Велосипед до 700-800лв.

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Re: Велосипед до 700-800лв.

Мнениеот m3a1 » Пет Юни 12, 2015 2:10 pm

victortrt написа:За това - http://koleloto.bg/product/1078/cross-2 ... -2015.html ли говориш, че не става ясно, но :beer: :beer: :beer: :beer:

Да точно за него, и на втория ден - днес се пребих като куче с него :banghead: , преди малко карах по шосето и загубих контрол заради преминаваща кола и се обърнах и паднах та се ожулих целия(главата ожулих - точно днес реших да не си сложа каската! ,коляно и двете китки ме болят яко...), велосипеда нищо му няма... дребни драскотини и то по светлените и cateye-я .... :banghead: , не съм свикнал с велосипеда, и ето ти произшествие...
http://pics.data.bg/albums/39547/%D1%81%D0%B4%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B4
m3a1
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 22, 2015 7:32 pm

Re: Велосипед до 700-800лв.

Мнениеот victortrt » Пет Юни 12, 2015 3:56 pm

Не губи контрол заради коли, карай навън /извънградско/ с каска и ръкавици. Може да изглежда претенциозно, но при падане ръкавиците ще се ожулят вместо ръцете, а ожулени длани са кофти нещо.
Едни ръкавици са 10-15 лева - късаш и хвърляш.
За каската вече сам знаеш защо ти е, пък и понякога просто пази от клони на дървета, които са доста ниско, дори да караш по шосе.
ПС Нещо ниско ми се струва седалката.
Иначе честито и много безаварийни. :beer:
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Велосипед до 700-800лв.

Мнениеот m3a1 » Пет Юни 12, 2015 4:51 pm

victortrt написа:Не губи контрол заради коли, карай навън /извънградско/ с каска и ръкавици. Може да изглежда претенциозно, но при падане ръкавиците ще се ожулят вместо ръцете, а ожулени длани са кофти нещо.
Едни ръкавици са 10-15 лева - късаш и хвърляш.
За каската вече сам знаеш защо ти е, пък и понякога просто пази от клони на дървета, които са доста ниско, дори да караш по шосе.
ПС Нещо ниско ми се струва седалката.
Иначе честито и много безаварийни. :beer:

Вече ще ми е за обеца на ухото, то не само че са ожулени ами са и натъртени, дано да нямам и нещо пукнато че яко ме болят :bowdown: . Аз ръкавици си имам и каска, ама кой да ги слага... само клинче ми липсва ще трябва да си купя че 25км се усеща необходимостта му.
Аз я свалих седалката, малко ми идваше висока.
Казаха ми момчетата от веломагазина при покой да свалям до най-ниския венец, да не стои в напрежение оптегача, други съвети за експлоатация?
И май имам нужда от помощ за превключване на предавки - има ли матеряли по въпроса? :boggled:
m3a1
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 22, 2015 7:32 pm

Re: Велосипед до 700-800лв.

Мнениеот victortrt » Пет Юни 12, 2015 5:30 pm

Няма ли упътване това колело. Какво за смяната. Принципът и логиката е да комбинираш голяма плоча отпред с малки венци отзад, малка плоча с големи венци и средна плоча със средните.
Средна плоча с крайните 1-2 не е добре, както и малко с малко и обратно, освен при покой, защото тогава двата дерайльора не са с опънати пружини.
Иначе се дублират, а и веригата се кръстосва и не е добре.
Самата смяна се прави като въртиш, но по-леко от необходимото за движение, тоест без да ускоряваш, а велосипеда за миг-два да върви по инерция, не от въртенето на педалите.
Не го обясних май добре, но исках да кажа, че при смяна на скорости пак въртиш, но без да усещаш усилие.
Вече на какъв терен като наклон, коя предавка да избереш е повече въпрос на усет.
Според мен най-важния принцип е да смениш предварително скоростите, а не като се промени терена. Това особено важи при предстоящи стръмни изкачвания - сменя се преди да почнат. Ако ги видиш де, че има и "баири зад завоя" /който е ходил до Брезник знае оня в Пожарево или Гурмазово :banghead: дето те хваща много неподготвен първия път/
Също така според мен ако човек е набрал скорост и каданс, може ад изкачи наклон и на тежка предавка без проблем, но ако спре или намали, вече трябва да тръгва или ускорява от по-лека.
Не мисля, че от 25 км може да се появи нужда от клинче. Не си свикнал. Да не би седалката да е мека и оттам да е проблема. При мен меката седалка на градското колело е по-неудобна за дълг път от твърдата на хибрида, а тя е много твърда, но се свиква.
victortrt
 
Мнения: 2130
Рейтинг: 1759
Регистриран на: Пет Май 09, 2014 8:15 am

Re: Велосипед до 700-800лв.

Мнениеот m3a1 » Нед Юни 14, 2015 3:27 pm

victortrt написа:Няма ли упътване това колело. Какво за смяната. Принципът и логиката е да комбинираш голяма плоча отпред с малки венци отзад, малка плоча с големи венци и средна плоча със средните.
Средна плоча с крайните 1-2 не е добре, както и малко с малко и обратно, освен при покой, защото тогава двата дерайльора не са с опънати пружини.
Иначе се дублират, а и веригата се кръстосва и не е добре.
Самата смяна се прави като въртиш, но по-леко от необходимото за движение, тоест без да ускоряваш, а велосипеда за миг-два да върви по инерция, не от въртенето на педалите.
Не го обясних май добре, но исках да кажа, че при смяна на скорости пак въртиш, но без да усещаш усилие.
Вече на какъв терен като наклон, коя предавка да избереш е повече въпрос на усет.
Според мен най-важния принцип е да смениш предварително скоростите, а не като се промени терена. Това особено важи при предстоящи стръмни изкачвания - сменя се преди да почнат. Ако ги видиш де, че има и "баири зад завоя" /който е ходил до Брезник знае оня в Пожарево или Гурмазово :banghead: дето те хваща много неподготвен първия път/
Също така според мен ако човек е набрал скорост и каданс, може ад изкачи наклон и на тежка предавка без проблем, но ако спре или намали, вече трябва да тръгва или ускорява от по-лека.
Не мисля, че от 25 км може да се появи нужда от клинче. Не си свикнал. Да не би седалката да е мека и оттам да е проблема. При мен меката седалка на градското колело е по-неудобна за дълг път от твърдата на хибрида, а тя е много твърда, но се свиква.

Точно тези дребни детайли не ми бяха ясни и се зачудих абе това колело защо стърже :confused: а то като помислиш има логика.. те ми обясниха в сервиза накратко. Това с сменянето предварително ми е малко трудно все още не съм го усвоил напълно, макар че се старая с въртенето по-бавно при смяна на предавка но не винаги се получава добре обаче. Да седалката е доста по-мека от очакваното по удобна е от другото ми колело, но явно наистина не съм свикнал, плюс това на старото колело седалката ми беше малко- по-ниско и на новото ми идва висока затова и я свалих леко, не съм свикнал с напълно изпънат крак да въртя. И със самото колело не съм свикнал затова и се случи падането, та сега има да се ядосвам цяла седмица, че немога да карам - всичко ме боли още :erm:
m3a1
 
Мнения: 15
Рейтинг: 1200
Регистриран на: Пет Май 22, 2015 7:32 pm

Предишна

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта