Интересно предложение в МЕТРО ..... може би.

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Интересно предложение в МЕТРО ..... може би.

Мнениеот Lovemachine » Сря Мар 05, 2008 12:19 am

Привет байкъри,

на прага съм да сменям стария изпотрошен твърдак с нещо ново. По скалата описана от админа, съм някъде в зоната на новаците :). От известно време оглеждам пазара, чета из форумите а онзи ден се натъкнах на това: http://www.picnote.com/view/960167549/DSC00581.jpg".
Да си кажа право грабна ме на външен вид...
Като цена се вмества в бюджета ми от около 700 лева max. Колелото ще се кара основно културно и не чак толкова по горите и стръмните пътеки събота, неделя и по почивките ( през останалото време трябва да се работи :irked: ). Как ви се струва, къде му виждате кусурите и плюсовете пред прочутото онтарио например? пречи или помага задното окачване при каране по асфалт? Предварително благодаря за помощта!
Аватар
Lovemachine
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Вто Мар 04, 2008 3:46 pm
Местоположение: София

Мнениеот boian » Сря Мар 05, 2008 12:45 am

само като чуя метро и колело от там бегам с 300 за 700 лв можеш да си сглобиш прилично колелце
никога на колене пред когото и да е
Аватар
boian
 
Мнения: 942
Рейтинг: 1905
Регистриран на: Сря Сеп 15, 2004 11:02 pm
Местоположение: Bulgaria

Мнениеот Lovemachine » Сря Мар 05, 2008 1:12 am

В последствие го видях и по други места ... просто позлвам брошурата на метро щото го има описано и снимано....
Аватар
Lovemachine
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Вто Мар 04, 2008 3:46 pm
Местоположение: София

Мнениеот D-RIDER » Сря Мар 05, 2008 8:11 am

Ми нещо марката е крос а тва не е мн хубаво.По добре наистина си сглоби някакво,хем ще ти е по интересно хем ще е по хубаво.;)
Аватар
D-RIDER
 
Мнения: 183
Рейтинг: 936
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 9:37 am
Местоположение: Кърджали

Мнениеот Antares » Сря Мар 05, 2008 8:30 am

Ще ми се разсърдите ли, ако повърна?
Понеже работя с МЕТРО, да не ти говоря през какво ще минеш, за да се пребориш за гаранцията си... При всички положения - оставяш си колелото и незнам си колко дни ще те мотат, може и месец(и), няколко пъти ще ти звънят, за да те питат какво аджеба му е на колелото и е доста вероятно да го получиш "отремонтирано" в първоначалния му вид, без видима промяна.
Самото колело - изглежда ми като опит да се направи репродукция на картина на Салвадор Дали във велосипедна рамка... Вижда ми се абсурдна геометрията й, окачването е... тихичко... Окомплектовка... това "дискови спирачки" може и да значи Promax, Logan, Tektrо, които вярвай ми - имат същата спирачна сила, каквато можеш да окажеш, като си суркаш обувката по шосето...
За тия пари - пали джапанките и отивай в някоя веломания, байк център или който и да е представител на Драг, Спринт и хващай за ушите някой аполон или онтарио. От тая "мекица" няма смисъл...
Карикатурите ми . Крива Спица
He who sacrifices freedom for security deserves neither!
Ben Franklin
Аватар
Antares
 
Мнения: 7461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пон Сеп 18, 2006 9:26 pm
Местоположение: София

Мнениеот MIRO A » Сря Мар 05, 2008 8:45 am

Antares написа:Ще ми се разсърдите ли, ако повърна?
Понеже работя с МЕТРО, да не ти говоря през какво ще минеш, за да се пребориш за гаранцията си... При всички положения - оставяш си колелото и незнам си колко дни ще те мотат, може и месец(и), няколко пъти ще ти звънят, за да те питат какво аджеба му е на колелото и е доста вероятно да го получиш "отремонтирано" в първоначалния му вид, без видима промяна.
Самото колело - изглежда ми като опит да се направи репродукция на картина на Салвадор Дали във велосипедна рамка... Вижда ми се абсурдна геометрията й, окачването е... тихичко... Окомплектовка... това "дискови спирачки" може и да значи Promax, Logan, Tektrо, които вярвай ми - имат същата спирачна сила, каквато можеш да окажеш, като си суркаш обувката по шосето...
За тия пари - пали джапанките и отивай в някоя веломания, байк център или който и да е представител на Драг, Спринт и хващай за ушите някой аполон или онтарио. От тая "мекица" няма смисъл...
:agree:
Live free or die trying
Аватар
MIRO A
 
Мнения: 777
Рейтинг: 971
Регистриран на: Вто Окт 09, 2007 5:15 pm
Местоположение: София

Re: Интересно предложение в МЕТРО ..... може би.

Мнениеот bikerider » Сря Мар 05, 2008 8:54 am

Lovemachine написа:пречи или помага задното окачване при каране по асфалт?


Това окачване и този амортисьор - да. Най-вече на слуха.

Язък ти за парите ако ги потрошиш за този боклук.

Lovemachine написа:пречи или помага задното окачване?


:D:rofl:
:peace:
Do or do not. There is no try...
Аватар
bikerider
 
Мнения: 17273
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Окт 07, 2003 10:25 am
Местоположение: Eutropia

Re: Интересно предложение в МЕТРО ..... може би.

Мнениеот hitar_potter » Сря Мар 05, 2008 9:40 am

Lovemachine написа:Привет байкъри,

на прага съм да сменям стария изпотрошен твърдак с нещо ново. По скалата описана от админа, съм някъде в зоната на новаците :). От известно време оглеждам пазара, чета из форумите а онзи ден се натъкнах на това: http://www.picnote.com/view/960167549/DSC00581.jpg".
Да си кажа право грабна ме на външен вид...
Като цена се вмества в бюджета ми от около 700 лева max. Колелото ще се кара основно културно и не чак толкова по горите и стръмните пътеки събота, неделя и по почивките ( през останалото време трябва да се работи :irked: ). Как ви се струва, къде му виждате кусурите и плюсовете пред прочутото онтарио например? пречи или помага задното окачване при каране по асфалт? Предварително благодаря за помощта!



хидротубинг... Alivo .. тия момчета грамотни ли саа

А за колелото - според мен, мн хляб трябва да изядат от крос, за да настигнат драг/още-повече рам.. Това, което е най-хубаво в онтариото е, че има достатъчно много хора, които са го подлагали на тормоз и колелцето се е справяло доста прилично, а този крос е доста незнаен.. (сега като се замисля... колко стотин модела се едни и същи боклуци има на крос?) Иначе за задното окачване - за ммоя стил то по-скоро пречи от колкото помага. Аз обичам да карам ХС, както и много често карам на асфалт из София. На този клас байкове докато въртиш, задното окачване посоянно ше се люлее нагоре-надолу и само ще ти пречи. Дисковите на кроса също смятам за мноого излишни. Ако няма да правиш зверски спускания (а смятам, че няма, защото казваш, че си начинаещ), спирачната сила на хубави вбрейк ще ти стигне ;) Препоръчвам ти да си купиш едно онтарио, по възможност преди да го купиш, да ти сменят вилката с ХСR, примерно, хубаво ще е да си смениш и гумите, защото тия CST могат да ти правят проблеми, и със остатъка от парите да си вземеш каска. Мойто скромно мнение е, че дори до 700 лева, Онтарио е най-добрия избор :agree: Аре, успех с покупката и да се похвалиш после :beer:


П.П. Добре, тия от крос мразят ли спиците, не мога да разбера... >_<
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Sp0nG » Сря Мар 05, 2008 9:52 am

Не знам за вас, но аз силно се замислям вече за двойностепенни джанти :rofl:

И btw Tektro-то си спира прилично, дори по-добре от ниските класове шимано :idea:
Аватар
Sp0nG
 
Мнения: 896
Рейтинг: 1912
Регистриран на: Пон Фев 23, 2004 6:40 pm
Местоположение: София, България

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Мар 05, 2008 10:26 am

Ами това ?Това
Или
Това?
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот Reactor » Сря Мар 05, 2008 10:30 am

Не го купувай.За тези пари,можеш да си вземеш наистина много хубаво колелце с което ще можеш да покарваш не само по асфалт.Но в никакъв случай не ги давай за КРОСС.
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот hitar_potter » Сря Мар 05, 2008 10:36 am

HepBeH_XaMcTep написа:Ами това ?Това
Или
Това?

Ъъм.. все пак бих заложил на онтарио с добра окомплектовка... не знам защо, но имам някакви резерви към НТ1..
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот Reactor » Сря Мар 05, 2008 10:39 am

HepBeH_XaMcTep написа:Ами това ?Това
Или
Това?


:agree:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот D-RIDER » Сря Мар 05, 2008 10:41 am

Според мен RAM HT1 е много ама много по добре от тоя крос който не се знае колко ще го караш.Все пак рагледай саитове има и други хубави колела,обаче от кроса се откажи.
Аватар
D-RIDER
 
Мнения: 183
Рейтинг: 936
Регистриран на: Съб Фев 02, 2008 9:37 am
Местоположение: Кърджали

Мнениеот bravo » Сря Мар 05, 2008 10:54 am

добре бе защо сравнявате колелата по марки не мога да разбера, след като те са изградени от компоненти - сравнявайте ги първо по компоненти и и ще добиете по- реална преценка за качествата им ;)
примерно кроса има по-добра вилка, команди и дерейльори от онтариото. спирачкита са кофти но като цяло мисля че е по-добро.

п.п. не знам само задното окачване дали няма да се разлуфти бързо - ако е така, по-добре някой твърдак.
bravo
 
Мнения: 31
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Сря Мар 05, 2008 10:46 am

Мнениеот InverT_BikeR » Сря Мар 05, 2008 11:04 am

Учудващо много ми прилича на това
Моят съвет е да преглеждаш пазара редовно, защото за тези пари можеш да намериш в пъти по-добро колело втора употреба. Или да събираш части и да си го сглобиш сам, така ще ти е по интересно, ще разбереш малко от малко устройството на колелото, ще можеш да си го сервизираш по нататък. А и най важното че ще е по твой вкус ще си си подбрал всяка част и ще ти върши точна работа. Това е моят съвет :)


bravo написа:да - дори си е 1:1, а е кроса е по-евтин със 100ина лева...


не е 1:1, по скоро 2:3 ;)
Последна промяна InverT_BikeR на Сря Мар 05, 2008 11:36 am, променена общо 1 път
Аватар
InverT_BikeR
 
Мнения: 227
Рейтинг: 1097
Регистриран на: Съб Фев 09, 2008 9:22 pm

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Мар 05, 2008 11:10 am

hitar_potter написа:
HepBeH_XaMcTep написа:Ами това ?Това
Или
Това?

Ъъм.. все пак бих заложил на онтарио с добра окомплектовка... не знам защо, но имам някакви резерви към НТ1..


На Zoom кормило/лапа/колче?
Евтини чашки?
Драг са известни със своите окомплектовки "по поръчка"
Преди 2 години... един приятел искаше Factory DH с "леки промени"....
Продадоха му колелото с Tectro IO 160мм спирачки и думите "Или това, или нищо"
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот bravo » Сря Мар 05, 2008 11:22 am

InverT_BikeR написа:Учудващо много ми прилича на това
Моят съвет е да преглеждаш пазара редовно, защото за тези пари можеш да намериш в пъти по-добро колело втора употреба. Или да събираш части и да си го сглобиш сам, така ще ти е по интересно, ще разбереш малко от малко устройството на колелото, ще можеш да си го сервизираш по нататък. А и най важното че ще е по твой вкус ще си си подбрал всяка част и ще ти върши точна работа. Това е моят съвет :)

да - дори си е 1:1, а е кроса е по-евтин със 100ина лева...
bravo
 
Мнения: 31
Рейтинг: 1220
Регистриран на: Сря Мар 05, 2008 10:46 am

Мнениеот Lovemachine » Сря Мар 05, 2008 11:33 am

Хора, благодаря, че приехте присърце казуса ми. Определено ако ще е hardtail ще се насоча към HT1db .... и все пак ... мисля да го погледна тоя кросс заедно с един френд който е в час с тематиката. Като ви слушам по-скоро започвам да се замислям концептуално за нуждата от задно окачване при моя стил на каране ... тоя заден амортесьор няма ли да клати изнервящо при въртене по асфалт ? и какво е хидротубинг всъщност ?
Аватар
Lovemachine
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Вто Мар 04, 2008 3:46 pm
Местоположение: София

Мнениеот Reactor » Сря Мар 05, 2008 11:34 am

Тепърва Raleght и Cross ще си приличат все повече и повече.Просто първите купиха вторите ако не греша.Да се надяваме,че за в бъдеще,това ще окаже положително влияние върху качеството на продуктите. :offtopic:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот HepBeH_XaMcTep » Сря Мар 05, 2008 11:45 am

Lovemachine написа:Хора, благодаря, че приехте присърце казуса ми. Определено ако ще е hardtail ще се насоча към HT1db ....


Добър избор! п.с.
Рамбайкс предлагат поръчкови цветове на рамката;
Драсни им един мейл, като поръчваш двуколката!
:beer:

Lovemachine написа: и какво е хидротубинг всъщност ?

Нов термин, измислен от някой който си няма идея за какво пише ;)
Изображение
Nikon d300 +Nikon 50mm f1.4, Tamron 17-50 2.8 +SB600 +Minolta 5400hs +RF-602
Аватар
HepBeH_XaMcTep
 
Мнения: 7592
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Чет Юли 01, 2004 12:51 pm
Местоположение: 42.697556 N, 23.323638 E

Мнениеот hitar_potter » Сря Мар 05, 2008 12:12 pm

Lovemachine написа:Хора, благодаря, че приехте присърце казуса ми. Определено ако ще е hardtail ще се насоча към HT1db .... и все пак ... мисля да го погледна тоя кросс заедно с един френд който е в час с тематиката. Като ви слушам по-скоро започвам да се замислям концептуално за нуждата от задно окачване при моя стил на каране ... тоя заден амортесьор няма ли да клати изнервящо при въртене по асфалт ? и какво е хидротубинг всъщност ?
RAM-a е хубаво колело :) А този крос... наистина има малко мисъл в него, но съм сигурен, че РАМ-а ще е много по-добър. Както казах по-рано, задния амортисьор само ще ти пречи - това просто е една пружина... А това ¨хидротубинг¨ в същност е хидроформинг и е метод за правене на рамки, най-общо казано ;)
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот ACID BURN » Сря Мар 05, 2008 12:42 pm

Хмммм.... не съм чел цялата тема, обаче един въпрос ще задам.Та....Защо всеки новодошъл пише тема "Какво колело да си взема?".И на края всички казват или драг или РАМ, по-точно да задам въпроса си.Защо никой не чете това, което има в форума.Това ме изнервя мн.Всеки иска да получи отговора на готово.За мен човек, който прави тема в тоя раздел има колебания, който са на ръба да го накарат да си вземе някое колело.А не, еми са кажете ми какво колело да си взема, не писал нищо кво, как ще го използва, ама пише.Айде в тоя случай не е така, но капка по капка чашата преля. :offtopic: :nono:
Аватар
ACID BURN
 
Мнения: 1267
Рейтинг: 1820
Регистриран на: Вто Май 01, 2007 1:03 pm
Местоположение: София,България

Мнениеот Reactor » Сря Мар 05, 2008 1:20 pm

ACID BURN написа:Хмммм.... не съм чел цялата тема, обаче един въпрос ще задам.Та....Защо всеки новодошъл пише тема "Какво колело да си взема?".И на края всички казват или драг или РАМ, по-точно да задам въпроса си.Защо никой не чете това, което има в форума.Това ме изнервя мн.Всеки иска да получи отговора на готово.За мен човек, който прави тема в тоя раздел има колебания, който са на ръба да го накарат да си вземе някое колело.А не, еми са кажете ми какво колело да си взема, не писал нищо кво, как ще го използва, ама пише.Айде в тоя случай не е така, но капка по капка чашата преля. :offtopic: :nono:

Защото е по лесно да зададе направо въпроса,отколкото първо да се запознае със сайта,темите и възможностите които се предлагат.Иначе казано,или липса на силен искрен интерес към материята,или просто МЪРЗЕЛ. :offtopic:
Аватар
Reactor
 
Мнения: 3594
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Вто Фев 06, 2007 9:08 am
Местоположение: гр.София жк.Младост 1А

Мнениеот Lovemachine » Сря Мар 05, 2008 2:52 pm

Пичове, съжалявам ако съм ви създал некви главоболия ... за хората които е крайно досадно нека не се чувстват задължени да пишат по темата. На тези които биха дали съвет пък макар и по неграмотно зададен въпрос - БЛАГОДАРЯ.

Та по темата: Явно няма да е Fullsuspension и може би ще надскоча бюджета. В Младост гледах един РАМ НТ2 за около 850-900лв. http://www.ridespot.net/product_info.ph ... e0ad38a967

Но с две обикновени дискови спирачки и предната вилка е ДАРТ 2.
Аватар
Lovemachine
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Вто Мар 04, 2008 3:46 pm
Местоположение: София

Мнениеот Pr3d4t0R » Сря Мар 05, 2008 2:56 pm

Lovemachine написа:Хора, благодаря, че приехте присърце казуса ми. Определено ако ще е hardtail ще се насоча към HT1db .... и все пак ... мисля да го погледна тоя кросс заедно с един френд който е в час с тематиката. Като ви слушам по-скоро започвам да се замислям концептуално за нуждата от задно окачване при моя стил на каране ... тоя заден амортесьор няма ли да клати изнервящо при въртене по асфалт ? и какво е хидротубинг всъщност ?


Няма смисъл да си губиш времето на теб и твоя приятел, за да ходите да го гледате. Какво гаранционно обслужване можеш да очакваш от магазин основно за хранителни стоки?!

Разгледай моделите на РАМ, Драг и Спринт по специализираните вело-магазини (има тема с адреси и телефони в общ форум, ако не се лъжа), където освен що годе компетентно мнение ще закупиш и добър велосипед и обслужване (реглаж на скорости, спирачки и т.н.).

Задължително си купи и каска :agree:

:beer:

:offtopic: Все пак сме форум, който е създаден за обсъждане на теми свързани с колоезденето, а не библиотека, в която всеки да се рови.
Аватар
Pr3d4t0R
 
Мнения: 3987
Рейтинг: 1980
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 10:07 am

Re: Интересно предложение в МЕТРО ..... може би.

Мнениеот botroid » Сря Мар 05, 2008 7:01 pm

Lovemachine написа:онзи ден се натъкнах на това: http://www.picnote.com/view/960167549/DSC00581.jpg".
Да си кажа право грабна ме на външен вид...
Като цена се вмества в бюджета ми от около 700 лева max. Колелото ще се кара основно културно и не чак толкова по горите и стръмните пътеки събота, неделя. Как ви се струва, къде му виждате кусурите и плюсовете пред прочутото онтарио например? пречи или помага задното окачване при каране по асфалт?


Колело не се избира по външния вид, а по отзивите на други хора за него! Избери модел, които е масов, каран от доста хора и за които може винаги да получиш точна информация. Прочутото Онтарио не случайно е такова и няма никаква причина да избереш тоя Крос пред него.
Задно окачване няма да ти трябва, при педалиране на асфалт постоянно ще се сгъва и ще се люлееш нагоре-надолу и при качване на баири амортисьора ще ти поглъща немалка част от предавателното усилие. На черен път возията на колелото няма да е друсава и ще ти е по-комфортно, отколкото с твърда задница, но няма да мине дълго време преди амортисьора да се разлуфти, разскърца и ще имаш повече проблеми от него, отколкото полза.
Щом ще караш предимно културно, надали ще ти трябва колело над 700 лв. както и дискови спирачки. Едно обикновенно Онтарио за 410 лв. ще ти свърши добра работа и е с оптимално съотношение цена/качество. По-нататък, ако имаш нужда, винаги може да му сложиш и по-хубава вилка, команди, дерайльори и т.н. Все пак, ако искаш нещо по-елитно, може да погледнеш и Drag ZX5. Много леко колело, защото няма излишни неща като задна пружина и дискови спирачки, а и самата рамка тежи под 2 кг.
Аватар
botroid
 
Мнения: 701
Рейтинг: 1343
Регистриран на: Вто Авг 14, 2007 3:53 pm
Местоположение: Габрово

Мнениеот le_faux » Сря Мар 05, 2008 7:41 pm

GSM: 0877048418
skype: vassil.karamphilov
Аватар
le_faux
 
Мнения: 170
Рейтинг: 1175
Регистриран на: Пон Юли 23, 2007 3:38 pm

Мнениеот Lovemachine » Сря Мар 05, 2008 8:11 pm

Смятате че 900 лева за НТ2 са изхвърляне ? Все пак взимам го с идеята ако се запаля в последствие да карам повечко да имам малко по-добра база за надграждане ... пък и РАМ-а ми се стори доста по-качествен и лек от онтариото. Да не говорим, че след като видях двете колела едно до друго дори и да направя по-разумния избор винаги ще ме е яд че не съм на РАМ-а :)
Аватар
Lovemachine
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Вто Мар 04, 2008 3:46 pm
Местоположение: София

Мнениеот Lovemachine » Сря Мар 05, 2008 8:16 pm

И какво мислите по темата за капли с по-малко спици ?
Аватар
Lovemachine
 
Мнения: 39
Рейтинг: 1198
Регистриран на: Вто Мар 04, 2008 3:46 pm
Местоположение: София

Следваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта