carmo написа:Твоят случай взе да става все по-комплициран. Щом вилката на тоя ГРХ не е оригиналната, кой знае какво още е сменено за да смъкнат цената. Да "шокса" е по-добър бренд, но ти като нямаш опит как ще усетиш разликата. Може би е по-добре да вземеш Грип-а 127 - ако за тея пари е в оригиналната си спецификация. Как разчиташ да вземеш нов байк , струваш дветриста лева повече от твоя бюджет като не си вътре в материята и не пускаш конкретните обяви които те интересуват, а говорим принципно за някои модели. Първоначалния Тракшън си бе оферта, но е над лимита ти, другите са съмнителни, не е ли по-добре да се ориентираш към нещо стандартно (според наличния ти капитал) и то да е актуален модел, с реалната си комплектация, за да можеш да го яхнеш и провериш дали ти е добре и като размер.
carmo написа:Прав си да си гониш интереса.
http://olx.bg/ad/chisto-novo-cross-grx9 ... 4b5f07ab7b е с по-солидна и тежка рамка, но по-висок клас курбели.
http://olx.bg/ad/26-cross-grip-127-m-44 ... aed5b6c4dd е с по-леки рамка и вилка, която е "по-маркова".
Другите компоненти са "на кантар" и за това което предлагат и двата варианта са на добра цена. Виж и ги премери на живо и което повече те грабне, го отнасяй.
victortrt написа:Честито, гледам си го напомпил, педалите се стягат много /докрай/.
victortrt написа:Няма нищо, което да контрира резбата, защото трябва после и да се развият, за да ги смениш.
Поначало педалите са измислени при въртене да се ако не самозатягат, то да не се развиват, тъй че няма страшно.
Трябва да се завият здраво, но не колкото да прецакаш резбата на курбела /алуминий/ с педала /стоманена ос/.
Това с обикновен къс ключ значи доста, но преди да изтърва ключа.
В сервизите и магазините го правят с динамомометрични ключове или поне с по-дълги такива, но здраве да е.
Да си човъркаш сам е част и то важна от кефа.
carmo написа:Хай честито и от мене. Успокои ли се вече? Смятам че е добра сделка относно скалата пари/продукт. Сега ти предстои удоволствието от ползването и "адвенчъра на нейчъра"
carmo написа:Предполагам че говориш за нещо такова: http://velosiped.bg/pazaruvaj-po-katego ... ramka.html което пази боята на рамката от нараняване при опирането на веригата? Боята и матовия лак върху нея са прахови и следите ще са по-скоро козметично видими отколкото действителни, но ще приглушава звуците от почукването при скоци и големи неравности, ако вземеш от "платнените".
ЧестоНеадвкватен написа:Относно педалите предпоръчвам ти да сложиш грес по резбата и пак да стегнеш защото след време почват да пукат все едно средното е заминало. Иначе честито за байка със здраве да го караш!
kaliopo написа:Не се възползвай. Както ти казаха по-горе, няма нужда от нещо подобно. Ако педалите са нормално стегнати и въобще възникне подобен проблем (което е доста специфично и рядко се случва), е по-добре да се обезмасли и да се постави лепило за резби. Като това само временно отлага смяната на частите с нови. Това с греста е в графата "да смажа накладките, за да не скърцат спирачките"!
Любо написа:Закарай си колелото на сервиз да ти направят настройки на скоростите .
victortrt написа:Като че ли си прав. Не карай така, при нужда от голям венец отзад слагай отпред на среден или малък. Обикновено в градски условия се кара на средна плоча и венец според нуждата без крайните 1-2 /зависи от конкретното колело/. Съответно трябва да избягваш комбинации от този вид - голяма плоча и 1/3 от венците отзад /най-големите 3 например, пак зависи/. Същото предавателно съотношение ще получиш от средна плоча и някой венец по средата. Същото важи и за малката плоча. Това за каране. Иначе ако не се кара може дастои на най-малки отпред и отзад, за да са отпуснати обтегачите.
Та при описаното от теб положение веригата е под голям ъгъл и това, което я държи на венеца е дерайльорът, който я опъва до зъбците отдолу на желания венец и при въртене той я поема напред и от не пада заради дърпането.
При въртене назад веригата се отпуска леко заради пружината на дерайльора и понеже е под голям ъгъл и леко напрежение, си отива един венец надолу.
Вече ако проблемът не престане при правилни комбинации, трябва да отидеш да ти настроят дерайльора.
Stoyanov написа:Виж също дали ти е на място задното колело. На мен не ми бяха затегнали QR-а(автомата, който хваща колелото към рамката). Веригата се премести на по-висока предавка и избуксувах. Като слязох и се загледах - колелото се беше извъртяло в дропаутите, поради което съответно не си пасваха венците и дерайльорът
victortrt написа:Всъщност колелото не дойде ли с упътване, където да ги пише тези неща за комбинациите. Мисля, че крос вървят с книжка с инструкции за употреба или поне новите.
Назад към Начален клас велосипеди и компоненти
Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта