Спринт ?!

Въпроси, коментари и дискусии за велосипеди с цена до 1200 лв. (за твърдаци) и до 1800 лв. (за байкове с двойно окачване), независимо от предназначението им, както и за компоненти, определени от производителя им като начален клас в планинското колоездене.

Рейтинг за публикуване на тема / Рейтинг за отговор / Тежест: 1000 / 1000 / 20

Мнениеот kojota » Пет Фев 20, 2009 11:03 pm

ico 1 написа:Комбинираните команди на shimano са добри.Ако наистина искаш да си смениш и лостчетата на спирачките това е най-добрия вариант за теб.Едва ли ще надграждаш с хидравлични спирачки.


Благодаря - и аз стигнах до този извод , че повече от това едва ли ще ми трябва - но моите настоящи команди са такива :

http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1386
ще станели да ги сменя - без да сменям венци и али бали ?!

п.с. Скоро ще взема вилка и след нея са командите наред за тва искам да съм наясно :)

Благодаря за помоща!
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот kojota » Съб Фев 21, 2009 1:32 pm

И още един въпрос ?!

http://dimibike.com/product_info.php?cP ... 67c98bc7f9

или

http://dimibike.com/product_info.php?cP ... 67c98bc7f9
има и още една ХЦР ЛО която е 149 кинта но неможах да разбера каква е разликата - и къде могат да ми я монтират най на далавера евентуално ?!:))
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот azsa-bachinito » Съб Фев 21, 2009 1:43 pm

ОПределено след като сам карал Ек Си Ем и Епицон и малко сам пробвал Ек Си Ер - за мене Ек Си Ер-а най-добрия вариант от трите (особенно ако си тежак) мазен ход с бибитки. Ек Си Ема не позволява малко по-агресивно каране като Ек Си Ер-а А Епикона като го надуеш и ако си тежък става малко твърд, а като го спаднеш си губи голяма част от хода (за тва ако ще е епикон, споре мен ход 140 и не се надува много َُSAG-a му да е окколо 4/5 см тогава моге би била станала чудна вила).
За дурото нищо не знам.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот Bolverk » Съб Фев 21, 2009 3:48 pm

Първо виж колко венеца имаш отзад. Седем или осем ( не се надявам да имаш 6 ) понеже даваш малко заблуждаваща информация за командите. Тоест дал си избор между две команди за 3х8 а дал си линк, че моментните ти команди са 3х6.

Сега личният ми съвет е следният:
Ако си с 8 можеш спокойно да вземеш комбинираните на Shimano, който си показал. Карал съм с такива команди (класът им е Acera) и не са ми правили никакви проблеми. Ето ти ги в друг сайт:
http://www.eshop-gorgona.com/catalog/pr ... 870b7ad316

Ако си с 7 може би е по-добре да си останеш с настоящите, но ако държиш на палцови Shimanо-вски съм виждал само тези:
http://www.eshop-gorgona.com/catalog/pr ... 870b7ad316
Но нямам никакви наблюдения над тях.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот kojota » Съб Фев 21, 2009 4:14 pm

Благодаря отново за отговорите и съветите - оказа се ( не бях погледнал преди ) , че отзад съм със седем венеца - което по твоя съвет е по добре да си остана с настоящите ломанди( поне докато някой ден не се наложи да сменям венците примерно ) - тогава дали няма да е добре да сменя поне лостчетата за спирачките - понеже настоящите са с пласмасова основа - ( и някак си са ми подозрителни ) - та да ги заменя с тези примерно :

http://screambikes.eu/product_info.php? ... cts_id=142

- спирачите са В- образни - тектро .

та и това мисля да е последната покупка примерно за сега - за волката мисля че реших да е ХЦР-ЛО - и така

Благодаря още веднъж на всички които ми помогнаха да докарам колелото си във вид по - приятен за каране !
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот Bolverk » Съб Фев 21, 2009 4:44 pm

С лосчетата добре си се насочил. Особенно след като настоящите са пластмасови. Ще усетиш доста голяма разлика в спирането.

П.П. Лостчетата на Авид са хвалени доста не съм ги пробвал лично, но можеш да погледнеш и тях.
Времето убива !
Надеждата умира последна - заедно с теб !
Аватар
Bolverk
 
Мнения: 879
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Съб Май 03, 2008 10:43 am
Местоположение: Там при Реката

Мнениеот hitar_potter » Съб Фев 21, 2009 4:53 pm

Bolverk написа:С лосчетата добре си се насочил. Особенно след като настоящите са пластмасови. Ще усетиш доста голяма разлика в спирането.

П.П. Лостчетата на Авид са хвалени доста не съм ги пробвал лично, но можеш да погледнеш и тях.
Често препоръчват Avid fr5. Не съм ги пробвал
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот манджа » Съб Фев 21, 2009 6:02 pm

Avid FR5 е решението за в-брейка ! Аз препоръчвам комплект ФР5 + в-брейк шимано аливио + хубави калодки (комбинацията е безотказна! )
Аватар
манджа
 
Мнения: 533
Рейтинг: 1454
Регистриран на: Сря Ное 05, 2008 10:06 am

Мнениеот hitar_potter » Съб Фев 21, 2009 6:13 pm

манджа написа:Avid FR5 е решението за в-брейка ! Аз препоръчвам комплект ФР5 + в-брейк шимано аливио + хубави калодки (комбинацията е безотказна! )
FR5+single digit 7+Koolstop трикомпонентните+брейк буустър :evil:
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот манджа » Съб Фев 21, 2009 6:16 pm

Истината! Напълно подкрепям ,това е в-брейка от които ще останеш доволен/доволна за не много пари :)
Аватар
манджа
 
Мнения: 533
Рейтинг: 1454
Регистриран на: Сря Ное 05, 2008 10:06 am

Мнениеот Sylertraecer » Съб Фев 21, 2009 6:49 pm

Ти си 94 кг земи едно Дуро Lux ша ти е добре :beer: :popcorn: ;)
Sylertraecer
 
Мнения: 34
Рейтинг: 1072
Регистриран на: Вто Сеп 02, 2008 11:24 am
Местоположение: Троян

Мнениеот azsa-bachinito » Съб Фев 21, 2009 6:58 pm

Абе момчета много са евтини тоя лосчета дето му ги предлагате няма ли нещо така за по 40 50 лв. Истината е че сам виждал хубави метални лосчета и за по 5/6 лв. Вече ти си преценявай дали ще цъкаш по магазините да ти търсиш или не.
FR5+single digit 7+Koolstop трикомпонентните+брейк буустър И още пет лева и то излезе колкото една дискова. Без лоши чувства разбира се.

Да не говоря, че според мен първата ти грижа трябва да са каплите, трябва да решиш дали да сменяш само шини, или всичко, след като го решиш ще видиш какви ще са ти главините и с какво ще караш - дискови В-брейк, след тва сменяш и вероятно отзад ставаш вече на шлици - следват команди и тн. Тоест не няма смисал в случая едно по едно да се цъкат нещата, а да се обмисли всичко много добре до каде ще се стига с пъгрейда и да се действа след тва.
ПП
Едни хубави колела с деоре за диск и много хубава шина са около 200 лв.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот kojota » Съб Фев 21, 2009 9:18 pm

Благодаря момчета - спирачките ги смених вече - и са тектро В-брейк - сега ще сменя лостчетата с тези на шимано - а може и с тези на Авид ( зависки колко ще ми вземат за монтажа на новата вилка ) - и това ще е - все пак не искам да ъпгрейдвам до брзкрай - просто искам да колелото да стане що годе стабилно за кратки - или по дълги преходи в планината примерно - и за каране из града, знам че винаги може повече - но аз искам да изцедя що годе максималното от определена цена на колелото :)

Що се отнася до вилката - мисля че 160-те лв които струва ХЦР-а са максимума който ще дам за вилка ( на тази цена не видях нещо по добро така че . . .)
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот azsa-bachinito » Съб Фев 21, 2009 9:35 pm

Не знам с тия В-спирачки и голямото тегло как ще се справиш. Пиши какъв ще е резултата, че ми е интересно, аз навремето като бях с Въ-брйек и като слизах по баири предния бе почти натиснат.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот hitar_potter » Съб Фев 21, 2009 9:49 pm

azsa-bachinito написа:Не знам с тия В-спирачки и голямото тегло как ще се справиш. Пиши какъв ще е резултата, че ми е интересно, аз навремето като бях с Въ-брйек и като слизах по баири предния бе почти натиснат.
Защо си мислиш, че вибрейковете не спират изобщо?
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот azsa-bachinito » Съб Фев 21, 2009 9:53 pm

Първо да питам ти колко килограма си, аз сам точно 100. Не съм казал, че не спират, но добре настроените дискови (пример Шимано брм - 4..) Са по-надеждни и се справят по-добре с работата, според мен. Е тва е мое мнение, не апостолат. Да не говорим, че каплите с които е пича и неговото тегло (ако 90 моге и да се лъжа) не са добра комбинация за брейкове и тн тн тн. МОже и да се лъжа но и подръжката им е по-евтина в дългосрочна перспектива.

ПП
Абе има я тая приказка, че Въ-брейковете спират по-добре от дисковете, ама не съм видял много хора с читави дискови да ги свалят и слагат брейкове - е все пак мое впечатление - да не разпалваме спор.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот hitar_potter » Съб Фев 21, 2009 10:01 pm

Аз съм твърде доволен от в-брейковете си, а има какво да се надгражда още по тях. Не ги заменям за дискови.
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот kojota » Съб Фев 21, 2009 10:41 pm

мойто мнение - като каращ от скоро е , че в-брейковете ще ми свършат работа за сега - най много след време ( ако не съм доволен от спирането ) да сложа отпред механична дискова някаква - но това ще е доста в бъдещето - че жена ми ще ме пребие вече с това колело :-D

А каплите - найстина не са най доброто ( особено за моето тегло ) - но такива са обстоятелствата за сега - понеже каплите ( долколкото се ориентирах от темите във форума ) са по сериозна инвестиция - ще почакат и те - да се надявам че няма да изкривя тези супер бързо ( поне тази пролет-лято есен да изкарат :)) :^:
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот kojota » Нед Фев 22, 2009 12:27 am

Оф отново за вилките - последно :)

гледах ето тази :

http://dimibike.com/product_info.php?cP ... c176823ef1


свалих си ПДФ-ите от сайта на фирмата и в сравнение с ХЦР - ЛО - то устройството им е едно и също самоче тази има пружина и при масления патрон - което ми се струва готино - обаче хода - дали няма да е вече твърде голамо предизвикателство за рамката ми ?! :dunno:

И още едно питане - знаете ли тези модели на ХЦР- ЛО който се предлага по нашите магазини коя година модел е - понеже има и малки разлики в самия модел според годините ( доста е малка но е за по добро - колкото и да е малка )

Благодаря пак :beer:
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Фев 22, 2009 12:48 am

http://screambikes.eu/product_info.php? ... cts_id=601 да те пообъркам още малко :) Тази има почти всичко (само дето е ход 100, но не знам какво търсиш, но затова пък е най-леката като вариант 1 600 грама). Въздушна пружина, хидравлично заключване от кормилото, както и настройка на скороста на връщане :). Тоест кажи какво искаш от вилката, за да ориентираш повече даващите отговор.
130 ход няма да ти счупи челото, СПОРЕД МЕН, ако не блъскаш колелото брутално.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот kojota » Нед Фев 22, 2009 1:06 am

Мерси за отговора - мисля че ще избера между дурото и ХЦР-а - и тази сигурно е добра( нямаше черттеж на сайта ) - но и без това надхвърлих лимита който си бях поставил за вилка :crap:

В съшност незнам какво искам от вилката - възможно е 100 мм да са ми достатъчни - но карайки със сегашната ми вилка немога да разбера какво искам като ход - мислех си да е около 120 мм поради повечето килограми които ще носи :D

абе . . . незнам - тежко е :D
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Фев 22, 2009 1:14 am

kojota написа:мислех си да е около 120 мм поради повечето килограми които ще носи :-D

Правилно си се насочил :). Най-добре е ако имаш двама познарти единия с вилка с рибаунд, а другия с екс си ер сас заключването и втвърдяването на хода. и да си прецениш, аз лично нито на старата, нито на новата вилка сам ползвал заключването, сега на новата и рибаунда много не го усещам, но пък от опит знам, че екс си ер-а "влиза най-мазно", поне на мен така ми се струва. има маслен патрон с които можеш да регулираш смекчаването и прелоад, който с оглед на теглото ти ще бъде полезен. Ама за дурото нищо не знам. Аде некои собственик на дуро нема ли да каже нещо.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот hitar_potter » Нед Фев 22, 2009 3:28 pm

Дурото отпада. Никой ли не забеляза, че не е съвместим с в-брейк? Питай по магазините за ХЦР с пивоти за вибрейк. Преди година търсих... И не намерих и си купих Тора на старо
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот манджа » Нед Фев 22, 2009 6:27 pm

Последното ми предложение е :
Дуро Д + някаква механика с 180/185 ротор и един ъпнат в-брейк отзад!
Имам личен опит с тази комбинация и мисля че е доста задоволителна :popcorn:
Аватар
манджа
 
Мнения: 533
Рейтинг: 1454
Регистриран на: Сря Ное 05, 2008 10:06 am

Мнениеот hitar_potter » Нед Фев 22, 2009 6:47 pm

манджа написа:Последното ми предложение е :
Дуро Д + някаква механика с 180/185 ротор и един ъпнат в-брейк отзад!
Имам личен опит с тази комбинация и мисля че е доста задоволителна :popcorn:
За тая цел ще му трябва и нова капла...


Едит: лъгал съм се, че колелото е било с вибрейкове, сори :)
Изображение
Аватар
hitar_potter
 
Мнения: 3461
Рейтинг: 2000
Регистриран на: Пет Фев 01, 2008 9:25 pm
Местоположение: София

Мнениеот манджа » Нед Фев 22, 2009 6:54 pm

hitar_potter написа:
манджа написа: :popcorn:
За тая цел ще му трябва и нова капла...

или просто главина
:beer:
Аватар
манджа
 
Мнения: 533
Рейтинг: 1454
Регистриран на: Сря Ное 05, 2008 10:06 am

Мнениеот kojota » Нед Фев 22, 2009 9:02 pm

каплата ми става за диск - но за сега ще съм на В-брейк - затова искам вилката евентуално да става и за двете - за да имам все пак опция за в бъдеще
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Фев 22, 2009 10:21 pm

Така е. Викаше мама: абе първо си упраи каплите. ама на. купи вилка и нема кинти за капли и днес друс друс с яйцевидните надоле по пътя от бистрица към София. Не знам какво си купил до момента, но вилката + още малки кинти равно на едни хубави капли за диск, а по нататък дори и на старо (почти ново но за продан) може да изкочи за по 60/80 лв в пазара. А и сега да сменяш вилка само ще я напълниш с кал и др глупости (т е по-добре да се изчака края на април/ маи). Та моя съвет е първо каплите и тогава вилката. И после много лесно ще надграждаш, а не като мен да се тормозиш с айцевидните щото си си зел вилка. Абе ваша си работа и аз не знам вече.
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

Мнениеот kojota » Нед Фев 22, 2009 11:00 pm

Мераци - за вилка кво да праиш - знам че ще се наложи да сменя и каплите - но в крайна сметка аз не карам агресивно - може да ат тези няколко месеца - а после - ще мисля за някакви капли - трябва да установя колко ще ги натоварвам за да стане ясно и за тях кви пари ш се ръси - че ще ям бой " :D

Ако може - предложете нещо - съизмеримо - цена качество - да съм наясно какво би било добре
Аватар
kojota
 
Мнения: 476
Рейтинг: 1645
Регистриран на: Чет Яну 01, 2009 10:19 pm
Местоположение: Bulgaria - Sofia

Мнениеот azsa-bachinito » Нед Фев 22, 2009 11:12 pm

Каплите ти ще издържат точно 1000/1100 км. След това сас сигурност ще трябва да ги изправяш, на мен ми предстои такова нещо, но не знам дали ще стане качествено, а и по-добре ще си направя некви с 32 спици.
За капли, разгледай интернет магазините кви главини и шини има и сложи
30 лева отгоре за спици и около 24 за наплитане. Аз може би скоро ще си правя нови капли и може да ти шушна една далавера на лично, но когато му дойде времето, ако дойде.

Е тва си е оферта http://screambikes.eu/product_info.php? ... ts_id=1970
Но разбираш какво ще доиде със смяната на капли нали. венци, команди, верига, обтегач (не се сещам какъв беше твоя).
Ти заслужаваш приключение ---> http://www.facebook.com/groups/370492219650901/
Аватар
azsa-bachinito
 
Мнения: 1477
Рейтинг: 1665
Регистриран на: Пон Авг 25, 2008 9:05 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Начален клас велосипеди и компоненти

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта