва да е 18" мисля
Аватар
picco
 
Мнения: 201
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Пет Окт 24, 2008 9:37 pm
Местоположение: София


Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта