
denim написа:ще имам проблем с друсането и тва е гадно ...
did написа:ще имаш проблеми с друсането, щот не можеш да караш.
купи си твърдо колело и се научи да караш така, че да не ти друса.
тогава ще си готов и за меко колело.
Всички хора, които разбират от МТБ в тоя форум са единодушни - най-малкото зло е твърдак. Ако искаш да караш истински DH, трябва да отделиш доста повече пари, както спомена shady. Решавай си сам, не можем насила да ти налеем акъл...denim написа:е защо много хора казват че е добро колело какви проблеми мога да имам например?Твърдак не искам щото ще имам проблем с друсането и тва е гадно ...
SMOKEN написа:ехееее първият ми пост!!![]()
Та по темата,
аз незнам какви са тия колела за кадето приказвате дет струват колкото на баща ми БМВ-то! 3500+лв.???![]()
МоитУ колело си го взех преди 5 години за 119лв. ново няколко дни преди да го пуснат на промоция, това лято му смених спирачките и каплите за общо 79лв. (спирачки алуминиеви В-бреик,капли за 22лв едната). И ако някой ще ми пише да се бегам с това Метро ще му отговоря - да колелото наистина го взех от метро с куп разцентровки които не бяха трудни за оправяне
![]()
С всичкото описано по-горе искам да кажа че моето колело е евтино смотано но си държи добре цели 5год.(освен каплите и спирачките).
И съм ДОКАЗАЛ че става за всякакъв вид колоездене,освен extreme downhill & шосейно каране(под екстрийм имам предвид бързо спускане по пътища на които скъпите колела могат да се разбият, а шосейно не стажа понеже full susp. тегло може би над 20кг не става).
Скачал съм с него, спускал съм се по пътища с невъзможност да се засиля като хората понеже има само 18 скорости, със съшите засилки съм се натресвал във хлътналите шахти на София(около 10см вдлъбнатина), и то без никакви поражения на нищо освен на слуха от издрънчването, спускал съм се по всякакви неравности(имам голяма need for speed) по павета, по много черни(както аз им викам) пътища, освен jumper-не понеже немога.
И ако някои ще каже че колелото не е подходящо за нещо защото е много тежко ще кажа тва - това че колелото ти е тежко не означава че неможеш да го караш както си искаш, моето тежи защото рамката е стоманена=много здрава(май?) и ако на тебе ти е толкова до теглото даваи си парите за скъпотии докато аз си се кефя на евтиното и здравото. Това че ти(имам предвид този които са му тежки 20кила+) си слаб и неможеш да въртиш на тежко си е твой проблем.Вярно е че няколко кила имат голяма разлика но пък ако свикнеш на тежко така като на леко получаваш по-добра физическа форма(ставаш по-як) от колкото този които винаги е карал на колело предназначено и олекотено за дадения стил каране.
От всичките глупости които издрънках искам да кажа че се чудя защо да си даваш парите след като и едно евтино колело може да ти свърши много добра работа.И понеже вече няма здрави(главно рамката имам предвид) колела за по 100лв на които да натрупраш качествени части но не най-скъпите.В днешно време около 800лв ще са ти достатъчни за много здраво и хубаво колело на което не трябва да му ъпгрейдваш нищо което можеш да си го караш как си щеш(поне при мене и всеки мои нормален познат е така).
пп извинете за офтопика и за коментара приличащ на нова тема.
иеее първият ми коментар
Няма смисъл. Темата съдържа върховни тъпотии. Дал съм я за триене.did написа:@denim:
би ли описал, как точно караш фрирайд?
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта