magnumz написа:control написа:Каква информация те интересува по точно?
![icon_dontknow.gif :dontknow:](./images/smilies/icon_dontknow.gif)
Я дай скайп нещо да те питам за ония тунинги дето казваш. Аз им викам цигански боххер, но ми е интересно
![icon_smile.gif :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Като тръгне да се сглабя вилката преди да се сложи пружината в ботуша се слага 150-180мл масло.
После се слага пружината и отгоре врътката се завива.Това е...
После при смяната на маслото се отвиват отдолу болтовете и почва да тече масло и после се избиват шишовете.
После вилката като се разглоби всичко се минава с обезмаслител.
После се сглабя и на резбите слагам малко грес и после слагам маслото.
Няма нищо трудно.
За перфектната работа има значение маслото.
им викам цигански боххер
ПП
Ако се подложи на такъв "тунинг" от вилка в перфектно състояние за 1 сезон и половина се разбрицва и е за основен ремонт на стойност 50-60лв.Затова аз я продадох там за 60-70лв и предпочетох да си взема нещо качествено, въпреки че боксер не е нещо кой знае какво...
От седмица има боксер Team и мога да кажа, че въобще не може да се сравнява с работата на xcr-а.