Случайно попаднах в една група във ФБ на една статийка, че колелата Drag Не стрували.... Ето я и статията
Защо да не си купувате велосипед марка - '1.DRAG' и да не пазарувате от онлайн магазин - '2.Screambikes' ?!?
__________________________________________________________
На първо място ще спомена широко известният факт, че велосипеда 1.DRAG струва с 150 - 200 лв повече от аналогичен такъв със същият монтаж, само заради надписа с логото 1.DRAG.
Компонентите на продаваните велосипеди от различните марки /БГ - "производители"/ се доставят и идват почти винаги от едно и също място - Китай.
Тук само се сглобяват ,пакетират и предоставят на различните магазини за продажба.
Цените които виждаме по магазините се определят еднолично и по усмотрение на различните БГ "производители" и техните представители в търговската мрежа.
Така за едни и същи части и рамка с различен надпис, може да платите с 200лв повече. Запазен номер на 1.ДРАГ !
В последните години ,цените започнаха да се покачват със всяка година с около 50лв а, обяснението ,че китайците вече не искали да ядат само ориз ,ами към него да имало и гарнитура - пържола.Заради тази причина им били вдигнали заплатите и за това нашите "производители" респективно, вдигали цените на велосипедите. devil emoticon
Поради вече силната конкуренция и с цел атрактивни цени и най-вече да намалят разходите си, някои "производители" /сещате се кои/ , взеха да въртят номера от различно естество.
Като се започне от: отказ от гаранционно обслужване под различна форма или пробутване на велосипед с някоя друга заменена ниско бюджетна част в монтажа,най-вече практикувано при онлайн търговия.
Разбира се за последното се изискват помагачи, като най усърден в това отношение е онлайн магазин - 2.Screambikes.
Именно за това ,най-малкото за да са подготвени какво може да очакват бъдещите клиенти на този онлайн магазин, предоставям на Вашето внимание сагата с един клиент, решил да зададе няколко въпроса.
****************************
Клиент:
Здравейте
На колелото от долупосоченият линк и размер 18 / къде да видя мерките на тръбите / ? Имате ли достатъчно налични бройки ?
http://screambikes.eu/…/9555-velosiped-drag-zx4-te-2014.html
****************************
2.screambikes.eu:
Здравейте
Не мога да Ви кажа какво количество имаме останало в момента.
Този размер 18" всъщност показва колко е дълга седалковата тръба - 18 инча. Вас коя тръба Ви интересува?
****************************
Клиент:
Водопроводната на комшийката ! /това е само мисловна реакция и не е писано/
Готово ,информирах се и си поръчах ! В понеделник щяло да пристигне със Спиди. smile emoticon Поздрави.
****************************
2.screambikes.eu:
Добре. smile emoticon
****************************
Клиент:
Здравейте! Имам един въпрос.
Закупих си от Вас въпросното колело, което пристигна днес.
Когато отворих кашона вкъщи и разгледах внимателно детайлите установих, че някои от тях не отговарят на описанието!
Става въпрос за следното колело:
http://screambikes.eu/…/9555-velosiped-drag-zx4-te-2014.html
частите които не отговарят са:
1) гумите не са Schwalbe Smart Sam 26X2.1 ,а вместо тях има други CONTINENTAL TRAFFIC 26X2.1"
2) размера на кормилото не отговаря на 680мм ,а е по късото 630мм
На пръв поглед не е кой знае какво, но това за мен е сериозен проблем, тъй като кормилото ще ми е късо и няма да ми се въже със стойката. От там идват предпоставки за болки в рамената и некомфорт за каране и т.н.
Гумите които са на колелото в момента, са с почти половин килограм по-тежки от тези които са посочени в описанието. Аз не си карам колелото пред блока или до магазина , а изминавам по 50 - 60 км на ден и за мен има значение теглото !
Въпроса ми е какво правим ???
****************************
2.screambikes.eu:
Здравейте
При производството на велосипедите понякога има промяна в компонентите, като винаги продуктите са същия клас. Така се е получило и във Вашия случай.
Заради подвеждащата информация Ви предлагаме ваучер за 7% отстъпка от следващата Ви поръчка.
****************************
Клиент:
Здравейте !
И как става така ,че винаги промяната на компонентите от БЪЛГАРСКИТЕ производители са винаги в тяхна полза ?
В случая, по-лоши и тежки гуми и по-късо кормило на по-ниска цена с 5лв /разлика 15%/.
Аз разбирам ,че нямате вина за тарикатлъците на прехвалената марка 1.DRAG и Ви благодаря за предложението, но мисля да се придържаме към законовите изисквания,
а именно:
'Когато потребителската стока не отговаря, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие - за негова сметка'
****************************
2.screambikes.eu:
(19:57:58 — премахнато)] Съобщението е премахнато.
Промяната не е в полза на производителя, а в полза на потребителя. Гумите Traffic са на едно ниво със Smart Sam, а относно кормилото - за колоездач използващ по-ниска рамка, е нормално, да има нужда и от по-късо кормило. Както написах и по-горе, компонентите на даден велосипед е възможно да бъдат променени, като при замяната продуктите трябва да бъдат от същия клас. В сегашния случай, смятам, че това нещо е изпълнено. Това не го практикуват само "тарикатлъците на прехвалената марка 1.DRAG", но и други големи производители на велосипеди.
В 7-дневен срок от получаването на даден продукт поръчан онлайн, можете да го върнете и даже транспортните разходи за това ще поемем ние.
****************************
Клиент:
Не съм Ви искал искал консултациите, кое на какво е еквивалент и кое е по-добро!
Много по компетентен съм от повечето от ВАС и не ми трябват разяснения ,още по-малко на юридическо ниво...
Това кое, кой, как практикувал хич не ме интересува, а това което сте дали в описанието и очаквам да получа като покупка от ВАС.
Купувал съм два велосипеда от sportdelivery и всичко е било точно, противно на вашите версии, за лотариен монтаж практикуван от всички производители.
Вече имам информация ,че от 1.DRAG са сглобили голяма част конфигурации с по-ниски и различни монтажи, които не отговарят на описанието на продавания продукт и доста хора ще се почувстват измамени и респективно ще Ви върнат стоката.
Вие сте много наясно ,че компонентите не отговарят, понеже сте отваряли кашоните ,най-малкото за да пускате гаранционните карти вътре, но пробутвате стоката на принципа ако мине номера.
Предлагам за да не се разправяме повече - /което ми е хоби/, да изпратите по куриер /за Ваша сметка/ точните гуми от описанието Schwalbe Smart Sam 26X2.1 , а аз съответно да му предам,неотговарящите чисто нови CONTINENTAL TRAFFIC 26X2.1 .
Кормилото няма да го сменяме,че става по-сложна работата, ще си го заменя с мое лично, по-дълго такова.
Относно дължината на въпросното кормило към съответният размер рамка, това принципно е така, но е и също въпрос на избор.
Принципа на онлайн търговията е ,че се пазарува по описание и следва то да е точно. Купувача си прави сметка именно по него и много добре си е преценил какво и защо купува!
Не съм фен ,на отстъпки и промоции под 30%
Поздрави !
****************************
Клиент:
Колко време Ви трябва за да отговорите? Вече 24часа няма резултат ! Обръщам Ви внимание ,че е във ваш интерес да го направите възможно най-скоро. Също така настоявам да знам с кой провеждам комуникацията ,за да споделя евентуално, непосредствените си впечатления от отношението му и професионалните му умения, на
хората от които си получава заплатата.
****************************
2.screambikes.eu: Аз съм Д***** П******. Нямах възможност да следя и отговарям на Skype съобщенията през последните два дни и заради това не съм Ви отговорил по-рано.
Нямаме възможност да Ви изпратим гумите. Както написах и по-горе - върнете ни велосипеда и ние ще Ви върнем парите заплатени за него. Единственият друг вариант е за ваучер от 7% отстъпка при следваща поръчка.
****************************
Клиент:
О.К.
Разбирам ,че инструкциите са да работите в тази посока и Вие ,г-н П***** сте принуден да се придържате към тях. Само малко тона, на моменти... но както и да е.
Аз велосипеда няма да си играя да връщам, понеже не ми се занимава с глупости и не съм за 5 - 10 лв,а още по-малко съм мошеник на дребно, за разлика от Вас.
Под ,Вас имам предвид 2.Screambikes и най вече, "великата марка" - 1.DRAG.
Държа да отбележа обаче,че много мразя разни тарикати да остават безнаказани, най-малкото защото / всяко ненаказано зло - поражда след себе си ново зло /. Такъв бизнес който чрез измами се опитва да
печели, не го чака нищо положително за в бъдеще.
Лично аз ,смятам да допринеса доволно, за нанасянето на няколко хиляди левове загуби на 1.Drag и съответно вашият магазин - 2.Screambikes.
Тъй като съм деен участник - същевременно член и дори организатор, на едни от най-големите групи и колоездачни клубове в гр.Варна ,мисля да сведа до вниманието на над 3 000 / хиляди / редовно практикуващи спорта/ хобито колоездене , защо никога да не пазаруват от Вашият магазин и за нищо на света да не си купуват велосипед марка 1.DRAG.
Както до мен , такa и до същите тези /редовно каращи велосипед / ,ежедневно се допитват хора с въпроса какъв велосипед да си купят и от къде? Едва ли ще препоръчаме вашият сайт и марката 1.Drag, за която имам много какво да кажа в негативен аспект, но това ще го запазя за бъдещите клиенти - колоездачи.
Може да информирате началниците си, че много хора с които съм разговарял са им обидени и за в бъдеще да не очакват нищо добро от гр.Варна.
Без уважение...
Извадка от "Гаранционните карти на - 1.DRAG" / всеки да си прави сам извода
Гаранцията не покрива:
1)Поддръжка на велосипеда
2)Ремонти произлизащи от нормалното износване на велосипеда (външни гуми,спирачки,верига,венци,средно движение, изкривяване на капли и ТАКА НАТАТЪК !!!
Тук е мястото да се зададе въпроса. Нещо въобще покрива ли гаранцията на велосипедите 1.DRAG ?!?
Това последното и т.н. / и така нататък/, е доста удобно и разтегливо понятие и може да означава ВСИЧКО. По точно означава,че за всичко ще се плаща ,а клиента ще духа супата.
Пример - 3.КРОС:
"Уважаеми Приятели,
Ние, Крос ООД, следим внимателно форума и Вашите мнения.
Последните два дни в темата възникват ред важни въпроси, на които сме длъжни да отговорим.
Нека започнем от гаранцията на велосипедите
Всички модели велосипеди Крос имат гаранция 2 (две) години , считано от датата на продажба на велосипеда. Две годишната гаранция е по закон в ЕС, никой не може и няма право да дава по-къс гаранционен период.
С цел по-добро обслужване големите търговци на велосипеди,издават собствени гаранционни карти. Ние, Крос ООД, нямаме нищо против това, но Ви съветваме при покупката на велосипеда ДА ИЗИСКВАТЕ да получите и фабричната гаранция, както и всички съпътстващи я материали – инструкции за ползване от Shimano, SR Suntour, Sram и т.н., както и фабричната инструкция за експлоатация на велосипеда. Всички тези материали се доставят с всеки велосипед на всеки търговец.
Какво е това „консуматив“? Единствено външните гуми на велосипеда и накладките на спирачките. Нищо друго! ВСИЧКО останало е предмет на гаранцията, включително каплите и наплетените колела!
Съветваме Ви след първите изминати 70 -80 км да посетите сервиза за профилактичен преглед и центровка на жила и капли.
ВЕЛОСИПЕДИТЕ „КРОС“ В ГАРАНЦИЯ ЩЕ БЪДАТ ОБСЛУЖЕНИ БЕЗПЛАТНО, НЕЗАВИСИМО ДАЛИ ПРЕДОСТАВЯТ ФАБРИЧНА ГАРАНЦИОННА КАРТА ИЛИ ТАКАВА, ИЗДАДЕНА ОТ МАГАЗИНА, ОТ КОЙТО СА ЗАКУПЕНИ, В ОТОРИЗИРАНИТЕ СЕРВИЗИ НА КРОС ООД В ЦЯЛАТА СТРАНА."
P.S.
Може свободно да се публикува и разпространява.