Здравейте форумци!
Хвърлил съм око на Drag Grand Canyon Pro (http://screambikes.eu/bg/velosipedi-gradski-hibridni/8794-velosiped-drag-grand-canyon-pro-2013.html).
Чуденката ми е дали да не спестя някой лев и да сляза по-ниско в йерархията на модела:
Comp (http://screambikes.eu/bg/velosipedi-gradski-hibridni/8689-velosiped-drag-grand-canyon-comp-2013.html)
или дори
Daily (http://screambikes.eu/bg/velosipedi-gradski-hibridni/8876-velosiped-drag-grand-canyon-daily-2013.html)
Карам от 5 години един микс базиран на рамка Ontario, но повечето от компонентите са от Grizzly (V-Brakes вместо дискове, по-евтина вилка с минимален ход, скоростите са Tourney).
Това го казвам с две цели:
1. ясно знам как ще карам новото колело - градско до работа, в парка, тревички ... скок от повече от бордюр е изключен.
2. сегашното ми колело не е от Карфур и съотвенто имам очаквания към следващото.
Причините да искам смяна са две:
1. събрал съм пари и съм в "сега или никога"
2. сегашното колело ми е бавно: карам със съвсем гладки гуми (Kojak 26/2.0) но максималното предавателно число е 42-12.
3. сегашното ми колело е L 20" рамка МТБ, а бих взел "хибрид" XL 21.5. Изобщо из интернета пише, че хибридите по-изправен ги караш и по-пазят кръста.
Ходих скоро да питам за варианти за ъпгрейд и знам, че 40лв ми купуват курбели с 48 венец. Но пък и погледнах там едни 28" с 48/11 ... и ми грабнаха окото.
Конкретно гледах out-of-the-box Drag Grand Canyon Pro (655лв).
Ще усетя ли разликата между 26" (сликове!) 48/12 и 28" 48/11?
Дали си струва да взема Daily (395лв в момента) и да подменя задната касета с нещо 11-32?
Не съм разочарован от Tourney компонентите, вършат ми работа. И вилката (мисля, че е точно моята в момента) ми върши работа.
Хвърлете някой коментар, а?