Пак за нов велосипед

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот Ozzie » Съб Мар 21, 2009 5:36 pm

pepino2821 написа:Другия ми проблем е ,че искам да си догна лоста с около 2 см , но нещо не става както си мислех. Развивам болта най отгоре и нищо. Не мърда на никъде.

Ако съм разбрал правилно, искаш да си вдигнеш кормилото.
По описания от теб начин няма как да стане, тъй като стержена на вилката е 1 1/8 инча.
За да си решиш проблема- купуваш лапа с по- голямо издигане, кормило с по- голямо издигане или и двете на куп. Има и лапи с променлив ъгъл, но не бих препоръчал такава покупка.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
Аватар
Ozzie
 
Мнения: 12470
Рейтинг: 1698
Регистриран на: Сря Мар 31, 2004 10:13 pm
Местоположение: Варна

Мнениеот hitar_potter » Съб Мар 21, 2009 6:31 pm

pepino2821 написа:И така взех си спринта. Направо е чисто нов. Нуждае се от настройка на скоростите ,защото не иска да свали на средния зъбак от големия. Другия ми проблем е ,че искам да си догна лоста с около 2 см , но нещо не става както си мислех. Развивам болта най отгоре и нищо. Не мърда на никъде. Ако начина е друг нека кажа някой. Общо взето ми излезе 230 лв с горивото до София.
Честито! Има две неща, които трябва да оправиш, ако не си ги оправил вече.

Трябва да оправиш посоката на вилката - за да го направиш:

- Отхлабваш болта, който влиза от горе в лапата
- Отхлабваш болтовете, които влизат отстранив лапата
- завърташ гумата на 180 градуса спрямо кормилото
- Затягаш болта, който влиза отгоре в лапата. Тук трябва много да внимаваш. Преди да го „затегнеш“, между рамката и вилката ще има луфт. Затягайки болта, в даден момент луфта ще изчезне. Това означава, че си затегнал болта достатъчно. За луфт проверяваш, като натискайки предната спирачка, буташ колелото напред-назад. Докато правиш това, трябва да си обхванал зоната между лапата и рамката. Така ще усетиш има ли луфт.
- Затягаш силно болтовете, които влизат отстрани на лапата
- Отхлабваш леко болта, който влиза от горе


Оправи си и наклона на седалката - седалката трябва да е хоризонтална ;)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот pepino2821 » Съб Мар 21, 2009 8:19 pm

(Честито! Има две неща, които трябва да оправиш, ако не си ги оправил вече. )

Това вече е направено.

Мерси много на всички. Колелото е много яко. Много ми се оскъпява с нова лапа и лост , затова за сега ще се кара така. Много е леко и върви супер (това в сравнение с предишното де).
Четох няколко теми за повдигане и одължаване , но нищо не ме грабна ,така че това е.
pepino2821
 
Мнения: 21
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Пет Юни 06, 2008 9:06 pm

Мнениеот KuklenskiqBiker » Съб Мар 21, 2009 10:45 pm

честито :beer: :beer:
Аватар
KuklenskiqBiker
 
Мнения: 121
Рейтинг: 1113
Регистриран на: Пон Сеп 22, 2008 8:59 pm

Предишна

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта